Goede hostingprovider

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42
Domme vraag, maar weet iemand een goede hostigprovider. Ik zit op dit moment bij Demon, maar daar ben ik het nu echt helemaal beu.

Ik zoek ca 250-500mb webspace, op een apache webserver (recente versie), liefst Free- of OpenBSD als platform (geen windows), custom CGI-scripts, SSI, Perl, grote vrijheid in .htaccess bestanden (rewrite engine, etc), en goede uptime (liefst 99,7% garantie) en fatsoenlijke bandbreedte ( 100kb/s moet meer regel als uitzondering zijn).

Mij lijkt me dit allemaal niet zo bijzonder, maar ik geloof dat ik één van de weinige bent die er zo over denkt. Overgens wil ik per jaar er iet meer als 250-300 euro voor kwijt zijn (inclusief twee domeinnamen).

Kan iemand mij misschien helpen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou volgens de FAQ heb je weinig kans het hier te vragen:
[topic=359465]
maar toch een handige link: http://hosting.pagina.nl
Bovenaan linkerkolom staan een aantal vergelijkings-sites voor hostingproviders, dan kan je de gewenste opties invoeren en krijg je een lijst met providers die dat ondersteunen. Daaraan gekoppeld zit een lijst met reacties op die hosting provider, en kan je dus zien hoe goed/slecht ze zijn.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Als je een creditcard hebt: www.datastreamusa.com daar heb ik me website nu. voor $5 heb je al 100MB
Voor iets meer heb je op z'n minst 500MB! En alles erop en eraan, CGI, PHP, ASP alles en alles!

• Klaus_1250
Ik ken al die vergelijkingssites wel, maar ik hoor liever hier, van mensen die er verstand van hebben, commentaar.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:18
ik kijk liever op zo'n site dan dat ik mensen van hier om advies vraag..

hier zegt de ene dat berijf 1 perfect is en kraakt bedrijf 2 af
en de volgende kraakt bedrijf 1 af en vind bedrijf 2 perfect en zo kan je wel ff doorgaan

Verwijderd

je kunt beter toch naar die sites gaan (www.webselect.nl mijn fav.), een dergelijke topic lokt alleen maar spam uit...

• Klaus_1250
Webselect is niet echt compleet (mijn huidige hostingprovider staat er niet bij) en ik mis gewoon goed gefundeerde ervaringen.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41
Ik denk dat je met die eisen (250-500 MB voor €250-300) het beste een provider in de VS kan nemen. Uiteraard zitten er in de VS ook rotte appels tussen, maar ik heb met de meeste alleen maar goede ervaringen.

Als je een provider gevonden hebt, kun je het beste even zoeken op WebHostingTalk, daar weten ze precies te vertellen op een provider goed is of niet. Je zou er je eisen ook kunnen plaatsen in het request forum, dan kunnen providers aanbiedingen doen.

Verwijderd

Neus eens rond op <font color="red">...</font> :)

<table width="100%"><tr><td align="center">[img]"http://tweakers.net/~crew/Negotiator/pxs/spam.gif"[/img]</td></tr></table>

• RobbertC
Op dinsdag 02 april 2002 13:44 schreef Ghoster het volgende:
Neus eens rond op Spam! :)
100 MB voor €22,95 per maand, terwijl hij voor €25 250 MB wil? Weet je, volgens mij noemen ze dit spam.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 12:58 schreef Klaus_1250 het volgende:
Webselect is niet echt compleet (mijn huidige hostingprovider staat er niet bij) en ik mis gewoon goed gefundeerde ervaringen.
dit komt omdat webselect in tegenstelling tot webhosters de ervaringen behoorlijk ver nacheckt, waardoor een groter deel van de spam afvalt... wellicht zelf ff een ervaring posten :? moet ik ook nog doen trouwens over me huidige provider

Verwijderd

Simpel; UTFS, RTFF !

En anders www.internetten.nl..

Eerst lezen, dan posten...

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik wil een BMW 328Ci, full options, maximaal 2 jaar oud voor max €5000,-

kan iemand mij hieraan helpen? |:(

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Waarom ben je eik Demon beu, had ik wel ok ervaringen mee, en naast mij velen anderen :)

Verwijderd

Ik zou naar Duitsland gaan...daar heb je echte onbeperkte traffic al vanaf 12 eurotjes per maand...
Ik zit zelf bij RH-TEC en dat bevalt me prima...in Duitsland zijn de hosting prijzen enorme stukken lager dan in Nederland, aangezien de hosting markt daar zo verzadigt is dat je bijna geen drol meer betaald probeer anders:
www.webhostlist.de

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 14:21 schreef skunkah het volgende:
Ik zou naar Duitsland gaan...daar heb je echte onbeperkte traffic al vanaf 12 eurotjes per maand...
Ik zit zelf bij RH-TEC en dat bevalt me prima...in Duitsland zijn de hosting prijzen enorme stukken lager dan in Nederland, aangezien de hosting markt daar zo verzadigt is dat je bijna geen drol meer betaald probeer anders:
www.webhostlist.de
ook in duitsland zijn er limieten en providertjes die onder fair use policy onbeperkte traffic bieden (dus helemaal niet ECHT onbeperkte traffic, sterker nog, wat niemand maar blijkt te vatten is dat aanbieders die onbeperkte traffic aanbieden, veelal veeeeeel minder toestaan dan een provider met beperkte traffic)...

heeft ook helemaal niks te maken met een verzadigde markt

prijzen zijn in duitsland IETS goedkoper over het algemeen dan hier, absoluut niet de moeite waard. En de providers die heeeeel goedkoop zijn heb je hier in nederland ook, en dat zijn allemaal bagger webhostjes

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 14:35 schreef Kertje het volgende:

[..]

ook in duitsland zijn er limieten en providertjes die onder fair use policy onbeperkte traffic bieden (dus helemaal niet ECHT onbeperkte traffic, sterker nog, wat niemand maar blijkt te vatten is dat aanbieders die onbeperkte traffic aanbieden, veelal veeeeeel minder toestaan dan een provider met beperkte traffic)...

heeft ook helemaal niks te maken met een verzadigde markt

prijzen zijn in duitsland IETS goedkoper over het algemeen dan hier, absoluut niet de moeite waard. En de providers die heeeeel goedkoop zijn heb je hier in nederland ook, en dat zijn allemaal bagger webhostjes
Mmmzz das dus niet helemaal waar aangezien ik veel mensen in Duitsland ken die er zelf ook cheap hosting gebruiken en dit werkt allemaal perfect...ik heb bij RH-TEC 30GB transfer per maand en dit werkt echt prima...

En de markt in Duitsland is echt wel verzadigt...volgens kenners hebben 'puretec' en 'strato' de markt 'kapot gemaakt' door hun lage prijzen!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:16 schreef skunkah het volgende:

[..]

Mmmzz das dus niet helemaal waar aangezien ik veel mensen in Duitsland ken die er zelf ook cheap hosting gebruiken en dit werkt allemaal perfect...ik heb bij RH-TEC 30GB transfer per maand en dit werkt echt prima...

En de markt in Duitsland is echt wel verzadigt...volgens kenners hebben 'puretec' en 'strato' de markt 'kapot gemaakt' door hun lage prijzen!
de markt kan wel verzadig zijn, maar dat heeft vrijwel niks met de prijzen te maken. Ook hun hebben hardware, personeel en verbindingen nodig, denk nl maar niet dat ze daar minder verdienen op een hosting pakketje, in nederland zijn nl ook teveel hosting providers, de prijzen zijn hier een paar procent hoger dan in duitsland, omdat de verbindingen ietsje duurder zijn, maar nogmaals, dit maakt allemaal helemaal niet zo veel uit

• RobbertC
Op woensdag 03 april 2002 16:16 schreef skunkah het volgende:
En hier door Freehosting, Vevida en varianten...

• Klaus_1250
Bedankt voor de input iedereen, ik heb inmiddels een geslaagde hostingprovider gevonden.

De reden dat ik Demon beu ben, is dat alles wat ik vraag op voorhand niet kan terwijl ik het zelf binnen 1 minuut zou kunnen (en ik weet heel weinig van Apache), email word bijna nooit beantwoord, mijn homepage heeft een week lang op een bandbreedte van 10kb gedraait voordat iemand even de serverconfig doornam en het fixte (ik heb ze er elke dag voor moeten mailen), aan beveiligingsfouten word niks gedaan (en die zijn er), volgens hunzelf hebben ze geen SSI terwijl ik ze toch echt kan gebruiken, etc...

Ik ben altijd tevreden over ze geweest (zit al meer als 4 jaar bij ze), maar het word van kwaad tot erger. Die 10kb bandbreedte heeft het 'em eigenlijk gedaan.
Pagina: 1