Op dinsdag 02 april 2002 21:31 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik vond het met de bugs in 8 wel meevallen eigenlijk (vanwege een of andere reden werken spellen bij mij altijd of gewoon helemaal of helemaal niet

).
Enige goede aan MM: dat het niet lineair is

Dan ben jij zeker nooit naar de seer geweest (of hoe dat ding in MM8 ook maar heet

in deel 7 was het de Judge, in iedergeval, dat persoon wat je hints geeft en je een quest item terug geeft als je dat verliest

) als je een Quest item gewoon op de grond gooide en dan aan de seer zei dat je een item verloren had krijg je precies het zelfde quest item terug wat je daarvoor op de grond had laten vallen

of dan als een bepaalde dungeon voor een item quest weer werd gereset kon je gewoon naar binnen lopen en het zelfde quest item opnieuw pakken, ook al had je de quest daarvoor al afgerond...
En uiteindelijk hadden ze er toen al een nieuwe engine voor moeten gebruiken, voor MM7 was ie nog net goed maar niet voor MM8, wat ik wel aan MM8 goed vond is dat je een combi van goed en kwaat machten kon maken, in deel 6 was het toch nog voornamelijk goed, in deel 7 kon je de keuze maken tussen goed en kwaat maar in deel 8 kon je een beetje goed hebben en een beetje kwaat... maar een spreuk als inviceble was te overpowerd voor MM8...