(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Asl de ROM van de HDD al aangeeft dat er mee geknoeid is, kan je er donder op zeggen dat er een Virus actief is geweest. Aangezien de parameters van de Drive gewijzigd zijn.
Was er verder niets in het gewone SYS bios in te stellen of te veranderen, en om wat voor een PC ging het??
Was er verder niets in het gewone SYS bios in te stellen of te veranderen, en om wat voor een PC ging het??
Zit de stekker er helemaal goed in ?
Dit is waarschijnlijk de naam die ook op de print staat.
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Ik denk gewoon dat er een virus bezig geweest is.
Heb wel eens eerder die melding gezien bij een hd die terug gekomen is...
ben bang dat je die gewoon in de prullebak kan gooien tenzij het mogelijk is om die rom weer te flashen want als het goed is geeft de bios settings die melding ook en kan je geen parameters meer weizigen!
Heb wel eens eerder die melding gezien bij een hd die terug gekomen is...
ben bang dat je die gewoon in de prullebak kan gooien tenzij het mogelijk is om die rom weer te flashen want als het goed is geeft de bios settings die melding ook en kan je geen parameters meer weizigen!
denk dat ie rot is
heb er ook 2 gehad, kon mn ghost image niet eens trug zetten
gelukkig was t garantie...
ow ja
in de post zei t mobo dat t n RROMULUS schijf was, en ghost was van mening dat er geen in zat
heb er ook 2 gehad, kon mn ghost image niet eens trug zetten
gelukkig was t garantie...
ow ja
in de post zei t mobo dat t n RROMULUS schijf was, en ghost was van mening dat er geen in zat
eerst kijken dan zeiken
waar is remus ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Ik heb ff in die link gekeken. Het zou dus kunnen dat die schijf dus nog wel ok is kwa model, maar dan snap ik niet waarom het systeem aangeeft dat hij 0MB groot is. terwijl hij daarvoor nog gewoon 40 GB zag.
Aangezien de Romulans bekend staan om hun cloaking-technologie, zou ik zeker aan een virus denken..
Was getekend, enz. | specs
Dat is een merk van Auto uitlaten Jacques Villeneuve is er gek op als ik de reclame moet gelovenOp donderdag 04 april 2002 01:35 schreef Bamibal het volgende:
waar is remus ?
ROFLOp donderdag 04 april 2002 14:18 schreef Kris2904 het volgende:
Aangezien de Romulans bekend staan om hun cloaking-technologie, zou ik zeker aan een virus denken..
eerst kijken dan zeiken
Verwijderd
Als een virus die ROM kan overschrijven (wat mij trouwens lastig lijkt... Read Only Memory...) dan moet dat toch nog wel een keer kunnen met weer de goede naam???
Of zit ik verkeerd te denken?
Of zit ik verkeerd te denken?
drive test prog an de fabrikant er over heen kijken wat die te mleden heeft misschien is het met schrijven van zerro sectors wel weer okeej of na een low level format in orde
Sommige mensen....
die schijf is gewoon de kluts kwijt. Romulus, Nebula, en nog eeen paar van die namen zijn de 'project'namen van die schijven. Als die uitgelezen wordt is je schijf /houdoe dus dan moet je 'm gewoon laten vervangen.
Pagina: 1