hallo ik heb een Sony receiver en in mijn pc zit een dvd speler waar ik wel eens een dvd mee bekijk
nou heb ik van dit onderwerp niet veelkaas gegeten dus ik vraag het hier maar eens
als ik een dvd bekijk en het geluid van mijn pc gaat naar mijn sterio dan heb ik op het front kanaal van mijn sblive alleen de stemmen en enkele geluiden (link's, rechts en center speaker) op zich prima alleen ik hoor dan de suround effecten niet
als ik hem nou op mijn rear uitgang zet dan heb ik wel mijn suround effecten alleen dan hoor geen stemmen en heb ik alleen een film met geluid
wat kan ik er aan doen dat ik gewoon het geluid heb zo als het hoort ?
ik heb een Sony Dolby Prologic receiver en gebruik PowerDVD 4.0 XP als DVD software
wie kan mij zeggenb hoe ik het moet aan sluiten ?
nou heb ik van dit onderwerp niet veelkaas gegeten dus ik vraag het hier maar eens
als ik een dvd bekijk en het geluid van mijn pc gaat naar mijn sterio dan heb ik op het front kanaal van mijn sblive alleen de stemmen en enkele geluiden (link's, rechts en center speaker) op zich prima alleen ik hoor dan de suround effecten niet
wat kan ik er aan doen dat ik gewoon het geluid heb zo als het hoort ?
ik heb een Sony Dolby Prologic receiver en gebruik PowerDVD 4.0 XP als DVD software
wie kan mij zeggenb hoe ik het moet aan sluiten ?