Hey allemaal,
Ik zit al een half uur te klooien met het volgende probleem:
Via PHP genereer ik het volgende SQL commando:
MySQL komt met de fout:
You have an error in your SQL syntax near 'desc, fabrikant, versie) VALUES ('IR_V1_1.zip','Infrarood aansturing','','1.1')' at line 1
Wat is hier dan fout aan???

* WHiZZi snapt er niks van
Tabel
Ik zit al een half uur te klooien met het volgende probleem:
Via PHP genereer ik het volgende SQL commando:
code:
1
| INSERT INTO downloads (filename, desc, fabrikant, versie) VALUES ('IR_V1_1.zip','Infrarood aansturing','','1.1') |
MySQL komt met de fout:
You have an error in your SQL syntax near 'desc, fabrikant, versie) VALUES ('IR_V1_1.zip','Infrarood aansturing','','1.1')' at line 1
Wat is hier dan fout aan???
* WHiZZi snapt er niks van
Tabel
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| +-----------+--------------------------+------+-----+---------+----------------+ | Field | Type | Null | Key | Default | Extra | +-----------+--------------------------+------+-----+---------+----------------+ | id | int(6) | | PRI | NULL | auto_increment | | filename | varchar(255) | | UNI | | | | desc | longtext | | MUL | | | | groep_id | int(2) unsigned zerofill | | | 00 | | | fabrikant | varchar(50) | YES | | NULL | | | versie | varchar(20) | YES | | NULL | | +-----------+--------------------------+------+-----+---------+----------------+ |
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.