Is het mogelijk om op een eenvoudige manier een week of een maand bij de huidige datum op te tellen zonder dat je zelf moeilijk moet gaan doen?
In welke taal?
php:
zoiets?
php:
code:
1
| $tijd = time()+7*24*60*60; |
zoiets?
DateAdd("m", 1, Now())
Zoiets?
(volgens mij zijn er handigere functies voor, maar daar kom ik zo 1-2-3 ff niet op...)
Edit:
Dit bedoelde ik dus... kwam er ff niet op...
code:
1
| NewDate = Day(OldDate) & "-" & Month(OldDate) + 1 & "-" & Year(OldDate) 'En eventueel & " " & Time(OldDate) |
(volgens mij zijn er handigere functies voor, maar daar kom ik zo 1-2-3 ff niet op...)
Edit:
Dit bedoelde ik dus... kwam er ff niet op...
Op dinsdag 02 april 2002 12:23 schreef robjanssen het volgende:
DateAdd("m", 1, Now())
DateAdd werkt idd heel goed!
thnx.
Is zoiets ook mogelijk voor tijd. Dat je kan bepalen hoe laat het is als je bij je huidige tijd bijvoorbeeld 172 uur opteld?
thnx.
Is zoiets ook mogelijk voor tijd. Dat je kan bepalen hoe laat het is als je bij je huidige tijd bijvoorbeeld 172 uur opteld?
Verwijderd
IddOp dinsdag 02 april 2002 12:36 schreef DonzigEendje het volgende:
DateAdd werkt idd heel goed!
thnx.
Je kunt ipv m, s nemen voor seconden, h voor uren enz.
Als ik "h" gebruik voor uur, dan krijg ik van de functie DateAdd terug welke datum het is als ik er 172 uur bij optel, maar ik wil weten hoe laat het dan is.Op dinsdag 02 april 2002 12:49 schreef dev het volgende:
[..]
Idd
Je kunt ipv m, s nemen voor seconden, h voor uren enz.
Waarschijnlijk kan je de datum die je terugkrijgt van de functie met de format functie weer omzetten in een datum en een tijd.
ExpireTime = TimeSerial(HuidigUur + AantalUur, HuidigMinuten, HuidigSeconden)
Dit berekend te tijd over een x aantal uur.
Dit berekend te tijd over een x aantal uur.
Exact expert nodig?
Pagina: 1