Interessante Discussie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Ondanks de grote chaos in het draadje van de debugger bug in de microsoft produkten kwam ik een interessant stukje discussie tegen wat ik toch wel even vernoemenswaardig vond, gezien dit niet alledaags is (verfrissend he? de waarheid, zo hebben we er nog 1 voor u :P :

Het begint vanaf deze posting van Otis

met een zestal reacties eronder die ronduit interessant zijn gezien er volop gediscussieerd wordt zonder mekaar de ogen uit het hoofd te grijpen.

Dit maakt het modereren weer eens de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Een memorable dag... :)

Had dat niet in mijn draadje gekund :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX agrees.

De posting van /me is net als de discussie keej, jammer dat juist hij een opmerking moet maken over de moderatie in een fp-reactie. Ik kan het ergens weleens begrijpen, maar had gehoopt dat zoiets uit zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:39
Op dinsdag 02 april 2002 18:35 schreef KexDaFlex het volgende:
* KeX agrees.

De posting van /me is net als de discussie keej, jammer dat juist hij een opmerking moet maken over de moderatie in een fp-reactie. Ik kan het ergens weleens begrijpen, maar had gehoopt dat zoiets uit zou blijven.
Agreed maar dan vind ik nog dat ie hoog mag eindigen, zie je ook bij de reactie die hier wordt aangestipt. Die had net iets wat er niet hoorde maar eindigde toch nog op +4.

Het overgrote deel is toch goed en ik vind dat je op 10% van het geheel (waarvan die 10% nog niet eens zo heel erg is) je de rest niet mag beoordelen :)

Bij wiskunde krijg je toch ook je punten voor de berekening en niet de uitkomst (nouja dat zeggen ze altijd tegen mij ;)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Oh ja zeker, maar het was ook meer een vermelding dan een aansporing tot downmodden. * KeX vind het goed zo. ;)
Pagina: 1