Toon posts:

[psx]Breath of Fire 4 OF Xenogears

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke moet ik nou nemen ik weet het nie meer ze zijn allebei even duur maar in welke zit meer gameplay in please tell me

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Xenogears is wel zo onwijs GAAF. Heb je heel veel speelplezier aan.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 17:45 schreef Neelon het volgende:
Xenogears is wel zo onwijs GAAF. Heb je heel veel speelplezier aan.
pics! :P

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:00
Waar ga je ze kopen? Ik wil Xenogears ook nog wel hebben.

Xenogears is vrij onbekend maar wordt door 'kenner' wel de best RPG ooit genoemd. Grafisch niet spectaculair, maar qua gameplay, lengte, storyline en muziek is het werkelijk subliem. Breath of Fire 4 komt niet eens in de buurt. Check maar sites als www.rpgamer.com, www.thegia.com, www.gamingforce.com en www.rpgfan.com.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Breath of Fire staat bij mij beetje bekend als verhaalloos

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 17:10

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik heb BOF4 en ik vind er niet zoveel aan, terwijl ik 1 en 2 erg goed vond.

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

Xenogears is echt veel beter waar haal je hem vandaan ik wil het origineel hebben

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• BlackMage
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik heb een keer filmpjes gezien van Xenosaga voor de PS2
Is dit van de zelfde serie als Xenogears ?? Want die filmpjes waren wel :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 22:28 schreef BlackMage het volgende:
Ik heb een keer filmpjes gezien van Xenosaga voor de PS2
Is dit van de zelfde serie als Xenogears ?? Want die filmpjes waren wel :9~
xenosaga is het vervolg op Xenogear ik krijg hem via een collega die naar Amerika is verhuist.
:9~ :9

• BlackMage
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op woensdag 03 april 2002 09:15 schreef hAnDyMaNN het volgende:

[..]

xenosaga is het vervolg op Xenogear ik krijg hem via een collega die naar Amerika is verhuist.
:9~ :9
Komt dat spel ooit een keer in europa of is er geen andere mogelijkheid dan importeren......

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 11:21 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Komt dat spel ooit een keer in europa of is er geen andere mogelijkheid dan importeren......
Alleen importeren

Verwijderd

Ik vind Bof 3 en 4 erg goed, vooral 3 .

Verwijderd

Topicstarter
Some you like some we dont like and Breath of fire 4 Sucks als h*ll heb net gespeeld wat half gebakken zeg!!! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 13:17 schreef hAnDyMaNN het volgende:
Some you like some we dont like and Breath of fire 4 Sucks als h*ll heb net gespeeld wat half gebakken zeg!!! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
waarom vond je het zo half gebakken dan?

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 11:34
Kies voor Xenogears hier zit minimaal 70 uur speelplezier in. Het verhaal is zit zo onwijs goed in elkaar, dat je eigenlijk alleen maar verder wilt spelen. Ik waarschuw je dus alvast voor het geval je een druk sociaal leven hebt, want dat kan je als je dit spel koopt voorlopig wel even vergeten :P

Mijn vriendin was erg blij in de periode dat ik dit spel aan het spelen was ........ NOT

Daarna heb ik ook nog BOF 4 gespeeld omdat ik het 3e deel erg leuk vond, SJEEEEES viel dat ff tegen zeg, lomp verhaal, sneue graphics, na een uurtje of 10 ben ik er maar mee gekapt. Dit spel boeide totaal NIET.

Verwijderd

Topicstarter
Broeders luister ik zeg dit maar een keer ik herhaal een keer . Ik heb men keuze laten vallen op Xenogears Ave THA Handymann
<The Cesar has spoken>

• Neelon
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Op woensdag 03 april 2002 15:39 schreef hAnDyMaNN het volgende:
Broeders luister ik zeg dit maar een keer ik herhaal een keer . Ik heb men keuze laten vallen op Xenogears Ave THA Handymann
<The Cesar has spoken>
Goede keus. Heb je heel veel spelplezier aan.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op woensdag 03 april 2002 11:43 schreef hAnDyMaNN het volgende:

[..]

Alleen importeren
Waarom wordt een spel dat zo goed is niet in europa uitgebracht dan????

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:50 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Waarom wordt een spel dat zo goed is niet in europa uitgebracht dan????
Omdat europeanen het gewoon niet kopen....
Pagina: 1