Earth is nice, heaven is better...
Welke je het beste kunt kopen?
Geen.
Want voor 150 gulden krijg je niets meer
Geen.
Want voor 150 gulden krijg je niets meer
bah
we leve al met de euro 150 = 68 euro 
voor 35 euro heb je al een draadloze optische muis met docking station. toetsenbord zou ik nie zo snel weten. Mischien dat zon logitec setje uitkomst bied.
voor 35 euro heb je al een draadloze optische muis met docking station. toetsenbord zou ik nie zo snel weten. Mischien dat zon logitec setje uitkomst bied.
Ach gut je meent het, laten we zeggen 75€ dan
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/56
als ik jouw was zou ik ff in een compu sjop proberen hoe zon muis in de hand legt
en of het toetsenbord lekker typt
als ik jouw was zou ik ff in een compu sjop proberen hoe zon muis in de hand legt
Is iemand met een gegronde voorkeur of maakt het gewoon helemaal niet uit? Wat zijn de nadelen van een optische muis tov een traditionele muis?
Ikzelf gebruik de Logitech Desktop Pro.
De muis is nog een normale met balletje maar hij doet het perfect op mijn werktafel zonder muismat
Enigste nadeel is dat het setje batterijen vreet
Maar ja, daar heb je oplaadbare batterijen voor.
Al worden die niet aanbevolen door Logitech, ik gebruik ze toch
De muis is nog een normale met balletje maar hij doet het perfect op mijn werktafel zonder muismat
Enigste nadeel is dat het setje batterijen vreet
Maar ja, daar heb je oplaadbare batterijen voor.
Al worden die niet aanbevolen door Logitech, ik gebruik ze toch
Wat vinden jullie van dit setje? De logitech cordless desktop iTouch...
Zie next reply
Zie next reply
dat is een zeer mooie unknow error ja....Op dinsdag 02 april 2002 16:00 schreef Flox het volgende:
Wat vinden jullie van dit setje? De logitech cordless desktop iTouch...
http://shop.logitech.com/bishop/logitech/b2c/common/jsp/dotcom_entrypoint.jsp
Niemand dit dit setje heeft?
ik mag toch hopen dat de Logitech Cordless Desktop Optical wat is want die krijg ik zaterdag 
enniewee, de nadelen die ik tot nu toe heb gehoord (niet uit eigen ervaring), is dat de muis wel 's hapert bij spellen zoals Quake enzo
ohja, en de batterijen gaan op, dus je moet ten allen tijde reserve batterijen in huis hebben
enniewee, de nadelen die ik tot nu toe heb gehoord (niet uit eigen ervaring), is dat de muis wel 's hapert bij spellen zoals Quake enzo
ohja, en de batterijen gaan op, dus je moet ten allen tijde reserve batterijen in huis hebben
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Pagina: 1