Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

weinig nieuws onder werktijd

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik weet dat dit niet op dit forum hoort, maar het is toch maar gezeik waar geen serieus antwoord op zal komen, dus plaats ik het maar op mijn lievelingsforum.

Ik baal ervan dat er sinds de vakantie is afgelopen zo weinig nieuws tussen 8:30 en 14:30 komt (gisteren 3, vandaag 2). Ik submit zelf ook vrijwel niet meer omdat het dan toch pas na 16:00 verschijnt en dan heb ik er zelf weinig meer aan want dan lees ik er de volgende dag alleen nog snel even doorheen.

(ja werktijd is langer dan van 8:30 tot 14:30 maar als een interessant onderwerp later verschijnt kijk ik het toch de volgende dag nog ff door omdat je anders veel reacties mist)

Verwijderd

het lijkt net of de meeste newsposters op school zitten >:)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ja, dat excuus heb ik al vaker gehoord. Maar we hebben toch ook Fempie en Hielko.

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:51
Ik ben het wel zo ontzettend met je eens. Zoiezo in de vakantie waren er weinig nieuwspostings. Standaard antwoorden als 'komkommertijd' krijg je dan altijd terug. Yeah right. As if!

Wat kunnen we er van zeggen. Jezelf aanmelden als nieuwposter misschien.

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Is niewsposter dan niets voor jouw Irrelevant

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Jaymz: nee, ik zou wel wat uit de queue kunnen halen, maar als nieuwseditor wordt je ook geacht zelf op zoek te gaan naar niews. Aangezien ik niet alle review sites af ga maar alleen op Nu.nl en C|Net kijk ben ik niet geschikt.
Ook ben ik niet goed in het opstellen van een leuk verhaaltje bij het nieuws.

Verwijderd

ja het valt mij ook op.. raar

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>maar als nieuwseditor wordt je ook geacht zelf op zoek te gaan naar niews[/quote]Dat geloof je zeker zelf toch ook niet!

Binnen 10 minuten heb je al meer tweaknews verzameld dan op t.net wordt samengesteld. Niks mis mee, alleen ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sommige newseditors maar op een paar sites kijken (nu.nl, register, webwereld).

voor de liefhebber:
www.voodooextreme.com
www.bluesnews.com
www.betanews.com
www.slashdot.org
www.shugashack.com
www.wired.com
www.technetcast.com
www.planethardware.com

en zo zijn er nog een heel aantal, voornamelijk copycats.

Zo moeilijk is het niet, om een site met news te vullen, het is maar net of er tijd voor is.

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar we hebben toch ook Fempie en Hielko[/quote]Denk het niet: Femme lijkt zo ongeveer alleen midden in de nacht nieuws te posten, en ik zit momenteel ook van 8 tot +/- 3 op school :'(.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Niks mis mee, alleen ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sommige newseditors maar op een paar sites kijken (nu.nl, register, webwereld).[/quote]Laten dat nou net sites zijn waar ik eigenlijk nooit kijk, maar het is wel zo dat als je gewoon elke dag even langs anand, sharky, tom, nvnews, amdzone etc fiets je het meeste nieuws toch wel te zien krijgt (en daarnaast is er natuurlijk nog de news queue, en een flinke stapel e-mail van allerhande webmasters).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Vandaag was er voor 14:00u gewoon absoluut _geen_ nieuws.

Wat sommigen schijnen te begrijpen is dat je ook nog de nieuwsposting moet typen wat tijd veel kost. Ik kan ook wel snel een paar links bij elkaar rapen, maar dan ben je er nog lang niet.

Verwijderd

meer newsposters? >:)

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Met andermans nieuws posten en een stukje vertaalde tekst (her)schrijven ben je er ook niet. Je bent en blijft dan afhankelijk van anderen. Eigen content creeren met een club gedreven (freelance?)redacteuren is de beste remedie tegen droogstaan. Met veel 'verpakking' en weinig inhoud sta je gewoon minder sterk, ookal houd je zo de kosten lager. D'r zijn genoeg onderwerpen voor T.net om over te schrijven die interessant zijn voor (wannabee)tweakers, dus daar hoeft het niet aan te liggen.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Nieuwsposten kost echt meer tijd dan je denkt. Het is dus niet zo dat je effe snel in een vrij halfuurtje voor een halve middag nieuws op de frontpage smijt, dat gaat gewoon niet.

Daarnaast zit wél het grootste gedeelte van de newsposters op school. Als er dus weer nieuwe bij gaan komen zouden die eigenlijk vooral voor die uren ingezet moeten kunnen worden. Anders gaan we dalijk met 8 man tegelijk in de namiddag posten. (Chaos dus)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-11 06:42

Daniel

Kapitein NCC-1701
2 nieuwsposters erbij voor de ochtenduren dan maar? :)

Verwijderd

Bijvoorbeeld, een beetje reorganiseren kan sowieso geen kwaad volgens mij >:).

Overigens, het is wel gewoon zo dat er periodes zijn dat er duidelijk minder nieuws aanbod is dan normaal. Om dat te compenseren zouden we elke review van elke GeForce, KT133 enz. kunnen posten. Daar schiet je dus niks mee op. Dan krijg je alleen maar gemiep over slechte posts e.d.

Persoonlijk zie ik liever 12 goede berichten dan 25 stuks waarvan de helft weinig tot geen nieuwswaarde heeft.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Vandaag gaat het goed :)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Vandaag gaat het slecht :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Gisteren was ik thuis (2 nieuwsposts) :)
Vandaag op school, één post. :'(

Ik kan wel onwijs internetten op hoge snelheden (dubbele T3), maar een secure-server verbindinkje zit er niet in. Nieuwsposten is er daarom ook niet bij...

Bericht hierboven

• AntonT
  • Laatst online: 09:30

AntonT

One Ton!

Floris:

Probeer Femme eens te vragen om je toegang te geven tot de oude DSP. Daar kan je namelijk wél via een gewone HTTP-verbinding werken..
Pagina: 1