Mailing versturen naar users

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 15:04

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik ben dus de eigenaar van de System specs pagina.
Nu breng ik zo af en toe wat wijzigingen aan zoals x-tra velden e.d.

Nu heb de ik e-mail adressen van veel van deze users.
Aangezien de denk ik alle users hier op GoT zitten vraag ik het hier: Zouden jullie het op prijs stellen als er zo af en toe een mailtje kwam over updates e.d.?

Sorry dat dit op GoT moet maar als ik ze ga mailen begint het al!

ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik zou het niet prettig vinden. Vooral niet ongevraagd (tuurlijk, je vraagt het hier nu, maar niet iedereen leest dit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Laatst online: 09-10 15:28
Ik denk dat het niet erg op prijs wordt gesteld door bepaalde mensen. Je kan daarom beter een topic openen als er iets is verandert oid. Anders moet je tijdens het reggen een optie opnemen waarmee ze kunnen aangeven of ze dit willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 17:25 schreef MikeN het volgende:
Ik denk dat het niet erg op prijs wordt gesteld door bepaalde mensen. Je kan daarom beter een topic openen als er iets is verandert oid. Anders moet je tijdens het reggen een optie opnemen waarmee ze kunnen aangeven of ze dit willen.
als ik iedere keer hier op GoT een Topic open zijn de modjes ook niet blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 17:23 schreef Snow_King het volgende:

Aangezien de denk ik alle users hier op GoT zitten vraag ik het hier: Zouden jullie het op prijs stellen als er zo af en toe een mailtje kwam over updates e.d.?
In principe is je pagina geen deel van GoT, en heb je de e-mail adressen ook niet via GoT gekregen, dus wat dat betreft is het min of meer op eigen risico.

Maar als ik jou was, dan zou ik zelf onder de system specs pagina een blokje met eventuele informatie zetten. Ze zien het vanzelf wel, en wie het niet ziet heeft gewoon pech toch?

Dan loop je iig niet het risico dat mensen een beetje boos worden enzo (al verwacht ik dat dat wel mee zal vallen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Maak een opt-in mailinglist zou ik zeggen, kunnen de mensen zelf bepalen of ze mail willen ontvangen.

Je kan vast wel iets verzinnen dat de eerste keer dat men weer op de eigen pagina komt, een pop-upje komt met hierin de vraag. (Mensen met een pop-up killer hebben dan gewoon pech)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
* WaarAnders zou het niet uitmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 17:31 schreef Floris het volgende:
Maak een opt-in mailinglist zou ik zeggen, kunnen de mensen zelf bepalen of ze mail willen ontvangen.

Je kan vast wel iets verzinnen dat de eerste keer dat men weer op de eigen pagina komt, een pop-upje komt met hierin de vraag. (Mensen met een pop-up killer hebben dan gewoon pech)
ik heb nu na de login gezet dat ze kunnen zeggen dat ze de mailing wel of niet willen ontvangen.

Ik maak wel een nieuws pagina met het laatste nieuws ofzo

iemand een beter idee?
Op dinsdag 02 april 2002 17:29 schreef Cheatah het volgende:

[..]

In principe is je pagina geen deel van GoT, en heb je de e-mail adressen ook niet via GoT gekregen, dus wat dat betreft is het min of meer op eigen risico.

Maar als ik jou was, dan zou ik zelf onder de system specs pagina een blokje met eventuele informatie zetten. Ze zien het vanzelf wel, en wie het niet ziet heeft gewoon pech toch?

Dan loop je iig niet het risico dat mensen een beetje boos worden enzo (al verwacht ik dat dat wel mee zal vallen) :)
de meeste users komen denk ik bij mij via got!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou gewoon een updates pagina maken en anders de mogelijkheid om het mailen uit te zetten.

Ik heb toch een soort spamhotmail account gebruikt voor het registreren wat ik alleen gebruik als ik het paswoord vergeten zou zijn.

[ot]
Een veld voor "Webcam" zou wel handig zijn
[/ot]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op dinsdag 02 april 2002 17:25 schreef MikeN het volgende:
Yup.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik heb me aangemeld en het lijkt me best aardig om updates te krijgen, als het er maar niet 10 per dag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 17:45 schreef LeonT het volgende:
Ik zou gewoon een updates pagina maken en anders de mogelijkheid om het mailen uit te zetten.

Ik heb toch een soort spamhotmail account gebruikt voor het registreren wat ik alleen gebruik als ik het paswoord vergeten zou zijn.

[ot]
Een veld voor "Webcam" zou wel handig zijn
[/ot]
webcam wordt toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anders stuur je ze een mailtje of ze een mailtje willen hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Sorry dat dit op GoT moet maar als ik ze ga mailen begint het al!
Op dinsdag 02 april 2002 19:53 schreef Nielsz het volgende:
Anders stuur je ze een mailtje of ze een mailtje willen hebben? ;)
Er was iets met spuiten enzo, en nummer 11... Wat was het toch ook alweer? :? >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 20:00 schreef BreadFan het volgende:

[..]

[..]

Er was iets met spuiten enzo, en nummer 11... Wat was het toch ook alweer? :? >:) :P
Oja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 20:01 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Oja :)
ik mis iets!

maar wat? spuiten en nr 11?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:24

Killjoy

Klingon lawn products

Heb je de crew al eens gevraagd of er niet een bericht in het mededelingenforum geplaatst kan worden? Ik weet dat /32 voor GoT zelf bedoeld is, maar ik kan mij voorstellen dat je op deze manier wel de doelgroep bereikt.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 21:31 schreef superwhimpy het volgende:
Heb je de crew al eens gevraagd of er niet een bericht in het mededelingenforum geplaatst kan worden? Ik weet dat /32 voor GoT zelf bedoeld is, maar ik kan mij voorstellen dat je op deze manier wel de doelgroep bereikt.
wie moet ik dan mailen? ACM? Floris?
Pagina: 1