[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik ben zelf ook in de prijzen gevallen, maar heb nog steeds niks gehoord van a-open. De andere prijswinnaars volgens mij ook niet...
Mijn vraag is dus: Heeft iemand zijn prijzen al ontvangen of niet?
NOFI
Ik heb nog ff gekeken bij de info over degenen die hierboven gepost hebben, ik dacht eerst dat het allemaal noobs waren, maar ze hebben toch wel een hoop posts allemaal, jammer dat ze niet kunnen lezen alleen...
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
reageer niet als je nix te melden hebt..Op dinsdag 02 april 2002 11:11 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
![]()
tis rot voor je dat er nog nix van de kant van aopen is gekomen als mail of als een leuke paketje..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
haha, ik wist dat er zo'n antwoord zou komenOp dinsdag 02 april 2002 11:13 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
reageer niet als je nix te melden hebt..
tis rot voor je dat er nog nix van de kant van aopen is gekomen als mail of als een leuke paketje..
Wees er trots op dat je alweer 2 posts erbij hebt met onzinOp dinsdag 02 april 2002 11:17 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
[..]
haha, ik wist dat er zo'n antwoord zou komen![]()
Ik
Ik zag laatst in vraag en aanbod op tweakers.net ene a.p Versteeg allemaal nieuwe Aopen spulletjes verkopen.
[off-topic]Op dinsdag 02 april 2002 11:35 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je alweer 2 posts erbij hebt met onzin
Ikop dat soort mensen, vind ik nog erger dan die first posters op fok......
Wat is uberhaupt het nut van veel techposts op je naam hebben staan?!? Ik bedoel: als je er genoeg hebt, mag je in de HK. Maar als er zoveel mensen om *DIE* reden techposts verzamelen, houdt dat dus in dat de HK vol zit met dat soort figuren (die er inmiddels dus ook in geslaagd zijn om genoeg posts te halen). Dat houdt dus volgens mij weer automatisch in dat de HK krioelt van dit soort mensen. Dus *WAAROM* zou je je dan in vredesnaam nog druk maken om genoeg techposts te verzamelen om daar ook getuige van te mogen zijn?!?
Enneh, nee, ik heb zelf inderdaad nog niet genoeg posts voor de HK...
En nee, deze reactie is geen poging om techposts te scoren ;p
[/off-topic]
"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein
Verwijderd
Owwww, sorry, ik had idd niet goed gelezen, het is nog vroeg enzoOp dinsdag 02 april 2002 11:05 schreef -=MOL=- het volgende:
Als jullie nou eens lezen wat ik vraag......
Ik ben zelf ook in de prijzen gevallen, maar heb nog steeds niks gehoord van a-open. De andere prijswinnaars volgens mij ook niet...
Mijn vraag is dus: Heeft iemand zijn prijzen al ontvangen of niet?
edit:
NOFI
Ik heb nog ff gekeken bij de info over degenen die hierboven gepost hebben, ik dacht eerst dat het allemaal noobs waren, maar ze hebben toch wel een hoop posts allemaal, jammer dat ze niet kunnen lezen alleen...
Nee, ik kan je er niet mee helpen, misschien dat ap versteeg het weer
Profiel van Tweakerboy1986:Op dinsdag 02 april 2002 11:35 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je alweer 2 posts erbij hebt met onzin
Ikop dat soort mensen, vind ik nog erger dan die first posters op fok......
Aantal posts: 829
Ik denk niet dat hij nog posts nodig heeft
Maar on-topic: wel kut voor jullie dat een bedrijf als AOpen niets van zich laat horen
Ok, dan ben ik iig niet de enige...Op dinsdag 02 april 2002 11:44 schreef atmoz het volgende:
Ik heb ook nog niets gehoord...
Nu maar wachten of tom wat te vertellen heeft.
Onzin verwijderd
Verwijderd
met zo'n reputatie als Aopen heeft, zou je het netjes moeten afhandelen.... (tenminste, bij mij hebben ze een tyfus-goeie rep...)
AOPEN ROXXORZ!
Beste Marcel,
Nogmaals bedankt voor het meedoen .
Hoewel de cebit zelf al is afgelopen , duurt de nasleep ervan nog altijd voort.
De prijzen worden, als alles goed gaat, volgende week verstuurd... .
Foto's van de winnaars zullen ook over een paar dagen gepubliceerd worden op de
case contest site .
Met vriendelijke groet,
V. van der Meer
AOpen Case contest Team
Verwijderd
Zoals jullie zien zijn mijn spec. al een beetje anders als voorheen(leuke deal gedaan bij Jincomputers in DenHaag)
Echt een wereld vent,staat ook op alle beurzen en is echt goedkoop. TOM
Hmmmmm, ziet er leuk uit, alleen bbzig:? FF een typoOp woensdag 03 april 2002 01:08 schreef a.p.versteeg het volgende:
Ik heb jullie prijzen vorigen week zien liggen bij Aopen en ik hoorde dat hij het zosnel mogenlijk ging versturen.
Zoals jullie zien zijn mijn spec. al een beetje anders als voorheen(leuke deal gedaan bij Jincomputers in DenHaag)
Echt een wereld vent,staat ook op alle beurzen en is echt goedkoop. TOM
Heb jij die msi kaart nou ook van aopen gekregen? Verder, ben je je aopen mobo al kwijt dat je een abit hebt, of omdat je het over een leuke deal hebt, gerolen ofzo?
Verder zullen we nu wel zien hoe snel de prijzen eraan komen, er is in ieder geval iets in werking gezet!
Verwijderd
bbzig = ben bezigOp woensdag 03 april 2002 09:06 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Hmmmmm, ziet er leuk uit, alleen bbzig:? FF een typo
Heb jij die msi kaart nou ook van aopen gekregen? Verder, ben je je aopen mobo al kwijt dat je een abit hebt, of omdat je het over een leuke deal hebt, gerolen ofzo?
Verder zullen we nu wel zien hoe snel de prijzen eraan komen, er is in ieder geval iets in werking gezet!
Nee MSI krijg je niet van Aopen, ik kreeg een GeF3 en die heb ik gerolen samen met soundcard tegen GeF4 TI4600 msi.
Ik had 2 mobo`s gekregen, 1 heb ik gerolen in die zaak voor de Abit TH7II en mijn ddr heb ik gerolen voor Rimm.
1 board heb ik nog, dit is een engineering sample,AX4B MAX, dit board staat wel op de Aopen site maar gaat niet in Europa verkocht worden. Dus de enige in Europa.(usb2/fire wire/ enzv.)
Hmmmmm, dan ben je lekker bezig geweest! Goede ruilhandel hier in NederlandOp woensdag 03 april 2002 10:04 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
bbzig = ben bezig
Nee MSI krijg je niet van Aopen, ik kreeg een GeF3 en die heb ik gerolen samen met soundcard tegen GeF4 TI4600 msi.
Ik had 2 mobo`s gekregen, 1 heb ik gerolen in die zaak voor de Abit TH7II en mijn ddr heb ik gerolen voor Rimm.
1 board heb ik nog, dit is een engineering sample,AX4B MAX, dit board staat wel op de Aopen site maar gaat niet in Europa verkocht worden. Dus de enige in Europa.(usb2/fire wire/ enzv.)
Had je dan 2 mobo's van A-open gekregen ofzo?
Wat ga je met dat mobo doen? Is het interresant voor de tweakers, of is ie eigenlijk alleen maar tof omdat er maar 1 van in europa is??
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet nog niet wat ik met deze geluidskaart wil doen, ik heb namelijk nu een Creative Audigy die mij ook goed bevalt.
Hmmmm, nice ik zal zo eens bellen of er bij mij ook iets bezorgd is!!Op woensdag 03 april 2002 11:08 schreef freezy17 het volgende:
Cool, nadat ik de vorige post plaatste ging de deurbel, TNT Logistic and mail aan de deur! Komen ze netmijn Aopen Hhantom AW540 brengen, als ik zo in de doos kijk ziet de kaart er vrij uitgebreid uit, daarom hier wat pics.
Ik weet nog niet wat ik met deze geluidskaart wil doen, ik heb namelijk nu een Creative Audigy die mij ook goed bevalt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks bezorgd...
Misschien morgen!
LEKKERRRROp woensdag 03 april 2002 13:57 schreef atmoz het volgende:
Jawel Jawel....
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gerolen, das geen woord. Het is geruildOp woensdag 03 april 2002 10:04 schreef a.p.versteeg wat.
Anyways, mooi dat die prijzen ontvangen zijn.
gerolen en geruild leveren allebei niks opOp woensdag 03 april 2002 14:02 schreef Phreak het volgende:
[..]
Gerolen, das geen woord. Het is geruild
Anyways, mooi dat die prijzen ontvangen zijn.
http://www.woordenboek.nl/NASApp/cs/ContentServer?pagename=VanDale/Static/index_woordenboek
Verwijderd
Ik weet eigenlijk ook niet wat hij waard is, hij is wel geschikt voor 5.1 speakers (6 channel) maar in hoevere hij A3D en EAX ondersteund is niet bekend bij mij. Volgens mij is deze kaart ook nog zo nieuw dat er geen revieuws van zijn te vinden!
Mischien dat mijn broertje hem wel wil kopen, die heeft nu mijn oude Guillemod Fortisimo, dat is ook geen geweldige geluidskaart.
Ik heb em ook binnen!
Ik heb wel antwoord van hem gehadOp woensdag 03 april 2002 18:31 schreef atmoz het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik die meneer van Aopen gemaild, maar ik heb nog steeds niet terug. Stuurt hij jullie wel nog mails? Of is dat mail adres speciaal aangemaakt alleen voor de wedstrijd?
Verwijderd
(België) en ja een dvd rewriter in de doos ;-)
yummie nog geen foto's, moet dringend wat branden :-)
lang leve Aopen!
DVD brander?? Ik dacht dat het een CD-RW/DVD speler combo was. Vond het al niet zo'n denderende prijs, maar als het een DVD brander is, dan is het zeker de moeite waard!!!Op donderdag 04 april 2002 10:31 schreef freezy17 het volgende:
Gefeliciteerd, zo'n DVD fikker kan ik ook wel goed gebruiken!
Verwijderd
lekker prijsje toch, ik ben zeer tevreden, en zeg nu zelf een gewone schrijver is toch ook niet mis?