Geen antwoord en ik neem aan dat je hem zelf ook al tegengekomen was, maar ik vond deze post wel veelzeggend. Hoewel ik daar niet zo veel van zou denken als ik zelf ook maar iets had gevonden dat de post tegenspreekt, maar goed.
Had deze specifieke niet gezien maar wel van vergelijkbare strekking. Echter de ICQ- en MSN protocols zijn officieel ook niet gedocumenteerd en daar heb ik ook perfect werkende implementaties van geschrevenOp dinsdag 02 april 2002 18:23 schreef tomato het volgende:
Geen antwoord en ik neem aan dat je hem zelf ook al tegengekomen was, maar ik vond deze post wel veelzeggend. Hoewel ik daar niet zo veel van zou denken als ik zelf ook maar iets had gevonden dat de post tegenspreekt, maar goed.
Sowieso kun je met OLEView de SourceSafe interface er zo als IDL uittrekken, en ik heb tijdens het spitten ook wel gevonden welke registry-keys ik moet vern**ken (HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/SourceCodeControlProvider voor de geinteresseerden), maar ik kan me niet voorstellen dat er voor zoiets algemeens waar tot nog toe absoluut geen goede oplossing is (SourceSafe is de beste en dat zegt veel over de kwaliteit van de rest...) geen fatsoenlijke docs/examples te vinden zijn.
Okee ik ben al een stuk verder! Heb met Dependency Walker de ssscc.dll van SourceSafe eens bekeken, en kreeg daaruit een lijstje met bruikbare functiecalls. Googlen richting die termen (SccAddFromScc vooral) gaf al een stuk bruikbaardere hits (vooral deze lijkt me behulpzaam).
Meer is altijd welkom overigens
Meer is altijd welkom overigens
Verwijderd
'k heb ooit op de dotnet mailing list opgevangen dat de documentatie over die interface alleen met 'n dik NDA te krijgen is, ik zou zeggen mail microsoft es?
Heb voorlopig even voldoende data, nu ik de DLL functie sigs heb kan ik in ieder geval zelf uitproberen tzt (ben nu nog met wat ander spul bezig).Op woensdag 03 april 2002 00:19 schreef Yarvieh het volgende:
'k heb ooit op de dotnet mailing list opgevangen dat de documentatie over die interface alleen met 'n dik NDA te krijgen is, ik zou zeggen mail microsoft es?
Als er interesse is hou ik wel op de hoogte
Verwijderd
't is zowiezo dom van ms om de typelib van 'n private interface mee te leveren grinz...
http://discuss.develop.com/archives/wa.exe?A1=ind0107e&L=dotnet#100
Hier zijn trouwens die posts op de dotnet list..
http://discuss.develop.com/archives/wa.exe?A1=ind0107e&L=dotnet#100
Hier zijn trouwens die posts op de dotnet list..
Pagina: 1