Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
compaq heeft deze inderdaad, maar kan ook niet op de term komen. Hier zal je wel meer info vinden: http://www.compaq.com/products/servers/management/
Had Tweakers ook niet zo'n ding voor de servers? 
Wel eens artikel over gelezen hier kan ik me herinneren.
Wel eens artikel over gelezen hier kan ik me herinneren.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Sun op alles wat ze leveren (de Netra X1 bijvoorbeeld). Kan je ook rebooten via de console. Volgens mij levert IBM ook zoiets mee, ik weet niet of dat via een seriele poort werkt.
En aan die seriele poort hang je dan weer een dingetje waar je remote bij kunt (zeg maar console server ofzo) eventueel met een modem voor als je er via het netwerk niet meer bij kunt. Werkt ideaal!
En aan die seriele poort hang je dan weer een dingetje waar je remote bij kunt (zeg maar console server ofzo) eventueel met een modem voor als je er via het netwerk niet meer bij kunt. Werkt ideaal!
Compaq RemoteInsight Management met een RemoteInsight BoardOp dinsdag 02 april 2002 16:58 schreef Jay-Jay het volgende:
compaq heeft deze inderdaad, maar kan ook niet op de term komen. Hier zal je wel meer info vinden: http://www.compaq.com/products/servers/management/
IBM: Remote Supervisor Adapter of Avanced System Management AdapterOp dinsdag 02 april 2002 17:26 schreef vink het volgende:
Sun op alles wat ze leveren (de Netra X1 bijvoorbeeld). Kan je ook rebooten via de console. Volgens mij levert IBM ook zoiets mee, ik weet niet of dat via een seriele poort werkt.
Er zijn inderdaad ook een aantal "clonen" welke zo'n soort kaart onwikkeld hebben. Als het goed is heb ik thuis een linkje naar zo'n bedrijf in mijn favorites staan, deze zal ik vanavond posten.
Verwijderd
Juist ! Erg gaaf ding trouwens, heb er zelf al een aantal keer mee gewerkt. Via een web interface overal ter wereld je servers beheren, dat roeleert echt..Op dinsdag 02 april 2002 17:43 schreef redfoxert het volgende:
[..]
Compaq RemoteInsight Management met een RemoteInsight Board
check hier en hier
vriendje,Op dinsdag 02 april 2002 22:36 schreef Mark het volgende:
Kan de link niet meer vinden, maar zoiets is eigenlijk veel cewler:
KWM Switches over IP
die RIMB kan ik voor €457 aan komen.
jou KVM's over IP beginnen vanaf $2000...
daarnaastzal ik dan ook neg een extra U bij telecity moeten huren... en ik heb net 4U vol. dat betekent €70 extra...
Dat vind ik niet leuk
maar die universele RIC's zijn wel relaxed
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
ProficiatOp woensdag 03 april 2002 09:33 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
vriendje,
die RIMB kan ik voor €457 aan komen.
Tsjah, dit soort KVM's zijn wel een stuk idealer als losse kaarten, je kunt hier meteen meerdere servers aanhangen. Verder moeten die remote adapters door je OS ondersteund worden om alle mogelijheden te benutten...jou KVM's over IP beginnen vanaf $2000...
daarnaastzal ik dan ook neg een extra U bij telecity moeten huren... en ik heb net 4U vol. dat betekent €70 extra...
Dat vind ik niet leuk
IBM's ASMA's en RSA's zijn nog leuker (maar waarschijnlijk ook wel weer te duur voor jou)....maar die universele RIC's zijn wel relaxed
Verwijderd
dank je.Op woensdag 03 april 2002 17:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Proficiat
Ik heb maar 1 server, dus zo'n kaart is genoeg. Daarnaast maken wij toch alleen maar gebruik van Windows 2000 AS, en Compaq Proliants, dus kwa ondersteuning zit alles snor[..]
Tsjah, dit soort KVM's zijn wel een stuk idealer als losse kaarten, je kunt hier meteen meerdere servers aanhangen. Verder moeten die remote adapters door je OS ondersteund worden om alle mogelijheden te benutten...
Het is allemaal leuk en aardig, maar ik moet het mijn baas kunnen verkopen, en die koopt geen kvm switch van $2000, omdat ik dan later nog meer servers kan besturen...[..]
IBM's ASMA's en RSA's zijn nog leuker (maar waarschijnlijk ook wel weer te duur voor jou)....
Hij heeft geen verstand van computers, maar hij is niet dom
EDIT: Fuck, verkeerde naam, ik ben dus Dirk-Jan.
Ik duz...
HP heeft ze ook...
In elke nieuwe server die we straks gaan plaatsen komt er eentje.
Wij gebruiken die rim boards al een tijdje en hebben er niets over teklagen.
Tevens zijn er ook nog eens versies waar naast tcp-ip ook nog eens gewoon met een analoge lijn kunt op inbellen.
Tevens zijn er ook nog eens versies waar naast tcp-ip ook nog eens gewoon met een analoge lijn kunt op inbellen.
I Think i gonne be Sick!!!
Ik heb een Compaq DL360G2 besteld...
daar zit er eentje onboard in...
kan ik weer even spelen
volgende week donderdag gaat die naar de AMS-IX. ik heb dus 7 dagen om eens lekker te klooien.
daar zit er eentje onboard in...
kan ik weer even spelen
volgende week donderdag gaat die naar de AMS-IX. ik heb dus 7 dagen om eens lekker te klooien.
DAs een mooit speeltje,,
Die hebben wij ook,,
Volgens mij zitten ze bij ons in de dl580..
Die hebben wij ook,,
Volgens mij zitten ze bij ons in de dl580..
I Think i gonne be Sick!!!
in [topic=460401/1/50] vroeg ik wat voor apparaat dat was.
Uit de weinige informatie die ik heb gevonden, met de nadruk op WEINIGE, concludeer ik dat dat apparaat ook zoiets kan.
of niet?
Uit de weinige informatie die ik heb gevonden, met de nadruk op WEINIGE, concludeer ik dat dat apparaat ook zoiets kan.
of niet?
Bij HP zijn dat Toptools kaarten...Op donderdag 04 april 2002 15:58 schreef micha het volgende:
HP heeft ze ook...![]()
Pagina: 1