cdrw

Pagina: 1
Acties:

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 08:59
ik heb een bestwel onbekende cdrw (weet niet welk merk) en ik wil dus wel weten welk merk het is zodat ik m kan updaten aangezien er geen bufferunderun beveiliging ed is. heeft iemand enig idee hoe ik het merk kan vinden en waar er updates zijn ?

[edit]
hij is btw 4x4x24
[edit]

Verwijderd

Deze computer -> Eigenschappen -> En dan iets met systeem -> cd-rw -> eigenschappen

Daar zou t merk moeten staan.. ik zeg zou moeten :P

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Sisoft Sandra: http://www.sisoftware.co.uk/sandra

Daarmee is dat wel te vinden.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Houston3
allebei zeggen ze cdrw 4/4/24 :/

Verwijderd

En gewoon open maken van de compu is geen optie? Bij het opstarten staat in het BIOS afgekort wat voor merk je IDE apparaat is, zoals een Plextor brander een PX121032A heet. Als je die afkorting intikt op google kom je toch wel een heel end ofnie dan? suc6 8-)

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
post anders ff een foto ofzo. Misschien dat iemand hem bekend voor komt en weet welke het is.

Erm...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Anders: drive uit je bak schroeven en zoeken op alle codes die op de drive vermeld staan... tenminste... er zal vast een sticker op zitten met serial e.d.

Verwijderd

Schroef je systeem open en kijk eens op de behuizing van je brander. Daar zal toch zeker wel iets van een merk staan lijkt mij.

Edit: Te laat!!

Verwijderd

Is het misschien deze?

Afbeeldingslocatie: http://savant.safeshopper.com/images/b40z55by.jpg

Dit is de MITSUMI CR-4804TE.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 07:51

-ET-

Phone Home

Op dinsdag 02 april 2002 17:45 schreef Houston3 het volgende:
ik heb een bestwel onbekende cdrw (weet niet welk merk) en ik wil dus wel weten welk merk het is zodat ik m kan updaten aangezien er geen bufferunderun beveiliging ed is. heeft iemand enig idee hoe ik het merk kan vinden en waar er updates zijn ?

[edit]
hij is btw 4x4x24
[edit]
Maar begrijp ik nou goed dat je de Firmware wilt updaten om te zorgen dat hij burnproof krijgt??? dat kan helemaal niet..... toch :?

of snap ik nu weer dingen verkeerd?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-03 15:08
Op woensdag 03 april 2002 07:55 schreef -ET- het volgende:

[..]

Maar begrijp ik nou goed dat je de Firmware wilt updaten om te zorgen dat hij burnproof krijgt??? dat kan helemaal niet..... toch :?

of snap ik nu weer dingen verkeerd?
nee kan niet, burnproof is een appart systeem ingebouwd in de brander, dat kan je niet krijgen door een firmware erop te gooien.
dus je hebt gelijk :) :Y)

• Houston3
mja maar er zijn nogal wat andere gebreken aan dat ding dus....naja boeie ik koop wel gewoon een nieuwe en gebruik deze tot die tijd :)

Verwijderd

4x4 illi brander? Uit je specs. Da's een beetje dom van je om dat te missen. Je hebt het er zelf ingezet! ;)

• Houston3
ja logisch maar vorige keer werkte het wel in win2k :p
Pagina: 1