Toon posts:

Amd Athlon Xp 1600+ verkeerde jumpers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus a7v266-e met een athlon xp 1600+ en ik heb mijn cpu jumpers niet op palomino gezet maar op athlon omdat ik toendertijd niet wist dat een athlon xp een palomino core had de jumer staat nu nog steeds op athlon maaruh kan dit problemen geven want ik heb wel problemen met sommige spellen zoals crashen en vastlopen wat aardig zuigt ken iemand hierop reageren?

Verwijderd

dan verzet je em toch gewoon weet je het direct |:(
da's nou nog eens wat ze noemen een domme vraag!

Verwijderd

Topicstarter
is geen domme vraag want mijn computer staat thuis en ik zit intern in het leger dude dus ken niet zomaar verzetten ik vraag me alleen af of het zou helpen ja of de nee :)

• mploeger946
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 20:41
Voor iemand die zich een lawyer noemt kun jij wel knap ingewikkeld zwammen zeg.. Heb je wel eens van kommas en punten gehoord??

Hier kun je toch geen touw aan vastknopen?

Verwijderd

Topicstarter
ahjoh gewoon een nick HAHAHA lekker belangrijk

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand hier dan een antwoord op?

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:20

Termy

valt er nog wat te fragge?

je geeft het antwoord toch zelf al? tis een cpu met een palomino core dus lijkt het me als leek wat dit betreft logisch om dat jumpertje op palomino te zetten...

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Pagina: 1