Ja, open je configuratieprogramma van Epson, daar kan je aangeven dat je patroon eruit wilt hebben.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Bij mij (Stylus Color 685) moet je op het knopje met druppeltje drukken, dan komt de kop uit zijn schuilplaats. Volgens mij moet je daarna een groen handletje overhalen of zo, dan til je hem er zo uit.
Staat het niet in de handleiding?
Probleem met dit ding is dat er geen knopjes op zitten, enige manier is volgens mij via de software. Het is toch een Epson Stylus 580?Op dinsdag 02 april 2002 17:15 schreef sjroorda het volgende:
Bij mij (Stylus Color 685) moet je op het knopje met druppeltje drukken, dan komt de kop uit zijn schuilplaats. Volgens mij moet je daarna een groen handletje overhalen of zo, dan til je hem er zo uit.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dat lijkt me wel. Deze versie is idd. vrijwel helemaal software gestuurd, best irritant als je een OS draait met drivers die al die functies niet heeftOp dinsdag 02 april 2002 17:29 schreef blackd het volgende:
[..]
Probleem met dit ding is dat er geen knopjes op zitten, enige manier is volgens mij via de software. Het is toch een Epson Stylus 580?
Dit is bij de Stylus Color 740 ook zo hoor, maar deze zijn gewoon knopjes-gestuurd, alhoewel moet ik bij mij wel wachten tot dat hij begint te zeuren dat er te weinig inkt is voordat hij mij netjes die inktpatronen voorschuift.Op dinsdag 02 april 2002 17:15 schreef sjroorda het volgende:
Op dinsdag 02 april 2002 17:59 schreef Proost het volgende:
Printerinstellingen -> hulpprogramma's -> cartridge vervangen werkt bij mij.
hartstikke bedankt m8!
nee hoorOp dinsdag 02 april 2002 18:28 schreef gjrebels het volgende:
RTFM gevalletje?
ik lees nooit handleidingen van iets ik vind het zelf wel uit.. dit keer dus niet
Dus wel!Op dinsdag 02 april 2002 18:29 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
nee hoor
ik lees nooit handleidingen van iets ik vind het zelf wel uit.. dit keer dus niet
ok jij je zinOp dinsdag 02 april 2002 18:30 schreef gjrebels het volgende:
[..]
Dus wel!
Pagina: 1