Toon posts:

Gran Turismo 2 voor de PSX

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello!

Even een vraagje over die good old PSX en dan om precies te zijn over GT2:

Ik heb het spel helemaal uitgespeeld, op één endurance race en de Tuscan-races na... Ik zit dus op 98,zoveel procent. Ik zou hééél graag het spel op 100% zetten, maar het probleem is: ik heb ooit mijn gewonnen Tuscan verkocht omdat ik toen dacht er niets aan te hebben. :'( Ik weet alleen niet meer bij welke race ik hem won. Mijn vraag is dus:

Waar kan ik een TVR Tuscan winnen?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Anyone??? :?

I'M REALLY STUCK OUT HERE, YOU KNOW! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niet zo snel omhoog kicken, dat wordt hier niet gewaardeerd kan je alvast vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 16:22 schreef . w o u t e r . het volgende:
Niet zo snel omhoog kicken, dat wordt hier niet gewaardeerd kan je alvast vertellen :)
OK, thx 4 the tip... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Om antwoord te geven op je vraag:

Pure Sports Car Cup
1: Tom's Angel TO1 (12,500)
2: ZZ III (12,500)
3: Tuscan Speed 6 (125,000)

Voor de tuscan in arcade mode: Reverse Autumn Ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek zelf maar op www.google.com of www.gamefaqs.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 16:37 schreef . w o u t e r . het volgende:
Om antwoord te geven op je vraag:

Pure Sports Car Cup
1: Tom's Angel TO1 (12,500)
2: ZZ III (12,500)
3: Tuscan Speed 6 (125,000)

Voor de tuscan in arcade mode: Reverse Autumn Ring
Alright! THX, M8!! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 16:38 schreef LaptopDude het volgende:
Zoek zelf maar op www.google.com of www.gamefaqs.com :)
Voor meer info waar je auto's vind:

http://www.cs.helsinki.fi/u/abrax/FUN/GT2.html

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Je kunt alleen geen 100% krijgen, want de drag-race mode is er uit gesloopt maar die wordt in de % wel meegerekend.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 17:06 schreef Neelon het volgende:
Je kunt alleen geen 100% krijgen, want de drag-race mode is er uit gesloopt maar die wordt in de % wel meegerekend.
Fuck, meen je dat nou?! :'( Da's mooi klote... Nou, ik zie wel waar het schip strandt...

Die ene dragster (Iets met HKS) is wel bruut trouwens... 1011 PK, als ik me niet vergis...? Máár...! De Toyota Escudo Pike's Peak Version is DE vetste bak van het hele spel; daar kun je echt álle races mee winnen. Tenzij je er niet mee toegelaten wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Op dinsdag 02 april 2002 17:10 schreef Kaveman1978 het volgende:

[..]

Fuck, meen je dat nou?! :'( Da's mooi klote... Nou, ik zie wel waar het schip strandt...

Die ene dragster (Iets met HKS) is wel bruut trouwens... 1011 PK, als ik me niet vergis...? Máár...! De Toyota Escudo Pike's Peak Version is DE vetste bak van het hele spel; daar kun je echt álle races mee winnen. Tenzij je er niet mee toegelaten wordt...
Helaas wel ja, ben zelf blijven steken op 98.xx % of zoiets, en ik heb ECHT alles gehad. En de ultieme wagens zijn voor mij nog steeds de rear wheel drives (Oreca Viper en Speed 12 met name). >:)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 17:26 schreef Neelon het volgende:

[..]

Helaas wel ja, ben zelf blijven steken op 98.xx % of zoiets, en ik heb ECHT alles gehad. En de ultieme wagens zijn voor mij nog steeds de rear wheel drives (Oreca Viper en Speed 12 met name). >:)
Dat zijn idd wel vette bakkies, ja... :9~ Bovendien is het een kunst om met die high-powered rear-wheel drives te rijden. Dus als je dat onder de knie hebt, is het zéker kewl!!

Maar ik ga toch eerst maar ff met die Tuscan een paar rondjes rijden... 8-)
Pagina: 1