Toon posts:

koetje en norman antivirus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee hoe een koe te installeren op een pc waar norman antivirus opdraait dat kreng blijft maar zeuren dat rc5 een virus is
zodat ik weer wat pc,s erbij kan pakken zonder dat norman zeurt dat er een virus op de pc zit

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Bedoel je niet NORTON antivirus? Tsss...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• geb
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04-2024

geb

Mr_Atheist: Het zal toch wel NORMAN moeten zijn.

Ik weet alleen niet waarom die melding komt. Bij mij werkt het wel goed.

Verwijderd

Bij mij werkt Norman en het koetje ook zonder problemen. Welke versie heb je???

• 0rbit
  • Laatst online: 20:39
Ik snap sowieso niet waarom mensen nog virusscanners gebruiken :) Gebruiken ze soms illegale software ofzow?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Mr. Atheist, wel eens gehoord van virussen die zich verspreiden via email en dan of je computer in puin helpen of allerlei files over het internet verspreiden????

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 20:20

MeNTaL_TO

The future is not set

upgraden naar een nieuwe versie....versie 4.70 van NORMAN geeft die melding, maar sindsdien zijn er iets van 80 updates uitgekomen. als je hem legaal hebt krijg je steeds een email waar je die kan downen >:)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Sinds koetje als Trojan is verspreid zijn er blijkbaar virusscanners die vinden dat de code altijd een virus is. Net zoals Norton Commander vroeger door Thunderbyte (als ik het me goed herinner) als virus werd aangemerkt.
Advies : Nem een goede virusscanner ;)

Verwijderd

Hiero is ThunderByte (TBAV) vervangen door Norman en het koetje draaide en draait hiero zonder enige problemen op meerdere PC's

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 september 2000 17:51 schreef martinx76 het volgende:
Mr. Atheist, wel eens gehoord van virussen die zich verspreiden via email en dan of je computer in puin helpen of allerlei files over het internet verspreiden????[/quote]Dat is dan je eigen schuld. Als je niet kunt nadenken moet je een x.400 mailserver laten installen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Flapmo
  • Laatst online: 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Dit verschijnsel ken ik iemand in de klas had het erover.

Nog niet opgelost.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• geb
  • Laatst online: 12-04-2024

geb

PcDealer: Of een anti virus programma:)
Pagina: 1