Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
De tag is natuurlijk onjuist, maar een +2 is het imo net weer niet, ik zal er ff een +1 inzichtvol aan breien, dan vid ik hem terecht staan. 
edit:
laat maar.....
Ik zal mij schikken in het collectief der TMF' ers
laat maar.....
Ik zal mij schikken in het collectief der TMF' ers
ehm...
ergens tussen 0 dubbelpost en 0 fout

iig gaat ie van mij nu een -1 krijgen, want een 2 vind ik hem zeker niet waard.
ergens tussen 0 dubbelpost en 0 fout
iig gaat ie van mij nu een -1 krijgen, want een 2 vind ik hem zeker niet waard.
edit:
excuses, is geen dubbelpost, maar wel een opmerking die ik in het actuele MS draadje ook een keer gelezen heb, en die absoluut geen hout snijdt
excuses, is geen dubbelpost, maar wel een opmerking die ik in het actuele MS draadje ook een keer gelezen heb, en die absoluut geen hout snijdt
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Tsk, als het geen 2 is, dan vraag ik me af hoe sommige posts aan 4 komen hoor. 
Nou ja modereren zal altijd subjectief blijven I guess.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hopelijk wel jaOp dinsdag 02 april 2002 13:35 schreef Captain Pervert het volgende:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Jou post is IMO een 0 of 1 overbodig. Wrom? Omdat het een argument is dat al _zo_ vaak naar voren is gekomen dat iedereen het nu wel zo'n beetje kent. Dit is practisch een C&P van een willekeurige MS-nieuwspost. (figuurlijk, natuurlijk)Op dinsdag 02 april 2002 13:35 schreef Captain Pervert het volgende:
Tsk, als het geen 2 is, dan vraag ik me af hoe sommige posts aan 4 komen hoor.
IMO geen nulletje, uit het oogpunt dat we niet een stelletje te strenge azijnzeikerds moeten worden. Niet iedereen leest dag en nacht die fp en al helemaal niet periodes lang achter elkaar. Echt heel bijster veel toevoegen doet hij ook niet, maar wat mij betreft mage het een 1tje (is standaardniveau) zeker zijn.
Ik zou hem zelf niet zo heel snel geven, maar ik denk dat zelfs een +2 goed te verdedigen valt.+1: Het niveau voor de opmerkingen die niet per sé gemaakt hoeven te worden, maar die geen zonde van jouw leestijd zijn. Een redelijk eenvoudige vraag, een opmerking die enige informatie draagt etc.
Niet waar, buggy software en je krijgt er veel over te horen. Dat iemand met Unix (ook meer gebruikt dan wordt gedacht) een bug heeft wordt die gemeld en wordt net zo snel bekent. Afhankelijk van de "ergheid" wordt hij bekent.Omdat IE wereldwijd veruit het meest gebruikt wordt, komen ook de meeste bugs aan het licht. Hetzelfde geldt voor Windows en eigenlijk alle Microsoft producten in het algemeen.
Ligt er maar aan. Windows XP komt uit en diezelfde dag nog is er een update van totaal 20Mb binnen te halen.De naam Microsoft wordt ten onrechte geassocieerd met bugs.
Dat minder gebruikers minder bugs betekenen vind ik niet eerlijk om te zeggen. Dat wil dus zeggen dat mijn eigen software geen tot bijna geen bugs heeftIn Opera en alle andere concurrenten zitten waarschijnlijk nog veel meer bugs, maar daar hoor je niet veel over omdat er een kleiner team aan het product werkt, en dit product door een kleinere groep mensen wordt gebruikt.
Maar het is gewoon de bekentheid die valt tegen niet de hoeveelheid. Als nu bekent zou worden dat Opera een gat zou hebben zo groot als tokyo dan staat het net zo snel op de FP als dat het zou zijn bij IE (alleen krijg je bij IE veel meer reacties
Uitkomst van de post: Ik zou zeggen 0/1 en gezien die nu op 1 staat onderneem ik geen actie
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Wat, die hele 20 regels aan code die ik een keer heb vrijgegeven?(ja ik programeer nog wel eens, of liever netmans software).
* mr_a agrees.Op dinsdag 02 april 2002 18:44 schreef KexDaFlex het volgende:
IMO geen nulletje, uit het oogpunt dat we niet een stelletje te strenge azijnzeikerds moeten worden. Niet iedereen leest dag en nacht die fp en al helemaal niet periodes lang achter elkaar. Echt heel bijster veel toevoegen doet hij ook niet, maar wat mij betreft mage het een 1tje (is standaardniveau) zeker zijn.
"stelletje azijnzeikerds", weer een term geleerd
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Hm, daar zeg je me wat.... Naja, het is nog vroeg...
Interesse, Waus?
Kom maar opOp woensdag 03 april 2002 13:21 schreef Netman867 het volgende:
Hm, daar zeg je me wat.... Naja, het is nog vroeg...
Interesse, Waus?
kost je € 1.50 per Mb
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Pagina: 1