Toon posts:

Afzeiken op tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Waarom wordt er hier altijd vanuit gegaan dat mensen niet zoeken op internet, en niet weten waar ze mee bezig zijn ???

Het is gewoon ziek zo snel als je hier afgezeken wordt !!! Ik ben het zat om afgezeken te worden door mensen die mijn vragen maar half lezen, en zelf het idee hebben dat ze heel wat zijn achter hun toetsenbordje, ik zou zeggen, zet je bril af, loop een keer naar buiten, rook een peuk, gebruik drugs, of what the fuck else, maar ga leven man !!! losers !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huilen is voor jou... oftewel, zet je bril af, loop een keer naar buiten, rook een peuk, gebruik drugs, of what the fuck else, maar doe is rustig man !!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ja fijn.... wat wou je hiermee bereiken? Ik snap het nut niet en aangezien je dit topic post is het misschien niet zo raar dat mensen je afzeiken, je bent er zelf namelijk ook niet vies van.

[edit][url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/27527]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/27527[/url], als ik dit zo zie heb ik idd _echt_ het idee dat je niet zoekt of nog nooit van een manual gehoord hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat komt, omdat veel vragen al behandeld zijn. Die kun je gewoon terug vinden door de search te gebruiken.
De vaste bezoekers vinden het namelijk niet fijn om elke keer topics te zien die een tijdje terug al geweest zijn.
Vaak is het voor de topicstarter zelfs nog sneller om zelf te zoeken, dan heel lui een nieuw topic openen en meestal krijg je er niet eens antwoord dan meer op.

Dus het is gewoon om een hele hoop irritatie te voorkomen, snap je? :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In veel gevallen dekt de stelling van Databeest de lading. Maar ik denk dat de topic starter juist bedoeld wat er daarna gebeurd. Afzeiken! En dat is dus net niet de bedoeling.

Negeer de post en maak een melding in SU als je er echt aan stoort. Zo iets schijn ook in de FAQ te staan >:) Maar ga niet de users afzeiken. I.p.v. dat ze wat leren en waardevolle GoT'ers worden, maak je ze daarmee alleen gefrustreerd.

Wil je echt iets doen, maak dan een korte uitleg wat ze fout hebben gedaan en help ze zo op weg. In plaats van zeiken zorg je er dan voor dat GoT beter wordt.

(PS: Dan loop je wel het risico dat je 'wereldverbeteraar' achter je naamt krijgt >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat enige frustratie je parten speelt, en als het forum daar aan ten grondslag ligt vind ik werkelijk heel erg sneu voor je, maar ik ga je toch vriendelijk verzoeken je frustratie elders bot te vieren.

Je bent niet verplicht om hier te komen, en als het forum je dusdanig frustreert is het wellicht een aanrader om dat niet meer te doen ook.

Je topic gaat dicht, wat betreft je problematiek hebben de posters voor me al voldoende toegelicht. De scheldpartij / het ongenuanceerde geflame levert je een waarschuwing op. We staan best open voor discussie hier, maar dan wel graag op een normale manier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.