Ik heb drivers (werkende in Win. Xp) minigl. nodig. Want in C-S werkt mijn Openglide niet en ik gloof dat het niet aan de drivers zelf ligt, maar aan de MiniGL drivers..... ik weet het ook niet zeker maar het is zwaar irritant dat ik geen C-S en andere games meer kan spelen
ik ken het Voodoo / XP probleem maar heeft er iemand voodoo 3 3000 pci 3dkaart met werkende drivers / miniglide drivers die gewoon goed werken in C-S
ik had pas een fraaie site met drivers... ook hier op GoT gepost.
Waarom post ik die nu dan niet even snel?
Omdat om de één of andere reden m'n snelkoppeling naar topics waar ik gepost heb (klik op username) pleite is, en ik momenteel geen topic actief zie waarin ik al gepost heb...
Ik wijzig deze post zo... momentje dus
[Edit]
* WFvN HIER issie dan... hopen dat er wat bij staat
Omdat om de één of andere reden m'n snelkoppeling naar topics waar ik gepost heb (klik op username) pleite is, en ik momenteel geen topic actief zie waarin ik al gepost heb...
[Edit]
* WFvN HIER issie dan... hopen dat er wat bij staat
...Openglide is een glide wrapper voor mensen zonder voodoo kaart, die heb je dus niet nodig. Je bedoelt denk ik OpenGL, dat is de Open Graphics Language. Mensen, knoop dit toch eens in je oren, OpenGL is niet OpenGlide
Ej bedankt manOp dinsdag 02 april 2002 17:40 schreef GambitRS het volgende:
...Openglide is een glide wrapper voor mensen zonder voodoo kaart, die heb je dus niet nodig. Je bedoelt denk ik OpenGL, dat is de Open Graphics Language. Mensen, knoop dit toch eens in je oren, OpenGL is niet OpenGlide
Man, harstikke bedankt, hier zou toch echt wel wat bij moeten staanOp dinsdag 02 april 2002 17:39 schreef wfvn het volgende:
ik had pas een fraaie site met drivers... ook hier op GoT gepost.
[Edit]
/me HIER issie dan... hopen dat er wat bij staat