Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Dat wordt grabbelbakken struinen.
Probeer eens niet de ketens, maar 'de kleine particuliere gameshop om de hoek'. Je kent ze wel.
Probeer eens niet de ketens, maar 'de kleine particuliere gameshop om de hoek'. Je kent ze wel.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
en ik heb ff een andere vraag die hier ook wel kan,
ik heb net 2 liches gekilled, eentje in de docks (kangaxx) en eentje bij de cult of the sightless eye.
nu kreeg ik armen en benen en een torso van een gouden skelet, waar is het hoofd, en wat moet ik ermee?
ik heb net 2 liches gekilled, eentje in de docks (kangaxx) en eentje bij de cult of the sightless eye.
nu kreeg ik armen en benen en een torso van een gouden skelet, waar is het hoofd, en wat moet ik ermee?
Ik heb hem nog bij Dixons gezien... allebij appart...
Ik heb er meer over gelezen, zie http://mikesrpgcenter.com/bgate2/items/bodyparts.htmlOp dinsdag 02 april 2002 19:39 schreef Caspian het volgende:
en ik heb ff een andere vraag die hier ook wel kan,
Maar nu is MIJN vraag aan jou: hoe de heck krijg je die liche dood bij de cult of the sightless eye? Die gast is sterk man! Met z'n verrotte timestop. Argh! Welk level was jij dat je 'm dood kreeg?
Verwijderd
niet zo hoog, 9/10Op dinsdag 02 april 2002 19:55 schreef ThePriest het volgende:
[..]
Ik heb er meer over gelezen, zie http://mikesrpgcenter.com/bgate2/items/bodyparts.html
Maar nu is MIJN vraag aan jou: hoe de heck krijg je die liche dood bij de cult of the sightless eye? Die gast is sterk man! Met z'n verrotte timestop. Argh! Welk level was jij dat je 'm dood kreeg?
hij 2 fighters een thief en een mage)
strategie was eik hem bezig houden op beestjes, en hopen dat z'n spells snel opraakten
owjah, dat monster uit de gate was zo dood, viel ons niet eens aan (protection of evil)
JEEEEMIG, wat simpel. Ik heb 'm net ook verslagen, gewoon 1 gnoll elite summoned erop af sturen en die liche knalt z'n hele arsenaal aan spells op 'm (improved mantle, misled, timestop, maze, powerword stun, powerword kill), geweldig. Goeie tip, thanx, wel een bug eigenlijk. Beetje AI zou toch wel zien dat die liche dat niet nodig heeft...Op dinsdag 02 april 2002 20:03 schreef Caspian het volgende:
[..]
strategie was eik hem bezig houden op beestjes, en hopen dat z'n spells snel opraaktenop een gegeven moment waren z'n protections weg, en kon mijn ranger gewoon schieten.
owjah, dat monster uit de gate was zo dood, viel ons niet eens aan (protection of evil)
[laat maar, al de FS gebruikt]
Thnx, besteld bij de Bruna.Op dinsdag 02 april 2002 20:07 schreef Jozz het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/games
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()