Mijn post in http://www.tweakers.net/nieuws/21235?&t=
Ik word van de manier van doen steeds minder gemotiveerd om nog iets te posten, dit terwijl ik vroeger veel uitleg/hulp poste.
Als het zo door blijft gaan zijn jullie mij kwijt als poster en wordt ik net als velen alleen consument.
Ik vind het dus er treurig wat er gaande is en heb het idee dat tweakers.net verkracht wordt.
// ff een opmerking over de gebruikte reclame en shop: de objectiviteit gaat zo verloren. Doe zoiets onder een andere naam en laat bij de reclame duidelijk zien dat het nodig is voor inkomsten en houdt het lost van de inhoud.
//quotes gemaakt
(de reactie was om een unix/linux flame te voorkomen en iets meer inzicht in deze kwestie te geven)Er blijven gaten gevonden worden: maar das niet zo gek voor de meest gebruikte os-en.
Mijn reactie op het feit dat er gemodereerd wordt met dubbelpost terwijl dit de eerste reactie is, is weggehaald maar kijk eens naar hoe er gemodereerd is:// geweldig!!!! : Beoordelingen: +1, -1: First post, 0: Dubbelpost, Totaal:
[admin break] Voor moderatiekwesties surf je naar http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/16 [/admin break]
- om dit moment zetten ik dus een opmerking over de manier van modden.Beoordelingen: +1, -1: First post, 0: Dubbelpost, -1:
Dit is niet de eerste keer dat er mijn inziens belachelijk gemodereerd is bij mij (net als bij vele anderen). Ik ben van mening dat het puntensysteem gewoon afgeschaft kan worden aangezien het nut ervan compleet zoek is.Troll, +1: Gemodereerd, 0: Ondergewaardeerd, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, +0.50: Grappig, 0: Interessant, 0: Interessant, -0.36: Flamebait, +0.33: Inzichtvol, 0: Overbodig, +0.29: Ondergewaardeerd, -0.27: Troll, 0: Gemodereerd, +0.24: Inzichtvol, -0.22: Flamebait, -0.21: Flamebait, +0.20: Interessant, +0.19: Inzichtvol, +0.18: Ondergewaardeerd, -0.17: Overbodig, +0.17: Informatief, +0.16: Inzichtvol, -0.15: Overbodig, -0.15: Troll, -0.14: Overgewaardeerd, -0.14: Off-topic, -0.13: Troll, -0.13: Troll, -0.13: Troll, -0.12: Troll, -0.12: Troll, -0.11: Troll, -0.11: Troll, -0.11: Troll, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, +0.10: Ondergewaardeerd, -0.09: Gemodereerd, +0.09: Gemodereerd, -0.09: Troll, +0.09: Inzichtvol, -0.09: Troll, Totaal: -0.5 / 48x
Ik word van de manier van doen steeds minder gemotiveerd om nog iets te posten, dit terwijl ik vroeger veel uitleg/hulp poste.
Als het zo door blijft gaan zijn jullie mij kwijt als poster en wordt ik net als velen alleen consument.
Ik vind het dus er treurig wat er gaande is en heb het idee dat tweakers.net verkracht wordt.
// ff een opmerking over de gebruikte reclame en shop: de objectiviteit gaat zo verloren. Doe zoiets onder een andere naam en laat bij de reclame duidelijk zien dat het nodig is voor inkomsten en houdt het lost van de inhoud.
//quotes gemaakt