Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Aan de andere kant is de sub van zulke lage kwaliteit dat ik me afvraag of je het wel zal horen...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Hmmmz hele nieuwe kan ook, dus nieuwe kast + woofer en dan gewoon me satteliet speakers wel gewoon houden??Op dinsdag 02 april 2002 12:39 schreef tbusquet het volgende:
Kan je beter helemaal een nieuwe sub bouwen,.. denk dat het nutteloos is.. Gewoon affikken die Creative en een nieuwe bouwen![]()
dat kan wel?
Ik weet niet hoe het met die Creative speakertje gedaan is.. Maar wat me lijkt is.. signaal subje in.. daar zit dan een crossover en een aantal versterkertjes in voor de satelietjes en het subje.. Dus dan moet je die hele print eruit slopen.. Dan zou je een actieve sub kunnen bouwen en het gedeelte wat naar je sub gaat aftakken.. Maar ik zou er niet aan beginnen, denk niet dat het de moeite waard is. Je zou het beste gewoon een heel nieuw setje kunnen aanschaffen als je echt beter wilt.Op dinsdag 02 april 2002 12:42 schreef --HYPER-- het volgende:
[..]
Hmmmz hele nieuwe kan ook, dus nieuwe kast + woofer en dan gewoon me satteliet speakers wel gewoon houden??
dat kan wel?
M.a.w. ja, het kan, maar als je mij vraagt of je het zou moeten doen, dan zou ik het je toch afraden, het zal je nl. veel tijd en ook best wat geld gaan kosten, en de kwaliteit (die toch al niet al te geweldig is) ws. niet ten goede komen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Of gewoon een non-creatief setje..Op dinsdag 02 april 2002 13:21 schreef --HYPER-- het volgende:
thanxxxxxx allemaal, ga ik toch maar eens kijken voor een nieuw setje.. dtt3500 ofso
Verwijderd
tsjah. je kunt natuurlijk ook voor een echte sub kiezen. die creative gevallen zijn niet voor niets zo goedkoop... een goede sub kost evenveel als de duurste complete creative 5.1 set geloof ik, trek je conclusies.Op dinsdag 02 april 2002 13:45 schreef real_raichu70 het volgende:
Ben best wel blij met m'n FPS2000 , alleen is die baspijp te klein gemaakt en als je echt VETTE bass hebt gaat die zo'n irri geluid maken . Ik zou een Logitech Z540 of Z560 setje nemen moest ik nu nieuwe speakers kopen .
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Dat noemen ze vervorming en poort-ruisOp dinsdag 02 april 2002 13:45 schreef real_raichu70 het volgende:
Ben best wel blij met m'n FPS2000 , alleen is die baspijp te klein gemaakt en als je echt VETTE bass hebt gaat die zo'n irri geluid maken . Ik zou een Logitech Z540 of Z560 setje nemen moest ik nu nieuwe speakers kopen .
Beste opmerking tot nu toeOp dinsdag 02 april 2002 13:42 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Of gewoon een non-creatief setje..
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:11
Beste opmerking tot nu toeOp dinsdag 02 april 2002 16:57 schreef Aznil het volgende:
Gewoon een RelStorm III kopen
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
wtf is een Relstorm III? zijn er geen leuke sony setjes om aan je pc aantesluiten?Op dinsdag 02 april 2002 16:57 schreef Aznil het volgende:
Gewoon een RelStorm III kopen
Of wat dacht je van gewoon een compleet setje bouwen. Twee quasi-full range speakers en een sub erbij.Op dinsdag 02 april 2002 13:42 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Of gewoon een non-creatief setje..
Is dat zoo te maken dat ik hem direct dan op me sb live kan aansluiten? dus zonder me versterker?Op dinsdag 02 april 2002 20:37 schreef Jag het volgende:
[..]
Of wat dacht je van gewoon een compleet setje bouwen. Twee quasi-full range speakers en een sub erbij.
Verwijderd
Maar dan wel één met een grote houten woofer.
Dan heb je best een redelijk geluid en een goede bas, voor niet al te veel geld.
Nee, zul je toch moeten versterken.. en zelfbouwen kost je gewoon een zak knaken, maar kopen van dezelfde kwaliteit kost je meer.Op dinsdag 02 april 2002 20:49 schreef --HYPER-- het volgende:
[..]
Is dat zoo te maken dat ik hem direct dan op me sb live kan aansluiten? dus zonder me versterker?
Verwijderd
Zou ik trouwens wel de buren waarschuwen....
Verwijderd
whaha, tegen een RelStorm kan geen een sony tegenopOp dinsdag 02 april 2002 20:24 schreef --HYPER-- het volgende:
[..]
wtf is een Relstorm III? zijn er geen leuke sony setjes om aan je pc aantesluiten?