Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
is dat er steeds als je nieuwe via 4in1 drivers installeerd
er 3x gevraagd word naar viagart en pci isa en nog wat
[weet ik nie meer]
wanneer wordt dat nou eens opgelost!!
Verwijderd
bij winxp heb ik dat nog niet gehad! bij win98 had ik dat ook altijd...Op dinsdag 02 april 2002 15:51 schreef MaXeRs het volgende:
wat ik nou nog steeds vaag vind
is dat er steeds als je nieuwe via 4in1 drivers installeerd
er 3x gevraagd word naar viagart en pci isa en nog wat
[weet ik nie meer]
wanneer wordt dat nou eens opgelost!!
verder heb ik zelf ook geen problemen met VIA
denk dat veel problemen nogal overdreven worden en te snel naar een bepaalde merk/type geschoven worden
Is dat echt nodig ?
Es ff op de VIA site checke ... www.via.com ?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:17
www.via.com.tw
Verwijderd
als het werkt en je tevreden bent, moet je niks gaan installeren enzoOp dinsdag 02 april 2002 16:23 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Heb die sjit nog nooit geinstalleerd ...
Is dat echt nodig ?
Es ff op de VIA site checke ... www.via.com ?
ik heb nou al te vaak gezien dat nieuwe drivers niks extra's toevoegen
in winxp zitten bijvoorbeeld al standaard van die VIA drivers
Op dinsdag 02 april 2002 16:57 schreef Eddo het volgende:
[..]
als het werkt en je tevreden bent, moet je niks gaan installeren enzo
Ok ... wat is het nouOp dinsdag 02 april 2002 16:56 schreef tweakduke het volgende:
het maakt systeem een stuk sneller als je dat doet
www.via.com.tw
WEL of NIET installeren ...
Denk ook dat het met ervaring te maken heeft, EN de componenten EN de mazzel die je hebt ...
Verwijderd
Tja, als je alleen een beetje office doet, en wat GoT dan merk je er niks van, maar speel je een spelletje, en houd je van een beetje 3DMark, dan is het wel aan te raden...Op dinsdag 02 april 2002 16:59 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
[..]
Ok ... wat is het nou
WEL of NIET installeren ...
Denk ook dat het met ervaring te maken heeft, EN de componenten EN de mazzel die je hebt ...
Ooit eens gehoord van driverupdates? Daar wordt mee bedoeld dat ze vaak beter zijn dan de oude.Op dinsdag 02 april 2002 16:57 schreef Eddo het volgende:
[..]
als het werkt en je tevreden bent, moet je niks gaan installeren enzo
Ehm ... als je me specs ziet hierboven ... zie je dat ik niet alleen OfficeOp dinsdag 02 april 2002 17:03 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
Tja, als je alleen een beetje office doet, en wat GoT dan merk je er niks van, maar speel je een spelletje, en houd je van een beetje 3DMark, dan is het wel aan te raden...
Hmm, dan toch maar eens installeren en kijken of het echt uitmaakt ... met 3Dmark
Verwijderd
(ik heb ook geen Soundblaster LIVE dus die problemen heb ik nooit gekend)
Denk toch dat het aan je 200 bus ligt. Anders ff via 4in1 drivers installen of verder tweaken.Op dinsdag 02 april 2002 17:36 schreef Wingman25 het volgende:
Ik heb nu dan een Via KT333 mobotje, maar als ik mijn geheugen time op 333MHz, dan is hij VET instabiel. Ik heb hem nu op 266 staan, maar mijn geheugen moet makkelijk 333 aankunnen, ik heb het daar te slotte voor gekocht, Nou kan het natuurlijk komen omdat mijn CPU op een 200 bus draait, (wordt overigens zeer snel veranderd). Ik ga binnenkort nog wel eens kijken als ik mijn AMD Athlon XP 2100+ binnen heb, of ik dan mijn geheugen kan timen op 333MHz, verder geen problemen met VIA tot nu toe.
(ik heb ook geen Soundblaster LIVE dus die problemen heb ik nooit gekend)
dikzak