Toon posts:

19" monitor.... maar welke...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil zo snel mogelijk een 19" monitor kopen maar niet duurder dan fl 900.00
welke zouden jullie aanraden en waarom

ik zelf zat te denken aan de Iiyama 19" Vision Master S900MT1

fl 809.00

wat denken jullie ?

Verwijderd

Topicstarter
niemand ..... ok zeker allemaal een 22".. maar ik wil maar een 19"

Verwijderd

Niks 22". Heb gewoon een 17", Philips 107S.
Ik zou best zo'n 19" willen hebben. Gewoon kopen. Is toch een goed merk, dat Ilieamma?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het is het goedkoopste 19" model en ik vraag me gewoon af wat jullie er van vinden

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Hmm, ik heb nog nooit van die IIyama gehoord, maar elke IIyama is eigenlijk goed hoor...

Heb zelf geen 22" hoor, was het maar waar!
nee, ik zit nog op een 17" IIyama S700JT1

Don't You stare there, Operate!

• seppie

seppie

Wie anders?

Ik wou zelf laatst een 2e Hands 20" kopen, maar heb het toch maar niet gedaan, ik w8 gewoon liever totdat ik 1300 piek heb, en neem dan de A901HT...

Ik weet niet of het belangrijk is, maar je moet wel weten welke resoluties met welke refresh rates die IIyama aan kan, en weet dat Plat beeld erg wreed is...

• seppie

seppie

Wie anders?

Tja, dat is dus een vissekom...

Weet je ook wat de resoluties zijn met de Refresh rates die erbij zitten?

Verwijderd

Topicstarter
zou ut nie weten... maare.. anders koop ik een andere.. maar wil nie meer dan MAX 1300 uitgeven.. maar is wel weer een rib uit me lijf vergeleken met die 809 piek van deze visskom ....

Verwijderd

Ik zou niet voor die goedkoopste Ilyama gaan, die kan in resolutie niet zo hoog en de frequentie is ook veel lager als zijn duurdere broertjes.

Als je een monitor wilt met alles erop en eraan die zeker te vergelijken valt met de duurderdere Ilyama's dan zou ik voor een LG 995E, deze monitor kost rond de 850 gulden. Ik heb deze monitor nu al een paar maanden en ik ben er hardstikke tevreden over, en de beeldkwaliteit van de LG is zeker niet slechter als een duurdere Ilyama.

Verwijderd

Topicstarter
heb je een foto van dat ding ? ennne is ie plat ?

Verwijderd

frequentie moet zijn Refresh rate
FOUTJE!!!!!!!!!

Verwijderd

Deze monitor is niet plat, wel bijna plat. Die Ilyama monitor waar jij het over hebt is ook niet helemaal plat. En een platte monitor moet je mooi vinden, ik vind bijna plat net zo mooi.

Hieronder wat de monitor allemaal aankan:

1280 x 1024 @ 90 Hz NI
1152 x 864 @ 110 Hz NI
1024 x 768 @ 120 Hz NI
800 x 600 @ 150 Hz NI
832 x 624 @ 150 Hz NI
640 x 480 @ 190 Hz NI

Voor meer informatie kun je beter even hier kijken: http://www.lgeus.com/995E.asp

Verwijderd

Ik heb de LG 19" 915FT Flatron besteld bij Comptech World (FL. 1219,-) alleen komt ie pas eind september (als het goed is).

http://www.lge.nl/producten/it/flatron_915FT.html

Kan haast niet wachten tot ik em heb, mijn huidige 17" Proview (kreeg ik gratis, dus eigenlijk mag ik niet klagen), maar die is heel slecht aan het worden, draai nu weer op 800x600 :( want anders is er niets meer te lezen of ik moet er met mijn giegel vlak voor gaan zitten....

Verwijderd

oh ja, die Flatron heeft geen lijntjes door het beeld heen lopen :)

• seppie

seppie

Wie anders?

Hmmm, die LG 995E zou ik dan eerder nemen, is dus geen vissekom, kan 1600 x 1200 aan op 75 Hz en dat is dus net flicker free. (onder 72 Hz flikkert)

Ik zou voor de LG 995E gaan.

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35

RD

focus

Maar wat about de ADI 19ins met triniton beeldbuis, 1600*1200@80hz geloof ik. Wij hebben op werk een oudere adi staan een vissekom, nou ja niet echt maar dat ding is perfect. Geen rare vervormingen etc.

Afbeeldingslocatie: http://www.adi.nl/nl/product/images/g910_kl.jpg

GREETZ RD :)
Pagina: 1