Zoals de topictitel al zegt...welk adventure spel ziet er visueel het mooiste uit? Myst III: Exile staat volgens mij al redelijk bovenaan en misschien wel op #1 maar weten jullie nog wat andere potentiële kanshebbers?
Schizm? Ik heb Myst III nog niet gezien maar dit spel op DVD ziet er ook heeeel mooi uit
(let niet op de acteertalenten
)
Verwijderd
wrom dit? een adventure gaat bijna alleen om gameplay toch??
ik speel ook nog met veel plezier Final Fant 6<
Ik vond Monkey Island 3 heel mooi... dat is denk ik zo'n beetje het recentste adventure dat ik gespeeld heb...
Saved by the buoyancy of citrus
Je kunt me zeggen wat je wilt, maar niet dat MonkeyIsland de mooiste grapics heeft.. het spelen gaat alleen al in 640x480..Op dinsdag 02 april 2002 13:02 schreef Cyphax het volgende:
Ik vond Monkey Island 3 heel mooi... dat is denk ik zo'n beetje het recentste adventure dat ik gespeeld heb...
Ik ben het meer eens met Marcj.
🌞🍃
ligt eraan van wat voor type je houdt! ik ben altijd gek geweest op de lucasarts titels
(grim fandango is ook erg mooi)
en vroeger had je full throttle die ownde
(grim fandango is ook erg mooi)
en vroeger had je full throttle die ownde
Icons are overrated
Dat maakt me nooit zo gek veel uitOp dinsdag 02 april 2002 13:03 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Je kunt me zeggen wat je wilt, maar niet dat MonkeyIsland de mooiste grapics heeft.. het spelen gaat alleen al in 640x480..
Ik ben het meer eens met Marcj.
Het ziet er vreselijk sfeervol uit.
Daar gaat het mij dan om...
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Monkey island 3 Niet mooi? echt wel dus! en wat ik gezien heb van Myst 3 viel me erg tegen, net zo als zijn voorgangers overgens, en nog veel belangrijker, de gameplay is kut!
Het gaat by adventures inderdaad om het spel, larry 1 en Maniac Mansion horen tot mijn favorieten... en natuurlijk de 1e twee monkey Islands!
Het gaat by adventures inderdaad om het spel, larry 1 en Maniac Mansion horen tot mijn favorieten... en natuurlijk de 1e twee monkey Islands!
Jah inderdaad, als ik een adventure zou kopen zou ik het geheel oordelen en niet alleen de graphics. Maar wou gewoon ff weten welke er het mooist uitzagOp dinsdag 02 april 2002 13:01 schreef TheRealFreeMan het volgende:
wrom dit? een adventure gaat bijna alleen om gameplay toch??
Uhm...de recente adventures dus van 2jaar of jonger omdat het hier ff om 1 aspect van de game gaatOp dinsdag 02 april 2002 13:03 schreef Helmet het volgende:
ligt eraan van wat voor type je houdt! ik ben altijd gek geweest op de lucasarts titels
Verwijderd
Als ik heel eerlijk ben, de nieuwere adventures zien er in mijn ogen vaak niet aan, omdat ze allemaal met 3d engines aande slag gaan die ze nog niet helemaal optimaal kunnen gebruiken. Monkey Island 4 bijv. ziet er niet uit (Vind ik dan). Dus blijft 3 de mooiste en larry love for sail, aangezien die in de zelfde style is... of zijn die inmiddels meer als 2 jaar oud?
en FF 10 dan ! heb hem gezien en, hij ziet er zo mooi uit. de ingame grafiks zijn mooier als de filpjes uit 9
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Verwijderd
Ik denk dat Broken Sword de mooiste graphics heeft van de 2d adventures. Daarna zijn bijna alle uitgegeven adventures 3d geworden.
Dat kan wel eens kloppen, ja.Op dinsdag 02 april 2002 13:34 schreef Cadmium het volgende:
Ik denk dat Broken Sword de mooiste graphics heeft van de 2d adventures. Daarna zijn bijna alle uitgegeven adventures 3d geworden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik heb nog een vraagje over de adventure in het algemeen. Laat ik als voorbeeld ff Schizm nemen. De screens hieronder van het spel zien er werkelijk oogstrelend uit en dat is met veel nieuwe 3D-adventures zo (als ik hun screenshots bekijk) maar zie je het ook zo in de game zelf? of zijn dit gewoon shots genomen van een filmpje tussen de levels door? En hoe is je view in het spel en hoe beweeg je je voort? First Person en door middel van muisklikken?

Ik ben nog een newbie op adventure gebied en heb bijna geen ervaringen ermee dus misschien dat die vragen wat raar klinken ofzo
Ik ben nog een newbie op adventure gebied en heb bijna geen ervaringen ermee dus misschien dat die vragen wat raar klinken ofzo
Ziet er zeker mooi uit, maar bij Myst moest je altijd al via muisklikken lopen. Ik geloof dat je bij III 360 graden kon draaien? Of vergis ik em nou?
Verwijderd
resident evil en alone in the dark zijn in principe ook adventures toch?
alone in the dark 4 vond ik erg mooi en sfeervol erg creaoy
verder heb ik hier MI 3 liggen en die is inderdaad erg mooi, maar vooral super leuk
alone in the dark 4 vond ik erg mooi en sfeervol erg creaoy
verder heb ik hier MI 3 liggen en die is inderdaad erg mooi, maar vooral super leuk
Broken Sword II The smoking mirror is zeker een goede titel, een beetje in de Lucas Arts Style. Wat ik ook een mooie Adventure vind is Atlantis III, de graphics zijn niet altijd super, maar de sfeer zegt meer dan graphics en die heeft de hele Atlantis serie.
Myst 3 en Schizm winnen het kwa graphics idd van de rest, Myst 3 vind ik er persoonlijk beter uit zien (ik heb overigens de CD versie van Schizm)
Bij beide adventures beweeg je je voort met muisklikken, bij Myst verspringt het beeld dan naar iets verderop (met een kleine fade) en bij Schzim krijg je meestal een filmpje naar een stuk verderop, zoals bij Atlantis..
Bij beide delen kan je 360o draaien (wat bij Myst de gameplay nogal ten goede komt ten opzichten van de vorige delen)
Final Fantasy is overigens een RPG
Bij beide adventures beweeg je je voort met muisklikken, bij Myst verspringt het beeld dan naar iets verderop (met een kleine fade) en bij Schzim krijg je meestal een filmpje naar een stuk verderop, zoals bij Atlantis..
Bij beide delen kan je 360o draaien (wat bij Myst de gameplay nogal ten goede komt ten opzichten van de vorige delen)
Final Fantasy is overigens een RPG
Verwijderd
Is dat ook zo in "The Longest Journey"?Op dinsdag 02 april 2002 15:38 schreef Timpie het volgende:
.....Bij beide adventures beweeg je je voort met muisklikken, bij Myst verspringt het beeld dan naar iets verderop (met een kleine fade) en bij Schzim krijg je meestal een filmpje naar een stuk verderop......
Verwijderd
Dat muisklik systeem vond ik in myst 1 en 2 heel irritand, omdat ik nooit kwam waar ik eigenlijk heenwou, is dit in deel 3 beter? Toch zie ik liever het poppetje dat ik ben inbeeld dan dat ik het door de ogen van zie...
Of zoals bij tombraider, dat het er tussen in zit (Hoe noemde je dat ook al weer?)
Of zoals bij tombraider, dat het er tussen in zit (Hoe noemde je dat ook al weer?)
Verwijderd
Jak & Daxter al 's bekeken?? Die is erg vrolijk! Niet zo mooi als Myst enzo, maar in dat genre is 't een hele goeie IMHO.Op dinsdag 02 april 2002 13:00 schreef acd het volgende:
Zoals de topictitel al zegt...welk adventure spel ziet er visueel het mooiste uit? Myst III: Exile staat volgens mij al redelijk bovenaan en misschien wel op #1 maar weten jullie nog wat andere potentiële kanshebbers?
The Longest Journey is point en click, 'oude' stijl dusOp dinsdag 02 april 2002 15:49 schreef Clyde het volgende:
[..]
Is dat ook zo in "The Longest Journey"?
the longest journey vind ik imo de beste graphics hebben
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Ik vind eigenlijk de cartoon like adventures beter bij het genre passen...
Myst e.d. vind ik btw best ruk.
Mijn held
:
Myst e.d. vind ik btw best ruk.
Mijn held
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Hmm ik hou t bij Broken Sword 1/2, en Discworld 1/2/Noir...ook Monkey Island beviel me perfect...ik moet zeggen dat al deze games een soort speciaal sfeertje hebben, wat me heel erg aantrekt...als je meer 3d troep enzo wil moet je niet naar deze kijken
Sonic Adventure is een erg mooi spel
zowel deel 1 als 2
zowel deel 1 als 2
Pagina: 1