hoe verwijder ik mijn account????
En dan
Onder een andere naam verder 
Dan kan je nickchange ook toepassen
Dan kan je nickchange ook toepassen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Niet, zie je eigen gesloten topic hieronder.
Dit kan niet, wel heb je nog 2 andere opties.
1. Laat het account met rust.
2. Verander het email-adres naar een niet bestaand adres.
Bij optie 2 is het account niet meer toegankelijk. :)_
1. Laat het account met rust.
2. Verander het email-adres naar een niet bestaand adres.
Bij optie 2 is het account niet meer toegankelijk. :)_
hoezo niet 
ik wil gewoon niet langer meer posten op dit forum en ik wil dat mijn account verwijdert wordt
ik wil gewoon niet langer meer posten op dit forum en ik wil dat mijn account verwijdert wordt
Dat gaat niet zomaar.Op dinsdag 02 april 2002 13:11 schreef triple-h het volgende:
hoezo niet
Waarom zou je dat willen?
Ik zou gewoon voor optie 2 gaan, dat komt bijna op het zelfde neer.
Ehmz... dan post je toch gewoon niet meer?
Account verwijderen geeft een zooi... posts die je geplaatst heb kloppen dan niet meer enzo...
Misschien kan je je laten bannen, maar lijkt me NOGAL onzinnig
Account verwijderen geeft een zooi... posts die je geplaatst heb kloppen dan niet meer enzo...
Misschien kan je je laten bannen, maar lijkt me NOGAL onzinnig
Verwijderd
IK BEN TRIPLE-H
ik wil gewoon dat al mijn topics/reply's verwijdert worden.
Triple-H
ps. heb net mijn profile aangepast
Triple-H
Profile leeggooien, email veranderen en nooit meer terugkomen.... sim-pel...Op dinsdag 02 april 2002 13:11 schreef triple-h het volgende:
hoezo niet
Was dat het, je wilde een andere naam hebben.Op dinsdag 02 april 2002 13:15 schreef Kavelnikov het volgende:
IK BEN TRIPLE-H
Triple-H
Dan had je in SM toch ook een Nick-change kunnen aanvragen.
Dit mag nl niet zo.
Verwijderd
ik wil geen andere naam, gewoon alle post verwijdert hebben!Op dinsdag 02 april 2002 13:17 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Was dat het, je wilde een andere naam hebben.
Dan had je in SM toch ook een Nick-change kunnen aanvragen.
Dit mag nl niet zo.
Snap je het nou nog nietOp dinsdag 02 april 2002 13:18 schreef Kavelnikov het volgende:
[..]
ik wil geen andere naam, gewoon alle post verwijdert hebben!
Dat doen we gewoon niet, einde verhaal.
Professioneel Hyves-weigeraar
nu even luisteren hé: posts worden NIET verwijderd.Op dinsdag 02 april 2002 13:18 schreef Kavelnikov het volgende:
[..]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Voor zover ik weet zijn die posts niet jouw eigendom, dus jij hebt ook niet te zeggen wat ermee gebeurt.Op dinsdag 02 april 2002 13:18 schreef Kavelnikov het volgende:
Als je er écht een goede reden voor hebt, kun je wellicht even overleggen met een admin, maar ik geef je weinig kans.
Waarom zit jij dan nu op een ander account?Op dinsdag 02 april 2002 13:18 schreef Kavelnikov het volgende:
[..]
Dit zal worden gezien als cloon, dit kan als resultaat hebben dat beide accounts gebanned worden.
Die posts zijn wel zijn eigendom maar het is jullie recht het verwijderen ervan als 'niet standaard' te behandelen. (bijvoorbeeld enkel na schriftelijke aanvraag met motivatie)Op dinsdag 02 april 2002 13:20 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn die posts niet jouw eigendom, dus jij hebt ook niet te zeggen wat ermee gebeurt.
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
BAN MAAR!Op dinsdag 02 april 2002 13:21 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Waarom zit jij dan nu op een ander account?
Dit zal worden gezien als cloon, dit kan als resultaat hebben dat beide accounts gebanned worden.
Tssss jouw recalcitrantie kent werkelijk geen grenzen huh?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Dan kun je zelf niet meer zien of we je posts wel hebben gewistOp dinsdag 02 april 2002 13:25 schreef Kavelnikov het volgende:
[..]
BAN MAAR!
Niet van die moeilijke woorden gebruiken heOp dinsdag 02 april 2002 13:27 schreef Captain Pervert het volgende:
Tssss jouw recalcitrantie kent werkelijk geen grenzen huh?
Als je gebanned bent kan je nog steeds je posts lezen hoorOp dinsdag 02 april 2002 13:29 schreef mgfun het volgende:
[..]
Dan kun je zelf niet meer zien of we je posts wel hebben gewist
Verwijderd
en wat gebeurd er als ik gebant wordt?Op dinsdag 02 april 2002 13:29 schreef mgfun het volgende:
[..]
Dan kun je zelf niet meer zien of we je posts wel hebben gewistMaar waarom wil je dat ? Als GoT dit zou toestaan dan vallen de topics waaraan jij hebt mee getikt volledig uit verband en kan de gene die ze daarna leest er geen touw meer aan vast knopen.
Goed, triple-h is gebanned (al was het maar omdat die andere een clone is, maar je deze blijkbaar niet meer wilt)... maare, hou het even rustig wil je... posts verwijderen doen we niet, schreeuwen en bulken gaan je echt niet helpen
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Nu ga ik nog eventjes zeuren.Op dinsdag 02 april 2002 13:25 schreef Kavelnikov het volgende:
[..]
BAN MAAR!
als ik jouw posts lees dan kom jij op mij over als een aardige gebruiker, niet iemand die zomaar ineens stopt op een forum.
Je beent ook geen irritante n00b ofzo, dus waarom zou je weg willen, dit forum heeft meer kennis nodig.
Dan kun je alles lezen, maar niet meer posten.Op dinsdag 02 april 2002 13:32 schreef Kavelnikov het volgende:
[..]
en wat gebeurd er als ik gebant wordt?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Heeft de "echte" user misschien vergeten uit te loggen, en iemand anders wil zijn account misbruiken. Dat kan natuurlijk ook...
They made me do it.
Verwijderd
Oke dan komt de grote vraag "Is dit triple-h wel ? of iemand die onder zijn account zit te klooien ?".Op dinsdag 02 april 2002 13:32 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Nu ga ik nog eventjes zeuren.
als ik jouw posts lees dan kom jij op mij over als een aardige gebruiker, niet iemand die zomaar ineens stopt op een forum.
Je beent ook geen irritante n00b ofzo, dus waarom zou je weg willen, dit forum heeft meer kennis nodig.
Edit: Tom S. was me net voor...
Mwa, in dat geval komt de rechtmatige eigenaar van het account wel aankloppen...
Verwijderd
tja op scholen moet je natuurlijk ook niet ingelogd blijvenOp dinsdag 02 april 2002 13:35 schreef mgfun het volgende:
[..]
Oke dan komt de grote vraag "Is dit triple-h wel ? of iemand die onder zijn account zit te klooien ?".
Edit: Tom S. was me net voor...
Verwijderd
Op dinsdag 02 april 2002 13:37 schreef Kavelnikov het volgende:
[..]
tja op scholen moet je natuurlijk ook niet ingelogd blijven

Hoe lame

Kleuter.Op dinsdag 02 april 2002 13:37 schreef Kavelnikov het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult. Ik denk wel dat hij hetzelf is mahgoed, ik kan het mis hebbenOp dinsdag 02 april 2002 13:37 schreef Kavelnikov het volgende:
[..]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Hij heeft wel z'n profiel veranderd, en dat kan niet als je het ww niet weet.Op dinsdag 02 april 2002 13:34 schreef Tom S. het volgende:
Heeft de "echte" user misschien vergeten uit te loggen, en iemand anders wil zijn account misbruiken. Dat kan natuurlijk ook...
Verwijderd
ik heb lekker ook zijn email-adres gewijzigd! dus hij kan er toch niet meer bij! Zou ie wel leuk vindenOp dinsdag 02 april 2002 13:38 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Kleuter.
en wachtwoord: netspy
Verwijderd
En dat kan dus niet...Op dinsdag 02 april 2002 13:40 schreef Kavelnikov het volgende:
ik heb lekker ook zijn email-adres gewijzigd! dus hij kan er toch niet meer bij! Zou ie wel leuk vinden
Daar heb je een password voor nodig...
Jup, en diegene staat natuurlijk met beide accounts ingelogd... tuuuurlijk. Nu, het is wel duidelijk dat we niet trashen, het account is gebanned. Mocht dat onterecht zijn, hoor ik of een collega het wel. Dit heeft verder weinig zin zo

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.