Op dinsdag 09 april 2002 22:50 schreef xxxMaverick het volgende:
tjonge jonge. Ik reageer alleen maar als ik iets bij te dragen heb, of het met iets eens ben. Wat wil je dan, dat ik in lieve adjes ook ga reageren bij dingen waar ik niks te zoeken heb?
Doe je best, maar daar zijn ze er ook niet blij mee. Ik citeer uit de LA FAQ:
Niet onnodig 'bemoeien'
In dit forum stellen users regelmatig vragen, maken opmerkingen of stellen bepaalde kwesties aan de kaak. Hiervoor is LA opgezet en de discussies over het geposte onderwerp staan open voor alle users die menen iets toe te voegen te hebben. Dit is alleen maar wenselijk.
Er worden door users echter ook met enige regelmaat regelmatig topics geopend over kwesties die specifieke antwoorden van (bijvoorbeeld) de crew behoeven. Het blijkt dat zich in deze discussies ook mensen mengen, terwijl het onderwerp hen niet direct aangaat. Dit draagt uiteraard niet bij aan het vinden van een oplossing. Wij verzoeken je dan ook om dit soort discussies zo veel mogelijk met rust te laten.
Wij vragen dit echt niet van jullie omdat we jullie allemaal eikels vinden ofzo, maar omdat het veel moeilijker is om users persoonlijk aan te spreken als andere mensen zich in de discussie mengen.
Doe je dit toch, dan kan dit er voor zorgen dat we het topic sluiten en dat we verder overleg middels ICQ of mail aanpakken. Daarnaast kan je als user een temp-ban krijgen.
Dat ik jullie met complimenten overlaat terwijl er gewoon heel veel mis is???
Zeg ik dat?!
Het enige grote kritiek punt wat ik al tijden heb is het 'machtsgedrag' van sommige admins (van latere generatie) en dat er gewoon niet geluistert wordt naar bezoekers.
Als er niet binnen een dag een oplossing is dat wil dat niet zeggen dat er niet geluisterd wordt. Dat probeer ik hier duidelijk te maken.
En als ik dan in dit topic reageer is het opeens fout?? puur omdat JIJ je ergert aan mij?? als iemand anders het zegt is het dus ok? wat een onzin.
Nee, als iemand anders het zegt is het niet ok, maar zoals ik zei, bij jou valt het gewoon op, er is al vaker wat over gezegd, en nu zeg ik er dus weer iets van.
maar nu ontopic 'waar blijft de best buy guide'
Dat is voor mij net zo'n groot raadsel als voor jou.
p.s
ik heb nooit een 2 weekse ban gehad

Nou, dan heb ik dat verkeerd begrepen, je bent er in ieder geval niet ver vanaf geweest een poosje terug.