Officiële verhoging op 1 mei maar op veel plaatsen al eerder, hier bijvoorbeeld vandaag al
Haal nu gemiddeld 13 kb/s upload
Haal nu gemiddeld 13 kb/s upload
Verwijderd
Verwijderd
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Ik ben al aan de beurt geweestOp dinsdag 02 april 2002 14:07 schreef DaTLS het volgende:
jeuh ik ben vandaag aan de beurt
Ik ben ook vandaag aan de beurtOp dinsdag 02 april 2002 14:40 schreef Roelemewoel het volgende:
[..]
Ik ben al aan de beurt geweest
OK ik heb ff getest op die site:Op dinsdag 02 april 2002 15:07 schreef sjis het volgende:
www.speedtest.nl bijvoorbeeld....
Ben al aan de beurt geweest, 12,9 up
Mee eens! Laten we allemaal gaan sharenOp dinsdag 02 april 2002 15:12 schreef G1itch het volgende:
Hier is het ook al voor elkaar..
(zie ook dit draadje)
Onwaarschijnlijk sociaal als ik ben heb ik hier gebruik van gemaakt door daadwerkelijk files te gaan sharen op fasttrack..
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
*isdnsux almost faints*Op dinsdag 02 april 2002 15:12 schreef G1itch het volgende:
Hier is het ook al voor elkaar..
(zie ook dit draadje)
Onwaarschijnlijk sociaal als ik ben heb ik hier gebruik van gemaakt door daadwerkelijk files te gaan sharen op fasttrack..
Verwijderd
Kijk hier maar even wanneer bij jou de upload wordt verhoogd.Op dinsdag 02 april 2002 16:56 schreef edddy het volgende:
waarom staat er dan nog steets bij speedtest 6 kb up en geen 12?
Verwijderd
Wanneer ben jij dan volgens die link aan de buurt ?Op dinsdag 02 april 2002 17:01 schreef edddy het volgende:
ja maar bij rapo's op speedtest.nl staat 6 kb bij planet basic
Verwijderd
Verwijderd
Dat moet nog aangepast worden, ze hebben nog een klein maandje om de boel te veranderenOp dinsdag 02 april 2002 17:07 schreef edddy het volgende:
pas in 9 april ik krijg ook pas volgende week adsl maar ze zeiden hier boven dat het 12kb was waarom zie ik dat dan niet op speedtest? van welke ips was het dan?
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
Verwijderd
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Verwijderd
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Rokkeveen nog nietOp dinsdag 02 april 2002 18:54 schreef mbr het volgende:
Telefooncentrale Abdissenbos (Meerzicht/Buytenwegh) Zoetermeer is ook aangepast :-)
Verwijderd
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
"Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken"Op zaterdag 06 april 2002 16:16 schreef Majestic het volgende:
Ik vind het sowiezo tegenvallen..
Tuurlijk van 6.5 naar 13 is een verdubbling.
Maar ik had gehoopt dat we de kabelaars zouden evenaren.
15/16 kb/s had ik redelijker gevonden.
Maar ach, het is nou eenmaal niet anders.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Een edele ISDN verbinding is 2 kanaals en dus exact 16kb/s full duplex. Voorlopig is de upload van een dubbele isdn lijn dus toch nog effe wat vetter (en je download lijdt er niet onder als je uploadt).Op donderdag 04 april 2002 20:32 schreef salvador4 het volgende:
up en download naar en van een snelle ftp.
[afbeelding]
tis er allemaal wat soepeler op geworden.. beter dan zo'n veredelde isdn verbinding.
Xs4all basic btw.
Achja, 'gegeven' is relatief; ik betaal genoeg vind ik...Op zaterdag 06 april 2002 16:28 schreef Bl@de het volgende:
[..]
"Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken"
En eigenlijk moeten ze dus anders cappen... Want ze beloven die bandbreedte terwijl je bij voorbaat al weet dat niemand die haalt... En dat is toch echt misleiding!Ok tuurlijk, je kan wel die 16 KB/sec halen... Als ze de upload gewoon op bijv. 192kbps cappen, dan gaat de overhead bladiebla eraf en dan zit je op ong. 16.
Dat klopt niet, beide verbindingen kunnen tegelijk zenden en ontvangen. Echter omdat bij ADSL je downstream veel sneller is valt het op dat je downstream inzakt als jeje upstream flink gebruiktOp dinsdag 16 april 2002 21:12 schreef Helsie het volgende:
[..]
Een edele ISDN verbinding is 2 kanaals en dus exact 16kb/s full duplex. Voorlopig is de upload van een dubbele isdn lijn dus toch nog effe wat vetter (en je download lijdt er niet onder als je uploadt).
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
39
Verwijderd
Same here, maar begrijp ik nu goed dat het wel de 18e veranderd word, maar pas 1 mei ingaat?Op woensdag 17 april 2002 10:17 schreef Homedisc het volgende:
18/19 april ben ik eindelijk eens aan de beurt met het verhogen van me upload
Verwijderd
Verwijderd
512Kbit/sec /8 = 64KB/secOp dinsdag 16 april 2002 12:27 schreef LuNaTiC het volgende:
Je theoretische max is die 128 kbit --> 16 KB/sec
Alleen moet je rekening houden met een loss van je bandbreedte aan het IP/TCP protocol.
Daarom kun je bijv ook maar met max 54/55 KB/sec max downloaden ipv de theoretische max van 64 KB/sec
Oja mijn upload is pas verhoogd gelukkig
maarja, tis ook maar een zoethoudertje van de KPN, het komt nu heel genereus over maar waarschijnlijk stond dit allang in de planning, nu LIJKT het alsof het compensatie is.
Bovendien vind ik dat Nederland nog steeds erg slecht is qua internet, 16 KB upload is natuurlijk een lachertje als je het met andere landen vergelijkt. Maar helaas is het niet anders.
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Verwijderd
Je mag nooit en te nimmer packet loss hebben...Op woensdag 17 april 2002 11:02 schreef seamus21 het volgende:
En de verhoging is dan ook al aantal weken van kracht. Heb nu een upload van gemm. 12.65KB. Ongeveer 21% loss.
Hopelijk is dit tijdelijk want voorheen had ik altijd bij uploads en downloads 9% loss. Toch ben ik blij met de verhoging want ik zeg altijd maar wie het kleine niet eert is het grote niet weert.