rails voor 19" Ups

Pagina: 1
Acties:

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 08:28
Ik loop hier stage bij een bedrijf en nou heb ik een eigen servertje. Nu hadden ze ook nog een Ups over. Een apc 2200XL, maar nu zijn we de rails kwijt waarmee we deze ups in de server kunnen schroeven. Maar wat voor een rails(geleider) is dat voor zo'n ups. Geen gewone denk ik, want zo'n ups is behoorlijk zwaar.

En dan nog een vraagje. Waar kun je die dingen bestellen en waar kun je ook gewone rails bestellen voor normale 19" server kasten. We hebben er nu eentje ingebruik maar deze is krom.

Verwijderd

een er van is Rital, maar Compaq heeft vast en zeker ook wel zo iets. Probeer anders eens een bedrijf als TU (Technische Unie) eens te bellen.

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Die rails kosten zo'n 150 euro, en je kunt ze bij iedere UPS dealer bestellen of online kopen. Had je zelf ook wel kunnen vinden als je even op hun website had gekeken.

Verwijderd

Als je niet op een HE meer of minder kijkt, zou je er een legbord onder kunnen schroeven. Die kosten minder en zijn waarschijnlijk nog steviger ook. Rittal heeft legborden die in diepte verstelbaar zijn door ze uit te schuiven, 1HE hoog. Overigens heeft APC tegenwoordig andere rails dan vroeger. De 'nieuwe' APC rails schroef je in de kast en daarna leg je je UPS er op. Eigenlijk ook een soort legbord dus, maar in twee losse delen. En het kost je geen ruimte. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat die dingen zo veel geld moeten kosten..

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Procase (www.procase.nl) verkoopt diverse 19" rackmount sliders. Moet je ze even bellen.