Toon posts:

[dreamweaver] target probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een index gemaakt met allemaal knoppen, die verwijzen naar het middelste frame genaamd tekstvak.

nu benb ik in het middelste frame en wil ik foto's invoeren, de knop voor de verwijzing naar die foto's staat in dat frame.

Hoe krijg ik het nu voor mekaar dat ik als ik op die knop weer in hetzelfde frame kom alleen dan met al die foto's.

(Had al eerder het probleem en toen moest ik alle frames een naam geven, dat heb ik gedaan en dat werkte, alleen ik krijg nu weer dat zelfde gezeur alleen dan anders :?)

VB: www.marcello.tk check de hangplek page en dan die foto knop.

thx

Verwijderd

Die knop verwijs je naar de pagina en als target geef je dan gewoon de naam van het frame waar hij geopend moet worden dit is in dit geval zelfde als je hebt gedaan met de knop hangplek alleen verwijs je nu niet naar die pagina hangplek maar naar de pagina met de foto's

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik dus bij die vorige verwezen naar het middelste frame (tekstvak) nu krijg ik alleen de keuze maar uit self_ parent_ top_ blank_ dit omdat je niet in frames zit, bij het vorige zat ik uit frames te werken omdat je daar standaart kwam, nu kun je niet hangplek openen en de rest van de frames tegelijk omdat je al in het target zit.

snap je?

ikke niet en kan ook nix verzinnen

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15

JSchut

.....

nou dan kies je niet een van de standaard waarden maar dan tik je er zelf een in |:(

dreamweaver kan ook niet ruiken hoe je andere frames heten

probeer dat maar eens (als je weet hoe je frame heet tenminste ;))

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

Topicstarter
oplossing is dus: klik op het middelste frame en dan open in frame: hangplek, dan kun je die targets weer kiezen.

Die lieve pa toch :)

ps: je kunt geen waarde invoeren

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 02 april 2002 16:45 schreef Marsmellow het volgende:
ps: je kunt geen waarde invoeren
Jewel.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15

JSchut

.....

dat kan je dus zekers wel.

Ik gebruik dat flut programma verders niet (meer sind 2 jaar geleden) hij maakt er een rommeltje van (ok het is VEEL beter als frontpage maar daarmee is het ook gezegd)

B-)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

Je linkt trouwes het plaatje van de hangplek door naar ergens op je pc!

Werkt niet echt helemaal ;)

Even het plaatje uppen en de link veranderen
Pagina: 1