Op woensdag 17 april 2002 09:19 schreef Don Facundo het volgende:
[..]
Hmmm, Paradox ken ik niet, maar om Access nou een hobbydatabase te noemen. Er zijn uitstekende applicaties te bouwen op een Access database die prima performen.
Zelfde geld voor Paradox hoor. Voldoet prima. Hebben hier een app. met een paradox db, waarin tabellen zitten met 60.000+ records. Draait allemaal als een trein (en dat op machines varieerend van een P133 (zonder MMX!) tot een P3800.
Op het moment dat je echt een grote database krijgt, waarin ook nog eens meerdere gebruikers tegelijk gaan zitten lezen/toevoegen/updaten, zou ik gaan kijken naar een SQL server. Maar zolang dat niet gebeurt kan je prima met 1 van deze "hobby" databases aan de slag.
Ik ken trouwens ook een aantal grote websites die draaien op een access db zonder problemen! (wordt in 95% van de gevallen toch alleen maar uit de db gelezen..)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney