Toon posts:

SDSL ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg net van een klasgenoot te horen dat ie een sdsl aansluiting krijgt van meer dan 8mbit ik denk bul. Want dat gaat toch maar tot 2mbit.

Ofzit ik nou heel erg fout.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
DSL = tot 8Mbit, dacht ik.

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 15:43 schreef Tom S. het volgende:
sdsl ook ik heb bij bbned gekeken maar die gaat maar tot 2

• Pc123
  • Nu online
Hij bedoelt waarschijnlijk ADSL, SDSL is max 2mbit up/down.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 15:44 schreef Pc123 het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk ADSL, SDSL is max 2mbit up/down.
Heb duidelijk nog 3 keer geinformeerd maar was meer als 8 mbit up an down

Volgens mij is het klinkklare onzin. Maar ik weet natuurlijk ook niet de laatste nieuwtjes

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 15:43 schreef Tom S. het volgende:
das adsl. upload daarvan is (theoretisch) 1 mbit. als je sdsl wil dan moeten ze een groot deel van de download opgeven voor de beter upload.

2mbit/2mbit is het maximale haalbare op het moment zover ik weet (zie ook nergens dat ze het sneller dan dat aanbieden.

• Gardocki
  • Niet online
SDSL:
SDSL (Symmetric DSL) is similar to HDSL with a single twisted-pair line, carrying 1.544 Mbps (U.S. and Canada) or 2.048 Mbps (Europe) each direction on a duplex line. It's symmetric because the data rate is the same in both directions.
Max. 2 Mbit dus :)

They made me do it.

Verwijderd

je hebt ook nog dingen als VDSL enzo he :) alleen heb ik nog niet gehoord dat dat in nederland beschikbaar is

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 15:51 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
je hebt ook nog dingen als VDSL enzo he :) alleen heb ik nog niet gehoord dat dat in nederland beschikbaar is
vhdsl :D

heb website niet bij de hand waar alles opstaat qua snelheden enzo, maar uit mun hoofd zeg ik dat het 50mbit down en 4mbit ofzo up is; maar is nu nog niet rendabel, omdat je daarvoor heel dicht bij de telefooncentrale moet zitten (zeg maar binnen 300 meter)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 15:51 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
"VDSL staat voor Very high speed Digital Subscriber Line en is de volgende stap na ADSL, hoewel andere tussenvormen niet zijn uit te sluiten.

Met VDSL kan een downstream van 13 tot 52 Mbps worden bereikt. Downstream is de snelheid waarmee je gegevens ontvangt, dus naar de gebruiker toe. Upstream, van de gebruiker af, is 1,5 tot 2,3 Mbps haalbaar. VDSL komt net als ADSL uit de xDSL familie en gebruikt net als ADSL de bestaande koperen bekabeling tussen de wijkcentrale van de telecom-aanbieder en de woning, een kenmerk van alle DSL-vormen......."

Bron :)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 15:58 schreef isdnsux het volgende:

[..]

vhdsl :D

heb website niet bij de hand waar alles opstaat qua snelheden enzo, maar uit mun hoofd zeg ik dat het 50mbit down en 4mbit ofzo up is; maar is nu nog niet rendabel, omdat je daarvoor heel dicht bij de telefooncentrale moet zitten (zeg maar binnen 300 meter)
voor zulke snelheden verhuis ik wel >:)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:13 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:

[..]

voor zulke snelheden verhuis ik wel >:)
Mwah..is niet noodzakelijk ;)

Als je een beetje erg veel geld overhebt (zo'n paar honderd duizend) kan je een KPN huurlijntjuh van 155Mbit naar je voordeur laten trekken :7

Verwijderd

leuk voor de mensen die meer willen weten van de snelheden: http://teach.millard.org/reference/signal_class.htm

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:27 schreef Clyde het volgende:

[..]

Mwah..is niet noodzakelijk ;)

Als je een beetje erg veel geld overhebt (zo'n paar honderd duizend) kan je een KPN huurlijntjuh van 155Mbit naar je voordeur laten trekken :7
pffft vraag aan mun vader Mr. Gates wel of hij dat voor me wil betalen B-)

Verwijderd

btw ik zie dat sommige dingen op die site niet kloppen; is ook een amerikaanse site volgens mij, en die hebben andere technologien (bijvoorbeeld sdsl op 1.5 mbit ipv 2 mbit)
Pagina: 1