Toon posts:

geluid pinnacle PCTV pro valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik tv kijk via mijn Pinnacle PCTV PRO dan valt het geluid na enkele minuten (varieert) uit:(. Als ik vervolgens met de afstandbediening een zender terug of verder zap, dan doet ie het weer. Om dit nu 3 a 4 keer per uur te doen is geen pretje. Ik heb al de laatste drivers (voor win XP) gedownload van de pinnacle website, helaas zonder resultaat. Ik heb verder uit radeloosheid maar alle drivers geupdated (via, bios, soundc, videoc, etc.) zonder resultaat. Voorheen draaide ik Windows ME, toen werkte alles naar behoren??? De kaart bevat ook een radio, die overigens wel goed werkt (dus zonder dat geluid wegvalt.)

O ja, Ik heb ook al geprobeerd om de PCTV kaart in een ander PCI-slot te drukken.

specs:MSI6309 mobo, PIII 1ghz, 256mb, 60GB maxtor 7200rpm, 3Dprophet geforceI, SB-Live 1024, Pinnacle PCTV pro, LAN, win XP pro.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:24
staat er misschien iets bij opties over een sleep functie ofzo of dat hij z'n geluid uit laat vallen :?

(klinkt dom maar je weet maar nooit) :)

Verwijderd

Download DScaler en test het daar eens mee. Ik heb zelf inmiddels hele goede ervaring met dit programma.. het geeft je betere beeldkwaliteit en beter geluid. Even je afstandsbediening ini file aanpassen aan dit programma en je kunt ook je afstandsbediening gebruiken. *D

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50
post niet gelezen maar alleen title
maar geluidskaart drivers opnieuw installen wil wel eens helpen :)

oke nutteloze post dit dus
sorry

hmm ik gebruik ook dscaller en die werkt echt perfect
alleen ik had het nog nooit geprobeert met die afstandbediening d8 dat dat niet mogelijk was met dscaller dus wel
zal het wel ff uitgaan proberen :)
(weer wat geleerd joepie word nog eens slim :) )

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:28
Op maandag 01 juli 2002 22:11 schreef Lasereye het volgende:
Download DScaler en test het daar eens mee. Ik heb zelf inmiddels hele goede ervaring met dit programma.. het geeft je betere beeldkwaliteit en beter geluid. Even je afstandsbediening ini file aanpassen aan dit programma en je kunt ook je afstandsbediening gebruiken. *D
agreed! :)
ikzelf gebruik bRemote erbij, van borgtech >:)

(Met DSCaler kun je ook easy opnemen en het beeld is top (de deinterlacing is goeed)! )

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

OH-> AVH
Pagina: 1