Toon posts:

HELP! :( Ik haat spam...

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een goedemiddag alweer,

Ik zat pas op een website, en die website heeft iets bij mij geïnstaleerd. Een soort van advertentie, spam software geval.

Nu heb ik dus iedere keer als IE6 een pagina niet kan vinden, redirect ie GELIJK door, naar www.lop.com .... en krijg ik een pagina vol reclame. Dus eerst die 404 Error van IE, en dan FLOEP! Huppaaa naar www.lop.com
GVD! Ik haat spam!!! Dat programma heeft me hele desktop vol gezet met icoontjes naar offers enzovoorts, en een flash ding op me desktop. (Die heb ik dan weg gekregen)

Maar hoe krijg ik dat van die re-direct pagina opgelost?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt hem gewoon uninstallen. :)
Zie: [topic=436189/1/50]

Als je gewoon even op lop.com gezocht had, had je er zelf ook makkelijk achter kunnen komen.

/edit/
O ja, nog een tip:
Dat spul komt er niet zomaar op, hij vraagt eerst dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1816273652
dat het plaatje zo lelijk is, komt omdat ik alleen maar Paint nu even heb.

Als je gewoon op NEE klikt is er niks aan de hand, maar als je zomaar op JA klinkt.. tja, dan haal je rotzooi binnen en kun je zoiets verwachten. :)
Dus bij zulk soort dingen alleen op JA klikken als het ECHT nodig is.

🌞🍃

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 12:31 schreef DataBeest het volgende:
Je kunt hem gewoon uninstallen. :)
Zie: [topic=436189/1/50]

Als je gewoon even op lop.com gezocht had, had je er zelf ook makkelijk achter kunnen komen.
Idd, gaarne volgende keer dus even de search gebruiken. Trouwens dit heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik het eraf had, heb toen maar eens op de website gekeken en daar staan de nodige uninstall tooltjes op.
Suc6 met het weghalen van dit heel verschrikkelijke spamprogrammatje :)

Dit topic is gesloten.