[dis] archief berichten onder nieuwsbericht

Pagina: 1
Acties:

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 22:13
Bij Nu.nl zie je onder sommige nieuwsberichten archief berichten. Ik wil weten hoe zij die plaatsen. Want het lijkt me sterk dat ze deze steeds met de hand eronder plaatsen.

Met een select lijkt me ook sterk want soms staan er meer dan 1 berichten onder.

Niet nu meteen gaan roepen "Ga maar vragen bij Nu.nl", want dit heb ik al gedaan maar het duur nogal lang voordat ze reageren.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Waarom zouden ze dat niet met de hand doen?

Gewoon een zoekformuliertje dat een lijstje resultaten teruggeeft en die je dan kan aanvinken.
Heb je het grootste deel al gehad, zeker als je bij elke nieuwspost bijvoorbeeld een rijtje standaard zoektermen bij gaat houden.

• Vulpecula
Op dinsdag 02 april 2002 16:15 schreef ACM het volgende:
Waarom zouden ze dat niet met de hand doen?
Lijkt me teveel werk voor een auteur van Nu.nl
Gewoon een zoekformuliertje dat een lijstje resultaten teruggeeft en die je dan kan aanvinken.
Heb je het grootste deel al gehad, zeker als je bij elke nieuwspost bijvoorbeeld een rijtje standaard zoektermen bij gaat houden.
Zoiets kan ik wel ja. Zal ik eens gaan proberen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 02 april 2002 16:17 schreef frankschers het volgende:
Want?
Wat ik zei is toch nog steeds handwerk? ;)
Gewoon goede hulpmiddelen erbij maken

• Vulpecula
Op dinsdag 02 april 2002 16:19 schreef ACM het volgende:

[..]

Want?
Steeds een url gaan zoeken het adres kopieren en dan weer plakken. Dat lijkt me nogal veel werk voor de auteurs
Wat ik zei is toch nog steeds handwerk? ;)
Ja dat wel. Maar er gaat toch iets meer geautomatiseerd. Geen knip en plak werk
Gewoon goede hulpmiddelen erbij maken
Zoals?

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:24 schreef frankschers het volgende:

Zoals?
Een zoekformuliertje dat een lijstje resultaten teruggeeft en die je dan kan aanvinken.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:17 schreef frankschers het volgende:
[(met de hand)]
Ik ken een zekere hardware site (iets met tweakers) waar ze dat ook met de hand doen :)

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Je zou bijvoorbeeld elk artikel bepaalde keywords kunnen geven bijvoorbeeld "het huwelijk" (noem maar wat :P) en dan een nieuw archief maken waarin alle artikelen komen te staan met als keyword "het huwelijk" (oid)...

dr zijn echt tig manieren maar ik denk eerlijk gezegd toch dat ze het met de hand doen

imo geen discussie waard zoiets
Pagina: 1