De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
VirtualDub
[topic=351612/1/100]
[topic=351612/1/100]
ff de search gebruiken, tis heeeeeeel vaak langsgekomen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ik heb iig wel gesearched..
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Verwijderd
Wil je voortaan iets meer onderzoek doen voordat je een topic opent? Ik kan namelijk niet uit je post opmaken wat je allemaal al geprobeerd hebt en dat soort dingen.
Lees svp. even de W&G policy door voor je weer een topic opent, dan krijg je een klein beetje een indruk van de bedoeling van het forum
Lees svp. even de W&G policy door voor je weer een topic opent, dan krijg je een klein beetje een indruk van de bedoeling van het forum
Volgens mij moet je er nu wel uitkomen, zo heel moeilijk is het nu eenmaal niet, zowel niet om te searchen als om te doen.
Bericht hierboven
`k Vind het echt gigantisch irritant, die filmpjes allemaal.
Ff rustig een post lezen is er niet meer bij
Wordt gek van al die flipperende dingetjes.
Lijkt wel addware zo man, net als ICQ met reclame
Heel erg irritant.
Ff rustig een post lezen is er niet meer bij
Wordt gek van al die flipperende dingetjes.
Lijkt wel addware zo man, net als ICQ met reclame
Heel erg irritant.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Word ik nou gek of zat er hier net een slotje op
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik denk dat Floris een foutje maakte.Op dinsdag 02 april 2002 14:17 schreef GGS_VR6 het volgende:
Word ik nou gek of zat er hier net een slotje op
Welkom bij werkend server nederland
Laatst had willem169 dat ook... 5X keer moest ie dicht, voor hij dicht bleef.. Als ie niet dicht wil kan je hem wel moven naar LA... Kunnen we een discussie houden over user icons
http://hawvie.deviantart.com/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()