Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Veel mensen die alles nogal snel inzichtvol vinden

Pagina: 1
Acties:

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zie de domste open deuren en opmerkingen nog met een +1 inzichtvol beloond worden... Flaw in het nieuwe mod-systeem?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
:Z

Dat hadden we onderhand wel vastgesteld ja. Als je echt grote schandalen ziet post dan iets concreets hiero met linkz, want zo'n algemene opmerking voegt weinig meer toe.

• Helsie
  • Niet online
Zoek maar op marukiej
die gast krijgt de domste opmerkingen nog met inzichtvol beloond.
Ik ga echt niet de hele dag links sparen hoor. Ik heb meer te doen.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hier is dan een link.

http://www.tweakers.net/search.dsp?Query=marukiej&DB=reakties

Toch een beetje een slecht voorbeeld. Ik heb de 4 reacties van hem van vandaag nagekeken. In de Extreem koelen thread heeft hij 1 moderatie gehad nl Overbodig. Die was van mij! :) Had ik al gedaan voordat jij deze thread begon. Mag nog een keer gegeven worden.
In de Red Hill Guide staat hij gewoon op 0: off-topic.
In de DPC thread is hij ongemod.
Alleen in de Jobs en Ive thread heeft hij onterecht Inzichtvol gehad, maar hij staat maar op +1 dus de schade valt mee. Hij zou op 0 horen.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>In de DPC thread is hij ongemod.[/quote]Nou nee, kijk maar 's hier hoeveel werk "we" hier al aan gehad hebben. Hij begon op 4.

Wel scherp blijven he... ;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Foutje. Maar hij heeft toch geen onterechte Inzichtvol's gehad daar.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Je vraagt je wel af wie hem die [+1 ondergewaardeerd] heeft gegeven toen hij op 3 stond...

Verwijderd

FF een vraag:

Hoe storend is dat dan? :)
Pagina: 1