Sinds februari heb ik ADSL en heb ik ook de modem getweakt. Dit heeft een tijd goed gewerkt, maar sinds anderhalve maand is de verbinding erg traag. Dit merken we bij het laden van de internetpagina's, maar ook doordat bijv. MSN dan niet of erg moeilijk verbinding maakt met de server. Na het aan- en uitzetten van de modem doet de verbinding het een tijdje goed, maar een uurtje later valt de verbinding terug naar een langzame snelheid. Een kennis zei dat het te maken kon hebben met oververhitten van de modem, maar deze voelt niet warm aan. Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad en dit op weten te lossen?
Ik heb ook al contact gehad met de helpdesk van xs4all en zij gokten op een firm-ware update. Ik heb dit nog niet gedaan, omdat ik bang ben dat de instellingen van de modem dan weg zijn. Ik heb de modem namelijk al een keer opnieuw getweakt en dit leverde dusdanige problemen op dat ik daar voor pas.
Ik heb ook al contact gehad met de helpdesk van xs4all en zij gokten op een firm-ware update. Ik heb dit nog niet gedaan, omdat ik bang ben dat de instellingen van de modem dan weg zijn. Ik heb de modem namelijk al een keer opnieuw getweakt en dit leverde dusdanige problemen op dat ik daar voor pas.