GigaBit Netwerkkaart kapot, waar snel een nieuwe ?

Pagina: 1
Acties:

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Arggg !!! Gisteravond al troubles met netwerk, dacht ik dat er iets aan de instellingen niet klopte. Alleen het vreemde was dat ik daar niet aangekomen ben de afgelopen weken.
Vanochtend dus nog es geprobeerd, wat blijkt dus: Gigabit netwerkkaart in de server kapot :'( :'(
Nu het allesgrootste probleem: Morgen moet de betreffende server Hosten op een LANparty :(
Ik word hiero dus op dit moment helemaal gek ;(

Nu dus de belangrijke vraag: Waar kan ik zo snel mogelijk een Gigabit (64-bit) met RJ45 netwerkkaart krijgen ???
Iemand enig idee welke winkelketens deze kaarttype heeft liggen (op voorraad dus)? Merk maakt me dus totaal niets uit.

Kheb al bepaalde winkels afgebeld, maar die hadden helemaal geen gigabit kaartjes of ze hadden ze nu niet op voorraad, dat heb ik dus weer :( :( :(

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 21:05
Importeur bellen??(3COM, Edimax, etc....)
Heeft zeker nog wat liggen. Anders weet'ie wel waar je ze kunt krijgen.

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 00:05
Zit er dan geen garantie op die kaartjes ofzo... :?
Heeft de winkel waar je die eerste hebt gekocht er geen meer?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41
Grote/goede PC zaken zoals informatique, comptechworld ed hebben volgens mij wel 1Gbit kaartjes te koop.

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 11:08
Als je tijd hebt, zou je een paar GigaBit netwerkkaartjes in de pricewatch kunnen opzoeken en de winkels die ze leveren opbellen.

(maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan :))

• Delta2
Op dinsdag 02 april 2002 13:55 schreef Exar_Kunn het volgende:
Zit er dan geen garantie op die kaartjes ofzo... :?
Heeft de winkel waar je die eerste hebt gekocht er geen meer?
had natuurlijk als eerste naar die betreffende winkel gebeld. (was ik trouwens vergeten te melden in me haast :P )
Kreeg ik dus te horen dat ze de kaart niet op voorraad hadden en dat reparatie etc. wel zo'n 2 tot 3 weken kon duren *zucht*, dan koop ik toch liever een nieuwe...

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ja... de garantie van bijv. 3com, wat een lacher. Die mag dan wel levenslang zijn maar als je er anderhalve maand op moet wachten dan hoeft dat van mij ook niet zo zeer. Dus laat die garantie maar voor wat ie is.

• Delta2
Op dinsdag 02 april 2002 13:56 schreef Hielko het volgende:
Grote/goede PC zaken zoals informatique, comptechworld ed hebben volgens mij wel 1Gbit kaartjes te koop.
Thnx, ik zal deze zaken zo ook eventjes checken.

edit:
Comptech had ik trouwens al gechecked, beetje duur eigenlijk, maar als er niets anders uit de bus komt, dan zal het maar moeten he :)
Op dinsdag 02 april 2002 13:57 schreef Glival het volgende:
(maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan :))
Sure did, kmoet nu alleen nog reactie terugkrijgen van SWW computers, hopenlijk zijn hun mijn reddende engel

• Delta2
WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO !!!!

deze kaart (3COM 3C996-T 10/100/1000 PCI X SERVER NIC) is op voorraad
als u vandaag bestelt, wordt het morgen bij u aangeboden onder rembours (ptt post)
dat is doorgaans het geval, maar ptt post heeft 48 uur de tijd om het bij u af te leveren volgens de officiële transportvoorwaarden

u kunt ook bij ons komen afhalen

Thanks SWW !!!! Dat word dus nu bestellen.
Thnx voor de snelle replies iedereen !!!

Mocht nog es iemand dit probleem hebben, neem dan contact op met mij :) Ik weet nu zowat iedere zaak in nederland die Gigabit kaarten verkoopt, en welke ze ook op voorraad hebben :D :D

Pagina: 1