Toon posts:

HP Scanjet 3200c onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Scanjet 3200c en als ik de drivers op de bijgeleverde CD-rom wel installeren, zegtie dat deze drivers niet geschikt zijn onder Windows NT :?
Dus ik de nieuwste drivers gedownload van de HP site, maar als ik die wil installeren krijg ik dit bericht om me oren heengegooid: "The NTVDM CPU has encoutered an illegal instruction. CS:053aIP:0127 OP:63 a5 f6 70 da" (dit word trouwens gedaan via MS-DOS)
Weet iemand hier een oplossing voor (mag ook een hint zijn)
Bedankt

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:57
probeer eens de standaard XP zooi onder je bureau blad kun je ook met een in XP ingebouwd progje scannen enzo misschien dat die ook wel een driver voor je heeft. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd met MS Picture It. Nog steeds geen werkende scanner.
Iedere keer als ik hem probeer te laten scannen krijg ik zo'n geluid te horen als of me PC me diskette drive probeert te lezen.
is dat normaal??

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:57
dan zit volgens mij je scanner een beetje vast misschien dat die wel kapot is, maar als je alleen een overgang hebt gehad van OS dan zal dat wel niet.

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is ook dat ik via HP aan drivers kom en dat ze voor XP zijn en dat ze dan toch onder MS-DOS moeten worden geïnstalleerd, ik d8 dat XP helemaal geen MS-DOS ondersteuning had.

Verwijderd

Dat stukje MS-DOS is ook totaal geen MS-DOS.... gewoon XP in een sneaky MS-DOS outfit.

Verwijderd

Topicstarter
ow, want hij heeft het wel over een "16 bit MS-DOS subsystem".

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
Op dinsdag 02 april 2002 17:54 schreef Brian_May het volgende:
Het vreemde is ook dat ik via HP aan drivers kom en dat ze voor XP zijn en dat ze dan toch onder MS-DOS moeten worden geïnstalleerd, ik d8 dat XP helemaal geen MS-DOS ondersteuning had.
Mag ik XP drivers hebben? voor mij HP Scanjet 3200c. Stuur maar per email. uiteraar wingezipt of wingeacet.

thanks

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Drivers zijn gewoon te downloaden op www.hp.com hoor :z
Ik heb hem zelf al tijden lopen op XP. Geen probs. Let wel op dat je de XP/Win2K drivers, NIET de Win98/ME drivers pakt. Dattie met 16bits meuk aankomt doet me vermoeden dat je gewoon de verkeerde driver hebt...

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=hpscanjet39525&l=en&c=MicrosoftWindows2000

Die moet je dus installen :)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Silver7
Op donderdag 23 mei 2002 14:19 schreef Aetje het volgende:
Drivers zijn gewoon te downloaden op www.hp.com hoor :z
Ik heb hem zelf al tijden lopen op XP. Geen probs. Let wel op dat je de XP/Win2K drivers, NIET de Win98/ME drivers pakt. Dattie met 16bits meuk aankomt doet me vermoeden dat je gewoon de verkeerde driver hebt...

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=hpscanjet39525&l=en&c=MicrosoftWindows2000

Die moet je dus installen :)
Maar ik wil graag volledige setup.

Mijn cd HP Scanjet 3200c kan niet installeren. (niet geschikt voor XP)

kun je me setup sturen?

• Aetje

Aetje

HP 3200 is oud. Heeft nooit een volledige XP setup gekregen. Doe de NT setup (wat de software betreft) en gebruik de 2K driver.

Forget your fears...

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

Hier staat gewoon de complete setup voor Windows XP met alles erop en eraan, het is alleen een download van 40 MB en alleen in het engels.

The need for speed drives me

Verwijderd

Hier werkt m'n 3200 C (die helemaal niet ZO oud is :p ) perfect onder Win Xp. Eerst lukte het hier ook niet, maar na de nieuwste drivers van XP loop het als een trein!

• Silver7
Op donderdag 23 mei 2002 23:52 schreef SainteR het volgende:
Hier werkt m'n 3200 C (die helemaal niet ZO oud is :p ) perfect onder Win Xp. Eerst lukte het hier ook niet, maar na de nieuwste drivers van XP loop het als een trein!
Kun je dan setup emailen???
plus nieuwste drivers???

• Aetje

Aetje

Op donderdag 23 mei 2002 22:09 schreef Baur het volgende:
Hier staat gewoon de complete setup voor Windows XP met alles erop en eraan, het is alleen een download van 40 MB en alleen in het engels.
Op vrijdag 24 mei 2002 12:23 schreef Silver7 het volgende:
Kun je dan setup emailen???
plus nieuwste drivers???
40 MB mailen :o |:( |:( :Z

Forget your fears...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op driverguide staat gewoon hoe je deze scanner moet installeren onder XP hoor... met nog de drivers erbij:
Comments
I got my ScanJet 3200c working in Windows XP by first installing ftp.hp.com/pub/scanners/software/sj330en.exe and using the update file ftp.hp.com/pub/scanners/software/sj647mu.exe after that.
Works for me!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Beter zoeken dus in het verschie
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.