Toon posts:

Het modereren slaat nergens meer op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn post in http://www.tweakers.net/nieuws/21235?&t=
Er blijven gaten gevonden worden: maar das niet zo gek voor de meest gebruikte os-en.
(de reactie was om een unix/linux flame te voorkomen en iets meer inzicht in deze kwestie te geven)
// geweldig!!!! : Beoordelingen: +1, -1: First post, 0: Dubbelpost, Totaal:

[admin break] Voor moderatiekwesties surf je naar http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/16 [/admin break]
Mijn reactie op het feit dat er gemodereerd wordt met dubbelpost terwijl dit de eerste reactie is, is weggehaald maar kijk eens naar hoe er gemodereerd is:
Beoordelingen: +1, -1: First post, 0: Dubbelpost, -1:
- om dit moment zetten ik dus een opmerking over de manier van modden.
Troll, +1: Gemodereerd, 0: Ondergewaardeerd, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, +0.50: Grappig, 0: Interessant, 0: Interessant, -0.36: Flamebait, +0.33: Inzichtvol, 0: Overbodig, +0.29: Ondergewaardeerd, -0.27: Troll, 0: Gemodereerd, +0.24: Inzichtvol, -0.22: Flamebait, -0.21: Flamebait, +0.20: Interessant, +0.19: Inzichtvol, +0.18: Ondergewaardeerd, -0.17: Overbodig, +0.17: Informatief, +0.16: Inzichtvol, -0.15: Overbodig, -0.15: Troll, -0.14: Overgewaardeerd, -0.14: Off-topic, -0.13: Troll, -0.13: Troll, -0.13: Troll, -0.12: Troll, -0.12: Troll, -0.11: Troll, -0.11: Troll, -0.11: Troll, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, +0.10: Ondergewaardeerd, -0.09: Gemodereerd, +0.09: Gemodereerd, -0.09: Troll, +0.09: Inzichtvol, -0.09: Troll, Totaal: -0.5 / 48x
Dit is niet de eerste keer dat er mijn inziens belachelijk gemodereerd is bij mij (net als bij vele anderen). Ik ben van mening dat het puntensysteem gewoon afgeschaft kan worden aangezien het nut ervan compleet zoek is.
Ik word van de manier van doen steeds minder gemotiveerd om nog iets te posten, dit terwijl ik vroeger veel uitleg/hulp poste.

Als het zo door blijft gaan zijn jullie mij kwijt als poster en wordt ik net als velen alleen consument.
Ik vind het dus er treurig wat er gaande is en heb het idee dat tweakers.net verkracht wordt.

// ff een opmerking over de gebruikte reclame en shop: de objectiviteit gaat zo verloren. Doe zoiets onder een andere naam en laat bij de reclame duidelijk zien dat het nodig is voor inkomsten en houdt het lost van de inhoud.

//quotes gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 02 april 2002 12:36 schreef gve een enigzins verwarrend verhaal:
Misschien ff een beetje opmaak doen met
code:
1
[quote]

enzo? :)

K, ik ben er ondertussen enigzins doorheen.

Allereerst hoort een one-liner (imo) niet hoger dan maximaal een 2. Je opmerking zoals ik die lees in je reaktie vind ik eigenlijk redelijk overbodig, maar ik weet niet ofdat er misschien een edit overheen is gegaan.

Ten tweede horen opmerkingen op de moderaties niet thuis op de FP, daarvoor hebben we ons allerliefste TMF.
Overigens krijg je een modbreak niet zomaar, dus ik vermoed dat je reaktie zo heftig was, dat dat gedeelte van je reaktie zo overheerste, en je dit soort waarderingen kreeg.

Opmerkingen over de shop etc. kan je trouwens beter kwijt op TFF.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Het gaat dus om deze reactie, die IMO niets toevoegd en daardoor best op 0 terecht mag komen. De -1 troll komt doordat je nogal aan het klagen bent, ik kan me voorstellen dat mensen daardoor een -1 troll uitdelen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 12:49 schreef Beaves het volgende:
Het gaat dus om deze reactie, die IMO niets toevoegd en daardoor best op 0 terecht mag komen. De -1 troll komt doordat je nogal aan het klagen bent, ik kan me voorstellen dat mensen daardoor een -1 troll uitdelen.
Dat had ik er al bij gezet ja, maar een deel is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik heb je al een keer van de -1 omhooggetrapt, maar meer dan een 0 ben je IMO niet waard. (sorry) :)

Ik ben wel blij om te zien dat je de gegeven link gevolgd hebt, en ook idd hier commentaar post, dat is iets dat helaas nog wel eens achterwege wordt gelaten... :(

De reactie is een 0 omdat dit typisch iets is dat al 1000x gezegd is, en ook niet erg interresant is om nog weer even aan te wijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 13:54 schreef Netman867 het volgende:
...
Ik ben wel blij om te zien dat je de gegeven link gevolgd hebt, en ook idd hier commentaar post, dat is iets dat helaas nog wel eens achterwege wordt gelaten... :(
Dat vind ik niet meer dan normaal. :)
De reactie is een 0 omdat dit typisch iets is dat al 1000x gezegd is, en ook niet erg interresant is om nog weer even aan te wijzen. :)
Vind ik prima.
Ik ga al een aantal jaartjes mee maar en heb dit soort discussies meestal op een flame uit zien lopen. Ik wilde dat voor zijn en heb mijn opmerking zeker geen 1000x (;)) voorbij zien komen, laat staan 3 want dan had ik niet gereageerd.
Pagina: 1