Toon posts:

Hoe vaak refresh je?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe veel keer per dag refresh je http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/5 om te kijken of er al nieuwe stats zijn >:) (of reacties natuurlijk) :)

Ik haal de 50x per dag wel ben ik bang... :)

Kun je gelijk kijken hoe stats-verslaafd je bent :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Dat hou ik niet bij..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 12:59

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik moet 50x per dag inbellen! :(

Ben ik nu verslaafd? :?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Automatisch om de 120 seconden.... Hoezo?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik denk dat ik wel 50 op F5 kan drukken in 15 minuten, dus ik denk niet dat dat zoveel zegt....

* Haranaka heeft zo'n 4 uur per dag wel een window open met http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/5

Dat zegt denk ik wat meer

...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 15:54 schreef Cow_tipping het volgende:
Ik moet 50x per dag inbellen! :(
Mwoa: 50x4ct=2€ per dag... :)
Op dinsdag 02 april 2002 15:56 schreef Haranaka het volgende:
Ik denk dat ik wel 50 op F5 kan drukken in 15 minuten, dus ik denk niet dat dat zoveel zegt....

* Haranaka heeft zo'n 4 uur per dag wel een window open met http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/5

Dat zegt denk ik wat meer
Voor de adsllers en bekabelden wel denk ik... maar voor modemers en isdn zegt het aantal keer (inbellen) ook wel aardig wat...

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Mijn active desktop refreshed het elke 900 seconden :)

Verwijderd

106243920 gemiddeld per jaar :P

dat is dus 290880 per dag :o

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, misschien dus wel handig om erbij te zetten of je modem en adsl/kabel hebt... :)

/me heeft modem...

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

elk moment dat ik achter de pc zit, da's dus elk mogelijk moment als ik niet werk, op school ben of bij vrienden/in de kroeg zit :P

in aantallen weet ik het echt nie, maar kben wel gek genoeg om op elk moment voor het slapen gaan (dus ook als ik lam uit de kroeg kom op tijdstip *laat*) nog effe te kijken wat de laatste reacties zijn *D

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik ben om 8:25 op het werk. Mijn PC staat dan uiteraard nog aan. Even GoT openen, mail openen en dan koffie halen en diezelfde volgorde maar dan omgekeerd herhaalt zich rond een uur of 5.

En thuis... mwoah... afhankelijk van mijn activiteit. Als ik toch al aan het inetten ben (over mijn 56k lijn) dan staat ie altijd open. Anders niet uiteraard.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Sequence

Sequence

Online marketing

al 4 minuten geen reacties? :? :P

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 21:10

CBA

een vat, een vat, een vat !

Om het half uur/volledig uur kom ik wel eens kijken ja, niet alleen in dit forum ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Haranaka
Ja als je 50 keer per dag inbelt moet je hier toch wat vaker zijn dan dat lijkt me :) ?

Ik denk dat we moeten oppassen voordat dsmarty de boel verhuist naar de HK. We hebben 2 keuzen, of gereleteerd aan DC babbelen of zoveel mogelijk psoten in zo'n kort mogelijke tijd tijd, totdat dsmarty of een ander modje lang fietst... :+

...

Verwijderd

Ik loop stage en op mijn werk hebben ze gigabit lijntje
en thuis heb ik adsl

Verwijderd

Topicstarter
Het leek me leuk om te weten hoe hard iedereen naar de stats uitkijkt als die er nog niet zijn:

keuze 1: Mwoa..interesseert me eigenlijk niet zoveel, ik kijk s'middags wel eens...
keuze 2: Begin 's morgens vroeg gelijk al als m'n pc is opgestart.
keuze 3: Ik stap om half drie 's nachts m'n bed uit om met trillende benen te kijken of er al iets is.

Ik ga voor optie 2 :9~

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:20
Op dinsdag 02 april 2002 17:03 schreef _Geus_ het volgende:
Het leek me leuk om te weten hoe hard iedereen naar de stats uitkijkt als die er nog niet zijn:

keuze 1: Mwoa..interesseert me eigenlijk niet zoveel, ik kijk s'middags wel eens...
keuze 2: Begin 's morgens vroeg gelijk al als m'n pc is opgestart.
keuze 3: Ik stap om half drie 's nachts m'n bed uit om met trillende benen te kijken of er al iets is.

Ik ga voor optie 2 :9~
Keuze 2 klopt niet helemaal maar is wel het beste. Mijn PC staat namelijk gewoon aan maar ik kijk altijd eerst naar de stats voordat ik me ga douche

• Haranaka
Ik sluit me helemaal aan bij de vorige spreker.

...

• Bjorker
  • Laatst online: 12:33

Bjorker

Cadillacs rule!

hmm...ik zit ergens tussen 2 en 3 in. De pc staat altijd aan, en het gebeurt wel dat ik 's nachts wakker wordt en even moet kijken :)

Nope

Verwijderd

Helaas moet ik me aansluiten bij Bjorker :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

zijn er trouwens nog meer mensen die er 's ochtends een half uur eerder uit gaan sinds ze bij DPC zitten? :)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 19:02 schreef Sequence het volgende:
zijn er trouwens nog meer mensen die er 's ochtends een half uur eerder uit gaan sinds ze bij DPC zitten? :)
Dat niet maar het gebeurd regelmatig dat ik een half uur later naar mijn werk ga door dat rare DPC gedoe :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op dinsdag 02 april 2002 19:05 schreef jolly het volgende:

[..]

Dat niet maar het gebeurd regelmatig dat ik een half uur later naar mijn werkschool ga door dat rare DPC gedoe :)
ow, bij mij gebeurt het dus beide, wie wil er een wedstijdje doen wie er het verslaafdst is? :P }:O

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
hmz ik ben echt niet zo verslaaft maar ik weet wel ongeveer wanneer de stats van eccp en dfolding verschijnen, de rest zie ik later

• Sequence

Sequence

Online marketing

ikke weet ook wel wanneer setistats draaien, 0.01 uur, op de pc hier naast me :P en sjah als ik dan niet aan het feesten ben dan wil het nog wel eens gebeuren dat om 0.08 uur de stats online zijn *D en tevens heb ik Blistimo als nachtstats-backup-team ;)

Verwijderd

Mij maakt het niet uit welke DPCH, een echte DPC'er bekijkt ze allemaal ;)

Bovendien moet je nog ff de andere sites zoals TA, Ars, TNT en Timo doornemen, Setiteam draaien en seti@work, D.net en Statsman bekijken.

Kortom ik heb al vierkante oogjes voor ik op kantoor de rest van de dag naar een beeldscherm ga kijken.

Moet zo langzamerhand maar een brilletje gaan claimen bij DPC :)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op dinsdag 02 april 2002 19:14 schreef Sequence het volgende:
ikke weet ook wel wanneer setistats draaien, 0.01 uur, op de pc hier naast me :P en sjah als ik dan niet aan het feesten ben dan wil het nog wel eens gebeuren dat om 0.08 uur de stats online zijn *D en tevens heb ik Blistimo als nachtstats-backup-team ;)
Wow! Ik ben in mijn eentje een team! :P

Ik denk dat ik dagelijks aan de 100 keer refreshen kom, en ja, ik sta ruim van tevoren op, maar niet alleen voor de stats; zonder een bak koffie verlaat ik mijn huis pertinent NIET! :P

D3 char(s)

• koenderks
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05-2024
ik hoef niet te F5 en .. ik heb mn f5knop in mijn muis ingebouwd ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm dr had idd nog een keuze bij moeten komen:

keuze 4: Ik kom er een uur eerder voor uit m'n nest, ga er een half uur later in, verwaarloos m'n vriendin, ouders en vrienden, installeer koetjes op koffieautomaten, citroenperzen en hometrainers,....
vul zelf verder maar aan

>:) >:)

Verwijderd

Ik sta er niet speciaal vroeger voor op ofzo... 'k ga gewoon werken, en als ik 's avonds thuiskom lees ik de (doorgaans een 25 tal ofzo) topics door met nieuwe reacties...maar de pc blijft dan wel aan en dat is dus een 5 tot 10 tal keer refreshen gedurende de avond :)
In het weekend is 't erger : idem verhaal qua opstaan, maar eenmaal wakker staat de pc aan en da's dus 12 a 15 uur dat ik elk half uur refresh :)
En als stats niet komen ? We wachten geduldig al merk ik wel aan m'n F5 knop dat die refresh intervallen dan beduidend kleiner zijn dan een half uur :P
Niet DPC verslaafd denk je ? Wel, ik kan geen PC passeren of ik moet ff zien of de koe/seti nog draait (als ie onder mijn beheer valt) of ik moet ff zien of er wel een koe ofzo draait (als ie - nog niet >:) - onder mijn beheer valt...

• Mikie Mike in de middag
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10-2025
Een keer of 5 per dag. Ben ik nu een (stats) junk?
Mijn Seti score check ik ongeveer 10 x per dag, net zoveel als tweakers.net. Dat is vaste routine geworden.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ehmz, 50x + per dag zeker wel :D

Verwijderd

'S middags rond een uur of 3. Wat een zelfbeheersing. ;)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Beuh... vooral zo laat 's avonds gaat het hard merk ik :)

Doet allemaal es wat zeggen zeg! :P

D3 char(s)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op woensdag 03 april 2002 00:42 schreef Blistimo het volgende:
Beuh... vooral zo laat 's avonds gaat het hard merk ik :)

Doet allemaal es wat zeggen zeg! :P
zit je weer eens met de vingers vast op het toetsenbord? ;)
truste 2 #ks :P

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

tja, wat zal ik zeggen... Als het aan mij lag...

Toch echt, als ik het voor het zeggen had, waarom zou je dan je window sluiten!? op zn minst ff in de taskbar... maar verder.... !??? :)

Ennuh, tellen? tjaap.. kom niet verder dan 1-2-veel :)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Lijkt me een typisch geval van 2 :P

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Haranaka
Bij mij staat mijn pc altijd aan uiteraard. Dit heeft nadelige gevolgen voor mijn nachrust. Ik ga vaak laat (uurtje 2-3) naar bed, maar dan word ik zo rond een uurtje of 9 ff wakker, nog harstikke moe, maarja toch even kijken naar de stats. Dus het bed uit, en niet meer terug. Het is zelfs zo erg dat ik niet meer kan uitslapen als ik hier ben. Als ik bij mijn ouders of bij mijn vriendin ben heb ik pas rust en kan ik lekker uitslapen :z

...

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Dag en nacht staat ie hier op :P
Op het werk worden ze er al gek van.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

kijk toch wel elke keer als ik op tweakers zit ff, (keer of 15 minimaal per dag)
verder check ik ook wel de proxy's om te kijken hoeveel er nu eigenlijk staat voor de MF. :)
Clan_of_Toet heeft er nu 144 op zijn proxy staan.
en veel seti@work checkuh, maar dat is mbt die MF nu ff niet zo interressant. :'(

[edit]
heb dit topic nu ook al 6 keer gerefreshed

Van klussen krijg je grijze haren

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Vroeger zo'n 30+ per dag.
Nu nog zo'n 3x per dag.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 11:33
Zodra de stats op een dag zijn geplaatst knal ik het topic in Hottopic en bij elke reactie kijk ik meestal even.

En dan nog een keer of 10 per dag gewoon dit subforum loeren naar andere onderwerpen (en /14 idem dito)

En de ND site meestal nadat ik geflushed heb en de stats geupdate zijn.

• Haranaka
Ook nu ik net terug kom van een feestje refresh ik. Moet wel verdomt langzaam typen om de spelfouten in de hand te houden, maar dat komt dus van de hoeveelheid drank :9~

Dus voor een echte /5 is het alcohol percentage niet van invloed op zijn refresh gedrag :)

...

• Bjorker
  • Laatst online: 12:33

Bjorker

Cadillacs rule!

Ik moet even refreshen :) hmmm hoe laat is het eigenlijk.. ah snel terug :z

Nope

Pagina: 1