• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54
Voor de mensen met een Siemens S45 opgelet !. Als je met je telefoon in de maand april (de tijd en datum moet dus juist zijn ingesteld) naar de kalender gaat DAN VALT JE TELEFOON UIT !. Dit is geen 1 april grap maar serieus, het is tenslotte 2 APRIL vandaag. Meerdere mensen in mijn omgeving met een S45 hebben precies hetzelfde !.... Dus graag jullie reacties of jullie hetzelfde ervaren.

Go Siemens Go Siemens !.... |:(

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 14:13 schreef renzo4000 het volgende:
Voor de mensen met een Siemens S45 opgelet !. Als je met je telefoon in de maand april (de tijd en datum moet dus juist zijn ingesteld) naar de kalender gaat DAN VALT JE TELEFOON UIT !. Dit is geen 1 april grap maar serieus, het is tenslotte 2 APRIL vandaag. Meerdere mensen in mijn omgeving met een S45 hebben precies hetzelfde !.... Dus graag jullie reacties of jullie hetzelfde ervaren.

Go Siemens Go Siemens !.... |:(
:( Inderdaad. Ik heb een S45 en heb het getest. Damn. Dat zou je niet verwachten van Siemens :'( .

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:30
zo inderdaad! Hij gaat echt snel uit! :(

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 12:57
Is al heel lang bekend, mijn toestel heeft hetzelfde euvel. Moet je maar ff op www.s45info.de kijken en dan de buglist.

op www.my-siemens.com is de laatste firmware(versie 21) te downloaden. Het probleem is dan verholpen.

Heb zelf de firmware nog niet uitgeprobeerd, omdat ik niet weet of die bij nederlandse toestellen werkt. Dacht dat er hier iemand in het forum al met succes heeft geupdate.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zijn der ook bugs voor de Sony CMD-C1 :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 15:03 schreef GGS_VR6 het volgende:
Uhh hijs groot en lelijk, verder valt het wel mee geloof ik :P

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op dinsdag 02 april 2002 15:05 schreef Bigs het volgende:

[..]

Uhh hijs groot en lelijk, verder valt het wel mee geloof ik :P
naj valt mee, hij past nog in mun jaszak :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• waslijn
Niet echt on-topic, maar elke telefoon bevat bugs. Hoe langer ze op de markt zijn en hoe nieuwer de firmware, hoe minder bugs.

• renzo4000
Ik weet natuurlijk wel dat het bug is >:), maar het is zo toevallig dat ie in April (en ja dus ook 1 April ;)) leip doet. Ach ja het houdt je weer even bezig met een topic :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

En hij is uit dat gaat veel sneller als op da knopje drukken bedankt.

• renzo4000
Op dinsdag 02 april 2002 16:01 schreef Dave Schalk het volgende:
En hij is uit dat gaat veel sneller als op da knopje drukken bedankt.
Precies !!! Ik heb hem nu als sneltoets op nr. 2 staan :P.... kan ik een maand lang de telefoon snel uitzetten. >:) LOL

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:05 schreef renzo4000 het volgende:

[..]

Precies !!! Ik heb hem nu als sneltoets op nr. 2 staan :P.... kan ik een maand lang de telefoon snel uitzetten. >:) LOL
Misschien al eens aan gedacht dat je batterij hierdoor kan beschadigen ?????

:'( Denk eerst aan de gevolgen voordat je zoiets doet.

• renzo4000
Op dinsdag 02 april 2002 18:19 schreef jcartastic het volgende:

[..]

Misschien al eens aan gedacht dat je batterij hierdoor kan beschadigen ?????

:'( Denk eerst aan de gevolgen voordat je zoiets doet.
Uuhhhhhhhhmmmmmmmmm nouh ik denk dat dit een probleem is voor Siemens als dit gebeurt en aangezien ik nooit langer dan een halfjaar een GSM heb moet dat geen probleem zijn B-)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:26 schreef renzo4000 het volgende:

[..]

Uuhhhhhhhhmmmmmmmmm nouh ik denk dat dit een probleem is voor Siemens als dit gebeurt en aangezien ik nooit langer dan een halfjaar een GSM heb moet dat geen probleem zijn B-)
Daar zit wat in. Maar toch als hij beschadigd dan ben jij hem wel een paar weken kwijt,

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als je NU een S45 koopt, hebben ze dan de nieuwste firmware erop staan? aangezien ik er zelf nl ook over zat te denken..

• renzo4000
Op dinsdag 02 april 2002 18:28 schreef jcartastic het volgende:

[..]

Daar zit wat in. Maar toch als hij beschadigd dan ben jij hem wel een paar weken kwijt,
Daar zit ook weer wat in :P.... ik haal weer van die snel toets af ! Werkt toch maar een maand :P

• renzo4000
Op dinsdag 02 april 2002 18:34 schreef Sequence het volgende:
als je NU een S45 koopt, hebben ze dan de nieuwste firmware erop staan? aangezien ik er zelf nl ook over zat te denken..
Dat is geen probleem, vriend van mij heeft er 1 gekocht paar weken terug en die heeft dit niet.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op dinsdag 02 april 2002 18:36 schreef renzo4000 het volgende:

[..]

Dat is geen probleem, vriend van mij heeft er 1 gekocht paar weken terug en die heeft dit niet.
ah, da's het betere werk *D

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:39 schreef Sequence het volgende:

[..]

ah, da's het betere werk *D
Voor de rest is het trouwens een wereld telefoon.

Alle opties die een verfand mobiel liefhebber wilt hebben zijn beschikbaar. :)

• waslijn
Je kunt door *#06# in te toetsen erachter komen welke firmware versie je hebt. Wanneer je versie 14 of hoger hebt(laatste is 21) is er niets aan de hand.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 15:07 schreef GGS_VR6 het volgende:

[..]

naj valt mee, hij past nog in mun jaszak :P
en hoe groot is jouw jaszak?? ;)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-03 16:48

MaDLiVe

.-Observer-.

Op de nu in de winkel verkrijgbare s45 me45 telefoons van siemens staat nog steeds versie 15 of 18 erop. Maar aangezien je de phone zo makkelijk met nieuwe firmware kan upgraden is het bijna geen moeite om het zelf te doen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 19:51
Wat is het probleem, je kan gratis bij Siemens de laatste firmware downloaden, een datakabel heb je al *D Op Nederlands toestellen werkt de update overigens prima! En het blijft een toptelefoon (vooral met f**k n*kia logo ;))

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• renzo4000
Op dinsdag 02 april 2002 21:14 schreef Gugger het volgende:
Wat is het probleem, je kan gratis bij Siemens de laatste firmware downloaden, een datakabel heb je al *D Op Nederlands toestellen werkt de update overigens prima! En het blijft een toptelefoon (vooral met f**k n*kia logo ;))
Totally agree with you >:) !!... Die freaking Nokia's, ik vind het overigens ook niet gek dat er een topic wordt gestart "Zijn er ook nokia's die niet kapot gaan?" LOL :)

• waslijn
Heb net de firmware geupdate naar versie 21. De bug is er nu uit. Heb nu ook het spel battlemail en de menuutjes werken veel sneller dan in versie 6 :)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 23:18
Op dinsdag 02 april 2002 14:58 schreef Waslijn het volgende:
Is al heel lang bekend, mijn toestel heeft hetzelfde euvel. Moet je maar ff op www.s45info.de kijken en dan de buglist.

op www.my-siemens.com is de laatste firmware(versie 21) te downloaden. Het probleem is dan verholpen.

Heb zelf de firmware nog niet uitgeprobeerd, omdat ik niet weet of die bij nederlandse toestellen werkt. Dacht dat er hier iemand in het forum al met succes heeft geupdate.
Ja, daar hoorde ik o.a bij, ik heb de nieuwste firmware van my-siemens.com gehaald en die doet het prima :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb ook net ff de nieuwe firwware erop gezet en het bevalt goed, menutjes zijn idd wat sneller en je hebt er nog een gaar spelletje bij ook :)

• renzo4000
Iedereen met een wat oudere S45 of M45 moet echt ff die firmware dowloaden. Je krijgt zoals er al gezegd wordt een wreed vechtspel(battlemail) bij + menu's gaan VEEL sneller. Daarnaast is er die superoptie dat je 760 tekens kan verzenden per SMS (ipv 160) Ze worden echter gewoon verdeeld over meerdere sms'jes natuurlijk. Bovendien kan je ook sms teksten nu onderstrepen vet maken en nog meer coole extra's !!....

• kamerplant
  • Niet online
Mijn Siemens valt ook wel eens uit buiten 1 april.. Wat een humor zeg, daar bij Siemens.. :{

🌞🍃

• labooh
  • Laatst online: 08-02 21:35

labooh

Jaja...

wilde ook de update downloaden maar op de nederlandse site was/is deze niet beschikbaar. Heb nu de engelse gedownload en alles werkt perfect. Enige probleem is alleen dat alles nu in het engels is en dat ik ook geen nederlands "woordenboek" heb voor m'n sms.... :'(

Kan iemand die hem heeft misschien even de nederlandse update online zetten?

Thanks....

iRacing Profiel

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 19:51
http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Files/Specials/hq/gprs/s45_benefits.html

Daar kan je gewoon ook de Nederlands halen, moet je naar de code onder je accu kijken (bij mij was dat 113, menu en T9 doen het nog steeds :)), staat daar allemaal beschreven :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• labooh

labooh

Jaja...

Held!!!

ik had dus het verkeerde serienummer ingevoerd.... dom dom dom...!

Hij doet het nu dus, thanks.....

iRacing Profiel

Verwijderd

Bedankt voor je bericht man...! Ik dacht al dat mijn geweldige telefoon opeens kuren ging krijgen. Effe nieuwe firmware gedownload en geinstalleerd en klaar! Wel jammer dat Siemens dit niet beter gecommuniceerd heeft.

Verwijderd

Ik heb ook de Siemens S45 en had ook dit probleem. Firmware-update gedaan, nergens meer last van.... En nog meer opties erbij ook! :9

kijk naar http://www.my-siemens.com

Het is wel een langzame site.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:49

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb dus ook ff een upgrade gedaan. :)
De S45 kan nu dus ook logo's en melodietjes ontvangen (waar ik overgens niet aan mee doe (betaalde shit))

Zijn er nog meer opties met betrekking tot zelf inladen van spellen/bestanden zoals de sl45?

Whatever.

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 16:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Op woensdag 10 april 2002 22:32 schreef meendering het volgende:
Ik heb dus ook ff een upgrade gedaan. :)
De S45 kan nu dus ook logo's en melodietjes ontvangen (waar ik overgens niet aan mee doe (betaalde shit))
Dat werkte ook al met versie 5.0, ofwel: Dat heeft altijd al gewerkt... is nix nieuws.

Maar wanneer je m update, dan blijft alle data (incl. telnrs) behouden?

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:49

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op donderdag 11 april 2002 10:11 schreef SindaPaus het volgende:

[..]

Dat werkte ook al met versie 5.0, ofwel: Dat heeft altijd al gewerkt... is nix nieuws.

Maar wanneer je m update, dan blijft alle data (incl. telnrs) behouden?
Ik was 1 van de eerste personen die een S45 had, ik had nl. firware versie 4 :D
Geheh... :)

Als je een nieuwe firmware erop gooit hoef je niets te vrezen. Data blijft er gewoon opstaan.

Whatever.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:59

pistole

Frutter

:'( :'( :'( :'(

Heb net de upgrade gedraaid... alles ging goed, tot aan 100%... en toen de melding: can't connect phone

En nu istie dood. Heb net al een mailtje naar Siemens gestuurd...

Iemand met een tip?

Snap er niets van dat het fout is gegaan :(

Ik frut, dus ik epibreer

• waslijn
Op zondag 14 april 2002 22:27 schreef pistole het volgende:
:'( :'( :'( :'(

Heb net de upgrade gedraaid... alles ging goed, tot aan 100%... en toen de melding: can't connect phone

En nu istie dood. Heb net al een mailtje naar Siemens gestuurd...

Iemand met een tip?

Snap er niets van dat het fout is gegaan :(
Batterij wel opgeladen voor het flashen?

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:59

pistole

Frutter

ja, was 3/4 vol..

En net op club-siemens.com gelezen dat anderen er ook last van hadden, maar dat hun telefoon daarna wel weer opstartte.

Ik heb mijn batterij er nu maar even uitgehaald, laat hem zo een nachtje liggen (misschien dat het helpt).

Gelukkig had ik nog een oude Nokia 6110 liggen :)

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Maaruh als je S45 nou gelocked is??? wat gebeurt er dan na deze firmware update?

Ik koop nog deze maand een S45 via GSMweb met Telfort... geen aansluitkosten, 2 maanden geen abonnementskosten, 12maanden abonnement, gratis SpeedSound CarKIT, 3 Maanden 15MB GPRS ipv 1MB... (nu nog weten hoe ik met de s45 kan msnen :?) en de telefoon is ook gratis...

Alleen beweren ze dat er een lock op zit :? en ze zeggen ook dat er geen Datakabel bij zit :? hoort die er nou niet standaard bij te zitten ???

• waslijn
Op dinsdag 16 april 2002 21:33 schreef -KOD- het volgende:
Maaruh als je S45 nou gelocked is??? wat gebeurt er dan na deze firmware update?

Ik koop nog deze maand een S45 via GSMweb met Telfort... geen aansluitkosten, 2 maanden geen abonnementskosten, 12maanden abonnement, gratis SpeedSound CarKIT, 3 Maanden 15MB GPRS ipv 1MB... (nu nog weten hoe ik met de s45 kan msnen :?) en de telefoon is ook gratis...

Alleen beweren ze dat er een lock op zit :? en ze zeggen ook dat er geen Datakabel bij zit :? hoort die er nou niet standaard bij te zitten ???
Zit er normaal standaard bij.

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 23:17 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Zit er normaal standaard bij.
ok bedankt duidelijk... :)

Dus gewoon FLashen die zooi... hopelijk gelijk die ranzige simlock eraf... beetje weird simlock bij een abonnement.... :? maarja lekker wazig heb nog nooit een telefoon met simlock gehad

Verwijderd

Die screensavers die je erop kan zetten, zijn dat nou alleen stilstaande plaatjes???

En voor beltonen... gewoon toch midi files met 1 instrument? enzoja zijn er mp3-> midi converters of wat dan ook? Want 1euro voor een beltoon etc... is gewoon belachelijk ooit was het nog eens gratis :)

• evol
  • Laatst online: 09-03 23:58

evol

hello world

Op woensdag 17 april 2002 10:34 schreef -KOD- het volgende:
Die screensavers die je erop kan zetten, zijn dat nou alleen stilstaande plaatjes???

En voor beltonen... gewoon toch midi files met 1 instrument? enzoja zijn er mp3-> midi converters of wat dan ook? Want 1euro voor een beltoon etc... is gewoon belachelijk ooit was het nog eens gratis :)
Screensavers zijn stilstaande plaatjes, alleen die standaard klok kan bewegen...alles wat jij erin zet staat stil, voor zover ik weet.
En beltonen, midi met 1 instrument ja.

Move along people. Nothing to see here.

Verwijderd

ok mensen posten je leuke beltoontjes :)

Worden we allemaal blij van toch :?
Is toch ook niet tegen de regels in? als ik me niet vergis

• waslijn
http://www.bamikanarie.nl, daar kun je nieuwe beltonen in midi-formaat downloaden!

• renzo4000
Dat is zeker wel een relaxde link !!!... tis alleen jammer dat die melodieen uit die s45 (alle modellen trouwen) zo beroerd klinken. (een nokia klinkt beter, maar dan heb je het ook wel gehad :r)

• waslijn
Op woensdag 17 april 2002 17:49 schreef renzo4000 het volgende:
Dat is zeker wel een relaxde link !!!... tis alleen jammer dat die melodieen uit die s45 (alle modellen trouwen) zo beroerd klinken. (een nokia klinkt beter, maar dan heb je het ook wel gehad :r)
Nokia klinkt beter? Mijn pa heeft een 6210 en als ik hoor wat voor schelle tonen daaruit komen, nee geef me dan toch echt maar die van de S45. Je kunt trouwens wel met de melodie-editor de snelheid aanpassen als die niet bevalt.

Verwijderd

Ja, bij de eerste keer Netwerk Zoeken loopt ie vast! Struisvogel is dan bevroren!

Verwijderd

Die panasonic gd95 dat klinkt pas lekker... meerdere tonen toestel... binnenkort i-mode toestellen met 16 tonen :9~

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 16:51 schreef Waslijn het volgende:
http://www.bamikanarie.nl, daar kun je nieuwe beltonen in midi-formaat downloaden!
nope je kan ze kopen... of over gaan tikken... dat schiet dus echt niet op

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

He! bedankt

Ik had dat dus ook dat mn foon opeens gek begon te doen met die kalender, maar nu doet hij het weer :)

Enige vreemde was dat toen ik hem aanzette hij in het Turks stond (en dat was daarvoor echt niet), maar dat is niet zo'n erg probleem.
En dat battlemail kung-fu kende ik al van internet, maar blijft een leuk spel!

• waslijn
Op woensdag 17 april 2002 23:43 schreef -KOD- het volgende:

[..]

nope je kan ze kopen... of over gaan tikken... dat schiet dus echt niet op
Wil niet vervelend zijn maar heb daar zelf 16 midi files vandaan gehaald en op mijn s45 gesleepd. GRATIS!

Bij elke ringtone op de site staat : 'You can also download the ringtone in MIDI-format ! Click here.'

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 00:35 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Wil niet vervelend zijn maar heb daar zelf 16 midi files vandaan gehaald en op mijn s45 gesleepd. GRATIS!

Bij elke ringtone op de site staat : 'You can also download the ringtone in MIDI-format ! Click here.'
EDIT

Sorry kleine lettertjes zie 't nu staan THANKS :*

Verwijderd

Maaruh... was het nou niet met firmware 21 dat je wel bewegende plaatjes erin kan krijgen???

En heeft nog iemand een site met leuke beltonen alleen dat wat langere versies :)

http://www.id-t.com/portal/page-backstage-downloads-icons.php hier nog leuke ID&T logo's...

• evol
  • Laatst online: 09-03 23:58

evol

hello world

Bekijk het forum op http://www.club-siemens.com
Animated screensavers (nog) niet mogelijk volgens mij...wel is er iemand die een spel heeft gemaakt voor op de S45 :)

Move along people. Nothing to see here.

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 14:49 schreef out het volgende:
Bekijk het forum op http://www.club-siemens.com
Animated screensavers (nog) niet mogelijk volgens mij...wel is er iemand die een spel heeft gemaakt voor op de S45 :)
Lama duidelijk ;)

Verwijderd

Las net http://www.gsm-free.com/ daar dat er voor de S45 al een v23 is...

• renzo4000
Op zaterdag 20 april 2002 12:34 schreef -KOD- het volgende:
Ik ben alleen bang dat het een duitse versie is (:r menu in het duits NOWAY !!!!!!) ..... dus wie durft het uit te proberen ????

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 13:46 schreef renzo4000 het volgende:

[..]

Ik ben alleen bang dat het een duitse versie is (:r menu in het duits NOWAY !!!!!!) ..... dus wie durft het uit te proberen ????
Damn ja... maaruh is dan niet de taal in te stellen dan als het duitse firmware zou zijn???

v25 schijnt er al aan te komen by the weg

Verwijderd

iemand al geprobeert?

• labooh

labooh

Jaja...

Wel met een engelse versie, die beviel toen niet en heb gewoon weer de nederlandse versie erover heen kunnen zetten.... Je kan het dus gewoon uitproberen.... :)

iRacing Profiel

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 14:34 schreef weekendploeg het volgende:
Wel met een engelse versie, die beviel toen niet en heb gewoon weer de nederlandse versie erover heen kunnen zetten.... Je kan het dus gewoon uitproberen.... :)
Welke versie is tot nu toe dan het beste??? minste bugs, snelst en meeste opties?

• labooh

labooh

Jaja...

Bij mij V21.... Een andere heb ik nog niet geprobeerd mocht die er zijn...

iRacing Profiel

Verwijderd

Waarom staat nergens op My Siemens.com software update voor de S35i ???

Ik heb nog steeds versie 12 ofzo... en wil graag deze phone ook updaten

Verwijderd

Toen ik altijd problemen had, of dingen nodig had voor me siemens ging ik naar:
http://www.s35net.de/Index/index.html
is echt vet handig!!! :)

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 15:58 schreef geenkanshans het volgende:
Toen ik altijd problemen had, of dingen nodig had voor me siemens ging ik naar:
http://www.s35net.de/Index/index.html
is echt vet handig!!! :)
Maar geen updates :(

• renzo4000
Op zaterdag 20 april 2002 13:46 schreef renzo4000 het volgende:
[..]

Je moet hier de versie v23 niet downloaden (voor de s45) !!!... het is dus een duitse/engelse versie. Je menu blijft wel gewoon nederlands alleen je T9 invoer is nu duits :r .... en je kan de firmware niet meer terugzetten naar v21. Iedereen is nu gewaarschuwd :D

• --Erik--
  • Niet online
Ik heb versie 21 voor m'n s45 erop gezet alleen nu doet m'n T9 invoer het niet meer, hoe kan ik dit oplossen?

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal

Verwijderd

Doet het helemaal niet meer :?
En alleen bij SMS of overal???

Activeer hem gewoon weer in SMS menu

ps:

Kan iemand is naar http://wap.club-siemens.com surfen met zijn S45 en is kijken of je die EMS test kan doen? bij mij krijg ik een error dat die het object niet kan opslaan... Ook die logo's en screensaver pagina werkt bij mij ook niet goed alleen de beltonen...
Ligt het misschien aan de mappen die ik in mijn telefoon heb aangemaakt? mis ik er nog een paar

• --Erik--
  • Niet online
Bij SMS doet de T9 functie het niet meer, heb hem al een keer aan en uit gezet, hij doet het gewoon niet.

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal

Pagina: 1