gratiz dns hosting

Pagina: 1
Acties:

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-07 10:25
Ik wil een domein gaan bestellen bij Joker.com voor mn chello accountje hier. Maar Joker heeft volgens mij geen dns hosting dus zoek ik een gratiz dns hosting die ook goed werkt met mn dynamisch IP (verandert zo af en toe). Ik wil ook Subdomeinen hebben. Weet iemand een goede en hoe lang duurt het dan dat dns is veranderd naar een ander IP??

Verwijderd

Joker schijnt nogal klote te zijn soms.
Ik heb sinds gisteren een domeinnaam bij directnic.com, werkt perfect! Voor $15 per jaar heb je daar een domeinnaam en gratis redirect of hosting. Ook kun je onbeperkte email aliassen aanmaken, en onbeperkte subdomeinen, als je bij hun je site plaatst. En dat alles voor die $15 per jaar :).

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

NXS.nl is ook een goeie

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• sKitZo
die directnix is gratiz hosting met ads :/ adz zijn klote...

Verder..
die nxs... hoe lang duurt het dan als ik mn ip van de dns wil veranderen??

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 12:09 schreef sKitZo het volgende:
die directnix is gratiz hosting met ads :/ adz zijn klote...

Verder..
die nxs... hoe lang duurt het dan als ik mn ip van de dns wil veranderen??
Ik gebruik alleen de forwarding service, daar heb je geen reclame. Maar ik had er ff niet aan gedacht dat je bij hosting wel reclame krijgt :).

• sKitZo
nja opzich niet erg... ik heb toch eigen webserver..

Maar hoe werkt dat forwarding service precies?
Kan ik ook gewoon de DNS helemaal op mijn IP zetten? en is dat dan nog makkelijk te wijzigen? en ook subdomains?

• MediaZoo
  • Laatst online: 20:24
nxs update hun dns-en ider uur... dus als jij een wijzging door voert duurt het hooguit een uur voordat ze op de dns van nxs juist staan...

hoelang het duurt voordat andere internet gebruikers het goede ip adres van jouw domein naam zien is afhankelijk van de provider die hun gebruiken.. kan 24 tot 48 uur duren soms..

en de dns van hun is heel simpel te regelen via webadmin van hun zelf.. iedereen die kan klikken en een ip kan in tikken weet hoe het werk en anders hebben ze een hele duidelijke hulp pagina erbij... je kan trouwens ook bij nxs zelf kijken :) heb je misschien ook iets aan

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 18:36
www.powerdns.org
Dit gebruik ik en het werkt erg goed. Ik heb mijn domeintjes geregd bij www.gandi.net en ben hier ook erg tevreden over.

Verwijderd

GraniteCanyon (hierboven al genoemd) die is het meest flexibel en heel erg stabiel. Heb er zelf al aantal jaren ervaring mee en ben er zeer tevreden over.

Verwijderd

ik heb domain voor € 13 p / jaar via joker.com MET dns hosting, werkt prima hoor :)

• sKitZo
die ZoneEdit ziet er wel vet uit... helemaal dat backup mail service bevalt me wel... alleen is er dan nog een nadeel dat het na die 200 MB niet meer gratiz is.

Granite Canyon ziet er ook wel goed uit maar werkt dat ook met subdomains?? En kan ik daarbij makkelijk mn IP veranderen? ivm mijn dynamische IP adres?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 14:48
www.gandi.net

die gebruik ik zelf..
Je kan eventueel hun DNSsen gebruiken, gratis, en kost maar € 12 / jaar

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:33
Ik heb mijn domeinen bij www.enom.com

No production networks were harmed during this posting

• sKitZo
Op dinsdag 02 april 2002 20:57 schreef DJSmiley het volgende:
www.gandi.net

die gebruik ik zelf..
Je kan eventueel hun DNSsen gebruiken, gratis, en kost maar € 12 / jaar
Ik las dat net en het ziet er idd heel goed uit... maar kan je bij die DNS ook je sub domeinen regelen??

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 14:48
Op woensdag 03 april 2002 00:03 schreef sKitZo het volgende:

[..]

Ik las dat net en het ziet er idd heel goed uit... maar kan je bij die DNS ook je sub domeinen regelen??
https://www.gandi.net/cgi-bin/DNSConf/eng
Modification of zone resource records

By using the following form you will be able to add/delete/modify A, CNAME and MX resource records of any domain registered with Gandi. This procedure is restricted to advanced users, bad use can make your website and emails unuseable.
Maw: Maak gewoon een paar extra A records aan tbv je subdomeinen, en gaan....

Overigens, NXS.nl zoals hierboven genoemd gebruikt ook Gandi.
Pagina: 1