Ik krijg net van een klasgenoot te horen dat ie een sdsl aansluiting krijgt van meer dan 8mbit ik denk bul. Want dat gaat toch maar tot 2mbit.
Ofzit ik nou heel erg fout.
Ofzit ik nou heel erg fout.
sdsl ook ik heb bij bbned gekeken maar die gaat maar tot 2Op dinsdag 02 april 2002 15:43 schreef Tom S. het volgende:
DSL = tot 8Mbit, dacht ik.
Heb duidelijk nog 3 keer geinformeerd maar was meer als 8 mbit up an downOp dinsdag 02 april 2002 15:44 schreef Pc123 het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk ADSL, SDSL is max 2mbit up/down.
Verwijderd
das adsl. upload daarvan is (theoretisch) 1 mbit. als je sdsl wil dan moeten ze een groot deel van de download opgeven voor de beter upload.Op dinsdag 02 april 2002 15:43 schreef Tom S. het volgende:
DSL = tot 8Mbit, dacht ik.
Max. 2 Mbit dusSDSL (Symmetric DSL) is similar to HDSL with a single twisted-pair line, carrying 1.544 Mbps (U.S. and Canada) or 2.048 Mbps (Europe) each direction on a duplex line. It's symmetric because the data rate is the same in both directions.
They made me do it.
Verwijderd
Verwijderd
vhdslOp dinsdag 02 april 2002 15:51 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
je hebt ook nog dingen als VDSL enzo healleen heb ik nog niet gehoord dat dat in nederland beschikbaar is
Verwijderd
"VDSL staat voor Very high speed Digital Subscriber Line en is de volgende stap na ADSL, hoewel andere tussenvormen niet zijn uit te sluiten.Op dinsdag 02 april 2002 15:51 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
je hebt ook nog dingen als VDSL enzo healleen heb ik nog niet gehoord dat dat in nederland beschikbaar is
Verwijderd
voor zulke snelheden verhuis ik welOp dinsdag 02 april 2002 15:58 schreef isdnsux het volgende:
[..]
vhdsl
heb website niet bij de hand waar alles opstaat qua snelheden enzo, maar uit mun hoofd zeg ik dat het 50mbit down en 4mbit ofzo up is; maar is nu nog niet rendabel, omdat je daarvoor heel dicht bij de telefooncentrale moet zitten (zeg maar binnen 300 meter)
Verwijderd
Mwah..is niet noodzakelijkOp dinsdag 02 april 2002 16:13 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
[..]
voor zulke snelheden verhuis ik wel
Verwijderd
Verwijderd
pffft vraag aan mun vader Mr. Gates wel of hij dat voor me wil betalenOp dinsdag 02 april 2002 16:27 schreef Clyde het volgende:
[..]
Mwah..is niet noodzakelijk
Als je een beetje erg veel geld overhebt (zo'n paar honderd duizend) kan je een KPN huurlijntjuh van 155Mbit naar je voordeur laten trekken