Ik lees net dit stukje in een internetdeel FAQ hier op GoT:
Wat is dan de reden om andere zaken zoals warez/mp3's en het unlocken van GSM's enzo wel streng te verbieden hier omdat dat niet toegestaan is?
Waarom bestaat daar niet gewoon een disclaimer voor zoals: Tweakers kan niet verantwoordelijk worden gesteld als users illegale dingen downloaden via een link op GoT blabla.
Laat eens door een jurist uitzoeken zou ik zeggen in hoeverre Tweakers verantwoordelijk kan worden gesteld als een bezoeker zoiets post wat officieel niet is toegestaan. Als die zegt: ze kunnen jullie weinig maken, dan zou ik dus gewoon niet meer zo krampachtig proberen dat verbod te handhaven.
Ik ben benieuwd.
Oke, men geeft wel het handvat om een handeling te verrichten die officieel bij veel providers niet is toegestaan met als disclaimer dat Tweakers niet verantwoordelijk kan worden gesteld.Algehele disclaimer: officieel verbiedt een aantal ISP's (bijvoorbeeld Chello en @home) het om je internetverbinding te delen. Alle bovenstaande mogelijkheden vormen bij die providers formeel dus contractbreuk.
UPC, Chello(-helpdesk/support), @home, e.a. en uiteraard Gathering of Tweakers kunnen op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele gevolgen voor de contractant na het gebruiken van een router en het delen van de internet verbinding.
De ISP's gaan momenteel zeer mild om met gebruikers die toch internet delen, maar er is geen garantie dat men dat blijft doen.
Bij MxStream en de meeste andere ADSL providers is het wél toegestaan je internetverbinding te delen. Lees zelf de voorwaarden van je provider na voor zekerheid.
Wat is dan de reden om andere zaken zoals warez/mp3's en het unlocken van GSM's enzo wel streng te verbieden hier omdat dat niet toegestaan is?
Waarom bestaat daar niet gewoon een disclaimer voor zoals: Tweakers kan niet verantwoordelijk worden gesteld als users illegale dingen downloaden via een link op GoT blabla.
Laat eens door een jurist uitzoeken zou ik zeggen in hoeverre Tweakers verantwoordelijk kan worden gesteld als een bezoeker zoiets post wat officieel niet is toegestaan. Als die zegt: ze kunnen jullie weinig maken, dan zou ik dus gewoon niet meer zo krampachtig proberen dat verbod te handhaven.
Ik ben benieuwd.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."