Toon posts:

Aopen USB Bracket i.c.m. MSI K7T turbo probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals de titel van mijn topic al zegt, ik heb een probleempje met het bracket van Aopen, jeweetwel, die USB kit met audio.

Hij zit dus in een Aopen H600a kastje, met MSI K7T Turbo 2, waarop je zo mooi een usb/audio voorin kunt monteren. Dat heb ik (of eigenlijk een kameraad) gekocht, en we kunnen em niet aansluiten op het moederbord. De USB aansluitingen is een pinnetje van gesloten, waardoor hij dus niet op het moederbord kan worden gesloten, daar zijn alle 10 pinnen op present...

Wie kan mij uit de brand helpen? Of kan dit USB kitje niet gebruikt worden met een MSI moederbord?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Gelieve niet binnen 24 uur te kicken, dit kan irritatie opwekken bij mede tweakers en dus averechts werken.

Ik begrijp wel dat je graag snel antwoord wilt hebben, maar dat wil iedereen hier :) Dus er zit niks anders op dan wachten.

Verwijderd

Topicstarter
24 uur wachten???

ben ik niet gewend op Got...

heb ook wel eens reactie gehad binnen 10 sec.. maarja das de HK he!

wel leuk trouwens, jij post WEL om te zeggen dat je niet mag kicken binnen 24 uur, maar niet ff een reactie geven op hetgene waar het over gaat..

fijn bedankt! NOT!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 20:53 schreef McD_Rulz het volgende:
24 uur wachten???

ben ik niet gewend op Got...

heb ook wel eens reactie gehad binnen 10 sec.. maarja das de HK he!
Tsja, op sommige topics krijg je gewoon snel antwoord en op andere niet of pas heel laat.
wel leuk trouwens, jij post WEL om te zeggen dat je niet mag kicken binnen 24 uur, maar niet ff een reactie geven op hetgene waar het over gaat..
Ik geef alleen maar aan dat je niet zo snel moet kicken. Er lopen hier moderators rond die een topic sluiten omdat er te vroeg gekickt wordt. In de FAQ staat hier het volgende over:

Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je [b]na een dag[/b] geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.

Lijkt me vrij duidelijk dus. En ik heb er geen antwoord bij gezet omdat ik het antwoord niet wist (dat kan op GoT trouwens ook nog weleens voorkomen) en je alleen even op het kicken wilde wijzen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 21:18 schreef Silverstar het volgende:

[..]

Tsja, op sommige topics krijg je gewoon snel antwoord en op andere niet of pas heel laat.
[..]

Ik geef alleen maar aan dat je niet zo snel moet kicken. Er lopen hier moderators rond die een topic sluiten omdat er te vroeg gekickt wordt. In de FAQ staat hier het volgende over:

Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je [b]na een dag[/b] geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.

Lijkt me vrij duidelijk dus. En ik heb er geen antwoord bij gezet omdat ik het antwoord niet wist (dat kan op GoT trouwens ook nog weleens voorkomen) en je alleen even op het kicken wilde wijzen.
is al goed, nog wel bedankt...

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ove die USB kabels.. dat zijn 2 rijen van 5 pinnen right? wel... hier ontbreekt dus gewoon die 10e pin op t mobo (Asus A7V266)... en heb inderdaad ook een afgedekte pin op de kabel van mijn USB-bay zitten, zoals bij jou ook het geval is. Probeer eens de boel met draadjes o.i.d toch met elkaar te verbinden (ff prutsen) zonder dat je die pin eraf hoeft te slopen.. ik vermoed dat ie dan gewoon gaat werken...

maar waar die 10e pin dan voor is?? :? dat weet ik niet...

• Moris
  • Laatst online: 03-07 12:09
Op dinsdag 02 april 2002 15:42 schreef McD_Rulz het volgende:
zoals de titel van mijn topic al zegt, ik heb een probleempje met het bracket van Aopen, jeweetwel, die USB kit met audio.

Hij zit dus in een Aopen H600a kastje, met MSI K7T Turbo 2, waarop je zo mooi een usb/audio voorin kunt monteren. Dat heb ik (of eigenlijk een kameraad) gekocht, en we kunnen em niet aansluiten op het moederbord. De USB aansluitingen is een pinnetje van gesloten, waardoor hij dus niet op het moederbord kan worden gesloten, daar zijn alle 10 pinnen op present...

Wie kan mij uit de brand helpen? Of kan dit USB kitje niet gebruikt worden met een MSI moederbord?
Kun je die kabel niet op de "JUSB2" onderaan van je moederbord prikken?
Daar zijn maar 9 pinnetjes beschikbaar behalve als deze bezet is door de PC2PC-aansluiting

Succes :)

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

kijk gewoon of de pinnetjes dezelfde aansluitingen hebben... Kans lijkt me klein, op een asus USB bracket zitten ook nog condasatoren. Als je slim bent gebruik je de brackets niet door elkaar om problemen te voorkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 22:14 schreef IvoB het volgende:
kijk gewoon of de pinnetjes dezelfde aansluitingen hebben... Kans lijkt me klein, op een asus USB bracket zitten ook nog condasatoren. Als je slim bent gebruik je de brackets niet door elkaar om problemen te voorkomen.
tja maar dan heb je geen frontje....

de aansluiting is gewoon vaag.

• Moris
  • Laatst online: 03-07 12:09
Misschien verklaart de volgende url méér :)http://www.aopen.com/products/housing/h300item.htm
Pagina: 1