Toon posts:

3Com Superstack II op 300watt voeding aansluiten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou al tijdje een 3Com Superstack II Switch maar daar zitten standaard 2 fans in die behoorlijke herrie maken :( Nu heb ik deze 2 50mm papst fan al op 5v laten lopen en dat scheelt een hoop. Maar toch zou ik em nog stiller willem hebben omdat ik er in de nacht vlakbij moet slapen :)

Ik had nu als oplossing om ff die switch op me voeding aan te sluiten maar mijn vraag is op die dat wel trekt :?

Met aansluiting gaat het gewoon. Net zo'n stekker als een externe monitor dus.

Systeem specs staat in me sig

alVast BedANKt

Verwijderd

Topicstarter
Zit trouwens geen aan/uit knop op dat ding dus daarom is niet echt makkelijk om elke keer die stekker aan de achterkant eruit te rukken en er weer in te doen.

Don't takes this as a kick :P

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:41
Net zo'n stekker als je externe monitor? Je bedoelt dus een normaal stroomsnoertje die je ook voor je PC gebruikt?
Je voeding trekt dat met gemak, gezien het feit dat ie het gewoon doorstuurt. Ik lus ook wel eens 3 computers en een beeldscherm op elkaar door, geen enkel probleem (misschien dat die eerste z'n snoer dat niet lekker vindt, maar verder ook niet)

Gezien het feit dat jouw voeding een ATX voeding is, heb je er niets aan, behalve dat het je een stopcontact spaart. ATX voedingen met zo'n aansluiting hebben er nml altijd stroom op staan, gaat er niet eerder af dan wanneer jij met het knopje op de achterkant de stroom uitzet, of wanneer jij de stekker eruittrekt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo'n stekker :+
Maar geven die aansluitingen altijf stroom door ? Dus als me comp uit is en ik zou me switch erop aansluiten zou die altijd aan blijven ? Hmmmz... toch maar eens proberen.

Moet ik wel eerst zo stekker zien te vinden in me la met zooi :D

Daar gaat me uptime van 3079899 Seconden =) (35.6 Dagen)
:o naja das niet echt veel :)

Verwijderd

Topicstarter
_JGC_ je had gelijk ;) Die aansluiting geeft altijd stroom dus daar had ik nix aan.

Maargoed ik wou een simpel aan/uit knopje dus heb ik me 486 maar gepakt ff alle stekkers los zodat als die aan gaat alleen de voeding stroom geeft. Ff me 3Com switch erop aangesloten en viola een aan/uit knop voor me switch :D

Kan makkelijker maar ik vind dit wel c00l, een 486 die alleen dient als aan.uit knop B-)

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:16

MaNdM

1000-dingen-doekje

kan aan mij liggen hoor maar een schakelaartje is tog zo in te bouwen? :?

gaatje erin, schakelaartje erin, ff binnenin onderbreken en solderen, klaar ben je, is naar mijn bescheiden mening waarschijnlijk nog mooier ook....

ik heb ooit een 16 poorts 100 Mbit hub stackable hub van Compex waarvan de voeding eruit knalde (oops :D) gevoed via de voeding van me server, kabeltje naar buiten, heb je ook meteen een aan/uit knoppie :z

To be determined...

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Stekkerdoos met schakelaar? :D

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hoofdschakelaar in meterkast omzetten als je gaat meuren? Heb je gelijk geen last van doorfikkende stand-by toestellen zoals je TV enzo >:)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 10:29 schreef BrZ het volgende:
Stekkerdoos met schakelaar? :D
Hmmm dat kon ook jah, nu je et zegt ;)
Maarjah dit wertk wel ok :D
Pagina: 1