Ik heb een klein probleem. Gisteren tijdens het gamen liep mijn pc opeens vast. Beeldscherm in standby stand en het lampje van de Hd blijft branden. Pc resetten kan niet. Als hem met de powerknop uitzet gaat hij wel uit, maar als ik hem dan weer aanzet gaat hij weer in de terug naar de bovengenoemde situatie. Alleen als ik de netstroom eraf haal gaat hij metteen weer aan.
als het een keer gebeurde had ik het niet zo erg gevonden, maar het gebeurt nu zelfs als ik norton utilities gebruik. Ik heb XP al geprobeert te herinstalleren, maar dat is nog niet gelukt want hij viel steeds weer uit.
Ik heb mijn kast altijd open staan en mijn ventilators doen het goed. CPU temp is +/- 49 graden.
de specificaties van mijn PC zijn
thunderbird 1000
MSI k7T
2 HDD
2 CD
Voeding 300V
Weet iemand misschien waar ik het probleem moet zoeken.
als het een keer gebeurde had ik het niet zo erg gevonden, maar het gebeurt nu zelfs als ik norton utilities gebruik. Ik heb XP al geprobeert te herinstalleren, maar dat is nog niet gelukt want hij viel steeds weer uit.
Ik heb mijn kast altijd open staan en mijn ventilators doen het goed. CPU temp is +/- 49 graden.
de specificaties van mijn PC zijn
thunderbird 1000
MSI k7T
2 HDD
2 CD
Voeding 300V
Weet iemand misschien waar ik het probleem moet zoeken.